Kan ik me wel voorstellen. Als je zo'n test gaat doen dan schept dat toch verwachtingen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Diaan niet durft te testen, zeker niet met zo'n onregelmatige cyclus. Dat heb ik zelf ook en het is beter lang te wachten en dan ongesteld te worden, dan de teleurstelling van alweer een negatieve test. Diaan veel sterkte met de wachtdagen en ik duim voor je hoor!
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk diaan! samenwonen met peaceman .... gefeliciteerd!
Wat klote van die test!
afwachten dus .... sterkte
Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dank je we kijken ik iets meer dan hij omdat hij "alles" achterlaat... auto, huis en baan.. en hier helemaal opnieuw moet beginnen, maar komt helemaal goed zodra hij hier woont zegt hij er erg naar uit.
Hij heeft gelukkig al een nieuwe baan per 1 februari 2006 hier in de buurtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:38 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaan
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef E.T. het volgende:
Diaan, wat balen zeg..
Ik heb je nog wel op januari laten staan hoor.. wilde je niet meteen met alleen maar vraaagtekens naar de onderste plek van 't lijstje verhuizen![]()
En als er zo'n lege follikel springt, wordt je dan toch gewoon ongesteld?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
Faja, ik heb ook een paar maanden LH testen gebruikt maar dat zijn echt allemozes dure krengen. Daarmaast heb ik ook veel gehad aan http://www.vruchtbaarheid.org/ waar beschreven staat hoe je aan de hand van lichamelijke kenmerken kunt zien wanneer je eisprong is. Na een paar maanden hoefde ik die testen niet meer te gebruiken om dat ik met name aan mijn afscheiding precies kon zien wanneer ik vruchtbaar was.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
Na 5 weken had ik een telefonische afspraak bij de gyn. Hij zij dat het gemiddeld 6 weken duurde dat de eerste menstruatie weer kwam, maar dat het soms paar weken eerder of later kon komen. Ik was van plan na a.s. donderdag (10 weken na curettage) een afspraak bij de HA te gaan maken, maar is dus niet meer nodigquote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef E.T. het volgende:
Heeft best lang geduurt Meimeltje.. (geen nacontrole gehad bij de gyn?)
Wel mooi natuurlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan!
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef dutchie het volgende:
Belana, jij had hetzelfde gevoel hč?
wel fijn dat je al zo snel naar de gyn kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
zow ik ben weer terug. Die vlekjes/bultjes is een huidaandoening met de psyrialytis oid. De huisarts had het voor me opgeschreven en Twan had het briefje bewaard maar is het nu kwijt. Het komt vanzelf en gaat vanzelf na 4 a 6 weken weer weg. Komt vooral voor bij kinderen en jongvolwassenen![]()
Wat betreft mn cyclussen.... hij vindt cylussen van 38 dagen toch erg lang en was het met me eens dat het vervelend was steeds die symptomen te hebben. Mede gezien dit ook al in mn dossier staat (had ik ook voordat ik zwanger werd van Twan) schat hij de kans dat ik spontaan zwanger word, lager in. Hij heeft me dan ook doorverwezen naar de gyn die ik de vorige keren ook heb gehad en kan al op 26 januari a.s. om 09:30 uur terecht. Ik heb nog gevraagd of ik een test moet doen zondag ofzo omdat ik misschien te vroeg zou hebben getest, en hij heeft mij een brief meegegeven om mn urine te laten testen in het ziekenhuis. Dat gaat dus a.s. maandag gebeuren en aan het einde van de middag kan en mag ik bellen voor de uitslag.![]()
![]()
HA was dus erg begripvol....
Ja die is gelukt en nu maar hopen dat het dit maal wel lukt. Ben 2x eerder in september uitgeteld geweest en beide keren is dus niet goed gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef lunastar het volgende:
Hey xanthe een vraagje.. ben hier paar dagen niet geweest... maar is de insiminatie gelukt/// want ik zie onder je naam iets staan...
Ik sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef glossy het volgende:
pm en spekkiekan niet hoor weg met die
we willen streepjes zien geen
![]()
stuur ze weg ksssst
xanthe dan wens ik je nu(beetje laat) een dikke proficiat meid, en ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja die is gelukt en nu maar hopen dat het dit maal wel lukt. Ben 2x eerder in september uitgeteld geweest en beide keren is dus niet goed gegaan
Ow Spekkie wat balen dat ze toch nog zijn gekomen.... dikke knuffel van mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier lijken de duvels dan toch echt in aantocht ... weer wat bloed-bruin verlies nu ....
het eerste bewijs dat de pendels toch kloppen is er dus bijna vrees ik....
Ja ik kan me goed voorstellen dat je het wachten aardig beu begint te worden. Was je al bij de HA of gyn geweest? Als je niet zwanger wordt, heb je ook niets aan een goede cyclus en is net zo frustrerend lijkt me. Wat hebben we toch ook rare ingewikkelde lichamen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
Diaan ... ik kan er haast de klok op gelijk zetten .... das ongelooflijk!
t scheelt weleens een dagje maar ik heb een zeer regelmatige cyclus ... ben me ook bewust van deze mazzel!
hoop ook een goede cyclus zodat ik na 3 jaar, waarvan 1 zeer actief) dan toch eens zwanger zal raken want ik word het wachten toch aardig beu
je hebt zeker niet veurinkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Tja mn huisarts is echt een goede huisarts... ik heb nog nooit iets te klagen over hem gehad. En idd heel erg begripvol. Hij kent mn voorgeschiedenis ook en toen deed hij trouwens ook al niet moeiljk.
Dat ik al zo snel bij de gyn terecht kan, komt omdat ik een zgn. bekende patient ben... dan mag je blijkbaar eerder komen. Wel een beetje oneerlijk vind ik, maar in dit geval vind ik het stiekem toch wel erg prettig dat ik zo snel mag komen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je hebt zeker niet veurinkmaar meis superfijn dat je zo snel terrecht kan..
![]()
heej diaan, wat fijn! Er gaat dus wat gebeuren! Mooi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
zow ik ben weer terug. Die vlekjes/bultjes is een huidaandoening met de psyrialytis oid. De huisarts had het voor me opgeschreven en Twan had het briefje bewaard maar is het nu kwijt. Het komt vanzelf en gaat vanzelf na 4 a 6 weken weer weg. Komt vooral voor bij kinderen en jongvolwassenen![]()
Wat betreft mn cyclussen.... hij vindt cylussen van 38 dagen toch erg lang en was het met me eens dat het vervelend was steeds die symptomen te hebben. Mede gezien dit ook al in mn dossier staat (had ik ook voordat ik zwanger werd van Twan) schat hij de kans dat ik spontaan zwanger word, lager in. Hij heeft me dan ook doorverwezen naar de gyn die ik de vorige keren ook heb gehad en kan al op 26 januari a.s. om 09:30 uur terecht. Ik heb nog gevraagd of ik een test moet doen zondag ofzo omdat ik misschien te vroeg zou hebben getest, en hij heeft mij een brief meegegeven om mn urine te laten testen in het ziekenhuis. Dat gaat dus a.s. maandag gebeuren en aan het einde van de middag kan en mag ik bellen voor de uitslag.![]()
![]()
HA was dus erg begripvol....
En ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef mjammetje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb even een nieuw accountje aangemaakt om hier te kunnen melden:
IK BEN ZWANGER!
![]()
Dat moest er even uit.
Ik ben zwanger:
Lengte zwangerschap: 6 weken, 9 uren
Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 14 uren
Vordering: 15.14%
Bevallingsdatum: 14/09/2006
Half September ben ik gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken en dat is dus al lekker snel gebeurd. Begin Januari had ik een vermoeden dat ik zwanger was maar de zwangerschapstesten gaven steeds aan van niet tot de test kwam die wel positief was.
Ik ben helemaal in de wolken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |