hoera een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef babyfeet het volgende:
groot pot zout erbij
maar komt er hier ook een 2de zoja wanneer en is het dan een jongen of een meisje
ehm, volgens mijn wiebelaar niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook nog wel gependeld worden door iemand of ik een positieve test krijg donderdag
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook nog wel gependeld worden door iemand of ik een positieve test krijg donderdag
Ik krijg er "misschien" uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef babyfeet het volgende:
Jammer spekkie![]()
iemand anders nog voor te vergelijken?
vind het wel een leuk topic
ja dat zag ik later ookquote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef cattie het volgende:
He moussy, we zitten helemaal gelijk bij ET!
En volgens andere pendelaarsters?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef moussy het volgende:
ff iets voor hier, was er nou iemand die vanuit het vorige 2de streepies topic voor Diaan had gependeld metpositieve test?
Heb het al gevonden, volgens glossy zou ze wel zwanger zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
ET !! bij mij raak je in febr ook zwanger maar dan van een jongen en een meisje!![]()
![]()
volgens Mous in 2006 en volgens jou in 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
snoopy ... nog ff geduld, 2008 word je zwanger
dan wordt het zeker geen kindjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ga morgen zelf nog ff aan de slag... als het mannetje niet thuis is![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Eloise mijn pendel zegt over jou ook februari en het wordt een jongen
Schaapmeisje, ik krijg hier juli 2007 door en het wordt een meisje voor julliequote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Beaker het volgende:
Slaapmeisje, wat zegt jou pendel over mij?ik snap er werkelijk geen ruk van
Da's ET.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou snoop, kopje koffie zou lekker zijn ....
ff naar beneee, voor een sensee
[sub]wie is eloise?[/sub}
wij ooit is saampjes gependeld??? kan het me eigenlijk niet heugen was het niet toevallig met me zwager en schoonzusje?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef moussy het volgende:
Joehoe, iedereen kan pendelen hoor
Ik heb vroegah, lang láng geleden eens met Glossy en haar vriend zitten pendelen en er staat me iets van bij dat hun er 2 gingen krijgen en ik 3. Hier is het iig uitgekomen
Het is positief emo, hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
sorry!, dat was niet de bedoeling hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |