nou, ik heb liever nog een kindje hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hoef je het ook niet meer veilig te doen![]()
probeer het eens met leoniekequote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef leonieke het volgende:
mijn ring beweegt zelfs niet als ik vraag of ik leonie heet
Ik kan het dus niet![]()
Februari pasquote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
in februari zal je je wat beter voelen menicole .... en in augustus zal je bevallen van een zoon
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
het stomme is als ik vraag kan leonieke pendelen ... blijft hij bij mij ook stilhangen whoahahaha
kan ook eerder, ik heb slechts gevraagd of je in febr. nog zo misselijk bent....en daarop zei hij neequote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Februari pasMaar dat vind ik veel te lang nog.
Toen ik zelf ging pendelen (lang geleden) kwam eruit dat ik 2 dochters zou krijgen. Is me nog altijd bij gebleven. Maar zoontje is ook goed, hoeven we niet verder te zoeken naar een naam![]()
LOLquote:Op maandag 16 januari 2006 14:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
het stomme is als ik vraag kan leonieke pendelen ... blijft hij bij mij ook stilhangen whoahahaha
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb net tien rare blikken gekregen op mijn werk omdat ik probeerde te pendelen met het snoer van mijn oordopjes(zo'n snoer met 1 lange en 1 korte kant, ik vond de lange kant wel een goed idee). Uhm, ik probeer het vanavond eens met een draad en een ring
Als ik bij jou doe zegt ie dat je in 2007 nog een kindje krijgt!!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
nou, ik heb liever nog een kindje hoor!![]()
wil iemand even dubbelchecken?
oeh oeh oeh!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ik bij jou doe zegt ie dat je in 2007 nog een kindje krijgt!!
Als ik voor mezelf vraag zegt ie ook een zoontjeJippie
hehehe lolquote:Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef m@x het volgende:
...... volgens mijn baas kan je op basis van gependelde gegevens trouwens nog geen zwangerschapsverlof aanvragen.
Als ik die naald nog kan vinden dan pendel ik daar eens meequote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef snoopy het volgende:
Dit doet me sterk denken aan zwangerschapstesten in ijzeren potten met naalden etc.![]()
Hier krijg je een jongentje!! Als ik vraag wanneer blijft ie angstvallig stil hangenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef Sugar het volgende:
Wat krijg ik? En is het er één?![]()
Dank, dank.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef Sugar het volgende:
Wat krijg ik? En is het er één?![]()
Dank, dank.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |