ja goed zoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:07 schreef texelonia het volgende:
Githa, jullie krijgen een 2e, wordt weer een jongetje en zijn handjes zijn okay!
DaanBanaantje hier krijg je ook nog een 2e, een meisje!
Joehoe!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef Ireth het volgende:
Ow mag ik dan ook aansluiten? Als er namelijk maar 1 topic mag komen dan wil ik niet ergens op de laatste bladzij inhaken
Glossy of iemand anders, zou je voor mij ook eens willen kijken, of er een 2e kindje is voor ons in de toekomst. (eventuele details als wanneer en J/M mag ook, maar das nog niet eens een prioriteit!)
Voor de genomen moeite iig!
hij blijft bij mij stil hangenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef Merisse het volgende:
Ik heb ook wel gependeld maar altijd alleen ja/nee/misschien/weet niet. Bovendien ben ik bang dat mijn wens de pendel beinvloedt vandaar dat ik liever iemand anders voor me laat pendelen. Wie o wie?
nog 1 kindje, een jongetje en het zou in de eerste helft van 2007 gemaakt worden.quote:
Deze uitkomst is al eens eerder gependeld voor me!quote:
Yep hier ookquote:Op maandag 16 januari 2006 16:25 schreef moussy het volgende:
[..]
nog 1 kindje, een jongetje en het zou in de eerste helft van 2007 gemaakt worden.
Thanks cattie!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef cattie het volgende:
Merisse, volgens mijn pendel word je in mei 2006 zwanger en wordt het een jongen.
disclaimer: aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend![]()
tnx!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef texelonia het volgende:
Volgens mijn pendel een zoon, LadyS!
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wanneer ik volgens de pendel zwanger word.
Wie wil even voor mij pendelen?
Joehoe!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Meaghan het volgende:
En ik zou ook graag willen weten of er in ons gezinnetje ooit nog een derde komt en wat het geslacht dan zal zijn. Iemand?
Spekkie, zou je ajb even willen kijken?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef cattie het volgende:
Ow, dan wil ik ook wel (heb ook al voor mezelf gependeld, maar ben bang dat ik de uitkomst beďnvloed). Kan iemand het volgende voor me pendelen?
Wordt het een jongen of een meisje? Wordt het een keizersnee? Komt er ooit nog een kindje bij?
dank je,quote:Op maandag 16 januari 2006 18:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
flower ti amo: dit jaar nog word je zwanger
het zullen de hormonen wel zijn, maar ik word er een beetje emo van om dit zo te zien staanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
lady S ... in Juni zal je zoontje met een keizersnede ter wereld komen
sorry!, dat was niet de bedoeling hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
het zullen de hormonen wel zijn, maar ik word er een beetje emo van om dit zo te zien staan
![]()
![]()
Dank je wel!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
cattie, je zoontje komt helaas met een keizersnede ... wel krijgt hij ooit een broertje en/of zusje
hoera een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef babyfeet het volgende:
groot pot zout erbij
maar komt er hier ook een 2de zoja wanneer en is het dan een jongen of een meisje
ehm, volgens mijn wiebelaar niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook nog wel gependeld worden door iemand of ik een positieve test krijg donderdag
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook nog wel gependeld worden door iemand of ik een positieve test krijg donderdag
Ik krijg er "misschien" uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef babyfeet het volgende:
Jammer spekkie![]()
iemand anders nog voor te vergelijken?
vind het wel een leuk topic
ja dat zag ik later ookquote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef cattie het volgende:
He moussy, we zitten helemaal gelijk bij ET!
En volgens andere pendelaarsters?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef moussy het volgende:
ff iets voor hier, was er nou iemand die vanuit het vorige 2de streepies topic voor Diaan had gependeld metpositieve test?
Heb het al gevonden, volgens glossy zou ze wel zwanger zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
ET !! bij mij raak je in febr ook zwanger maar dan van een jongen en een meisje!![]()
![]()
volgens Mous in 2006 en volgens jou in 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
snoopy ... nog ff geduld, 2008 word je zwanger
dan wordt het zeker geen kindjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ga morgen zelf nog ff aan de slag... als het mannetje niet thuis is![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Eloise mijn pendel zegt over jou ook februari en het wordt een jongen
Schaapmeisje, ik krijg hier juli 2007 door en het wordt een meisje voor julliequote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Beaker het volgende:
Slaapmeisje, wat zegt jou pendel over mij?ik snap er werkelijk geen ruk van
Da's ET.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou snoop, kopje koffie zou lekker zijn ....
ff naar beneee, voor een sensee
[sub]wie is eloise?[/sub}
wij ooit is saampjes gependeld??? kan het me eigenlijk niet heugen was het niet toevallig met me zwager en schoonzusje?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef moussy het volgende:
Joehoe, iedereen kan pendelen hoor
Ik heb vroegah, lang láng geleden eens met Glossy en haar vriend zitten pendelen en er staat me iets van bij dat hun er 2 gingen krijgen en ik 3. Hier is het iig uitgekomen
Het is positief emo, hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
sorry!, dat was niet de bedoeling hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |