abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 22:02:58 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34101716
Vervolg van Wachten op een tweede streepje - deel 73

?? januari Diaan73 NOD
20 januari Marie79 NOD
24 januari Lunastar NOD
30 januari elle_driver NOD
30 januari Ticootje NOD
05 februari glossy NOD
11 februari Spekkie NOD
14 februari Meimeltje NOD
18 februari Suzziieee NOD
20 februari Faja-Lobi NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 23-01-2006 09:39:14 ]
pi_34102171
Zouden we in OUD niet eens zelf een zwangerschaps enquete kunnen houden? Die in het lijstje staat met links is zwaar verouderd.
  maandag 16 januari 2006 @ 08:23:16 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34112157
Voor mij weer aftellen tot zaterdag! Had vanmorgen heel lichtjes een rood-achtige afscheiding,maar echt miniscuul!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_34112204
PM-girl spannend hoor! Laten we hopen dat er niets achteraan gaat komen!

* Xanthe waagt nog een poging om Diaan te hypnotiseren en een test te laten doen....
Diaan als ik in mijn vingers knip ga je naar de wc en ga je de zwangerschapstest uitvoeren en daarna zo snel mogelijk terug te rennen richting de pc en ons de uitslag te geven

Nu maar hopen dat het ook lukt
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 08:33:08 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34112223
En je NOD is pas zaterdag PM-girl?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34112331
Nog geen nieuws van Diaan?
Ging ze nu vandaag testen of was dat morgen?
pi_34112420
Ze zei eerst woensdag.... Maar had ook al gezegd dat ze niet wist of ze dat zolang nog kon volhouden. Gisteren was ze erg druk en voor vandaag weet ik het niet...
Ze maakt het in elk geval onwijs spannend.
pi_34113024
Ik ben ook super nieuwsgierig naar diaan....!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 10:04:40 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34113381
Ik kan me voorstellen dat Diaan niet durft te testen, zeker niet met zo'n onregelmatige cyclus. Dat heb ik zelf ook en het is beter lang te wachten en dan ongesteld te worden, dan de teleurstelling van alweer een negatieve test. Diaan veel sterkte met de wachtdagen en ik duim voor je hoor!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34116271
pm !!! klinkt spannend!
  maandag 16 januari 2006 @ 12:24:56 #11
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34117013
hoi dames

tijdje geleden dat ik hier langs ben geweest... ben 2 weken goed ziek geweest...

Hoe is het hier???

ik blijf duimen....

groetjes

(ik ga nu proberen terug vaker langs te komen)
  maandag 16 januari 2006 @ 12:49:04 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34117786
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Diaan niet durft te testen, zeker niet met zo'n onregelmatige cyclus. Dat heb ik zelf ook en het is beter lang te wachten en dan ongesteld te worden, dan de teleurstelling van alweer een negatieve test. Diaan veel sterkte met de wachtdagen en ik duim voor je hoor!
Kan ik me wel voorstellen. Als je zo'n test gaat doen dan schept dat toch verwachtingen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34118273
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
pi_34118554
Dat zou betekenen dat mijn ongesteldheid 16 februari verwacht wordt (donderdag) dan houdt ik mijn NOD op maandag 20 feb. Kan iemand mij in het lijstje zetten?
pi_34118800
wat is het lijstje klein trouwens ....
  maandag 16 januari 2006 @ 13:25:55 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_34118926
nou hier ben ik dan.... alle goede pendels en gevoelens negerend, was de test negatief. Ik heb toch gisterenmorgen getest, kon niet langer wachten Lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleefden. Dikke knuffel van mij. Het was even slikken en ben toen maar flink aan de slag gegaan.

Ik heb nog steeds wel van die vage klachten, dus dat wordt helaas niet minder nu ik een negatieve test heb en ook nog steeds niet ongi. Ik wacht mn dagen maar weer af. Een verzoekje aan de mods: willen jullie mijn NOD er uithalen en zet daar maar een ? helaas neer.

Tis hier nu gewoon wachten, wachten, wachten, wachten, en als ik over 3 weken nog niet ongi ben, ga ik de huisarts met een bezoek vereren. Peaceman (vriendje) vindt dat ik al eerder moet, maar ik wil nog even wachten... eerst maar eens Peaceman hier naartoe verhuizen a.s. zaterdag
Make love, not war ☮
pi_34118999
wat leuk diaan! samenwonen met peaceman .... gefeliciteerd!
Wat klote van die test!
afwachten dus .... sterkte
  maandag 16 januari 2006 @ 13:34:16 #18
114177 Diaan73
pi_34119202
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk diaan! samenwonen met peaceman .... gefeliciteerd!
Wat klote van die test!
afwachten dus .... sterkte
dank je we kijken ik iets meer dan hij omdat hij "alles" achterlaat... auto, huis en baan.. en hier helemaal opnieuw moet beginnen, maar komt helemaal goed zodra hij hier woont zegt hij er erg naar uit.

Die test was idd klote, heel af en toe heb ik het gevoel dat ik te vroeg heb getest, maar wil mn hoofd niet nog gekker maken dus ben gewoon niet zwanger en wacht inderdaad maar gewoon af.
Make love, not war ☮
pi_34119265
Diaan73
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34119318
tja .... geen bloed ... blijft moed he
  maandag 16 januari 2006 @ 13:38:47 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34119358
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

dank je we kijken ik iets meer dan hij omdat hij "alles" achterlaat... auto, huis en baan.. en hier helemaal opnieuw moet beginnen, maar komt helemaal goed zodra hij hier woont zegt hij er erg naar uit.
Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaan
  maandag 16 januari 2006 @ 13:46:30 #22
114177 Diaan73
pi_34119656
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:38 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Hier same story en al bijna 5 jaar verder komt goed Diaan
Hij heeft gelukkig al een nieuwe baan per 1 februari 2006 hier in de buurt dus dat is wel een "zorg" minder... maar ik ga nu offtopic.

En ja spekkie geen bloed blijft moed... pfffffff die mogen van mij nu echt wel komen hoor.

Bedankt voor jullie medeleven....
Make love, not war ☮
  maandag 16 januari 2006 @ 13:50:06 #23
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34119788
Diaan wat spijtig...

zoals spekkie zegt geen bloed geeft moed en wie weet heb je inderdaad te vroeg getest... gewoon hoop blijven houden... dat is het enigste dat je kunt doen....

pi_34120059
Diaan,wat ellendig nu weer voor je Hopen dat de rode duivels snel komen,dan kan je weer verder.
Ik ga morgen beginnen met hormonen prikken(zie andere topic)en als ik de eerste keer weer bij de fertiarts ben geweest,dan knal ik hier mijn nod weer neer.Tot dan
Groetjes,Minoes
  maandag 16 januari 2006 @ 19:02:51 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34130577
Diaan, wat balen zeg..

Ik heb je nog wel op januari laten staan hoor.. wilde je niet meteen met alleen maar vraaagtekens naar de onderste plek van 't lijstje verhuizen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:17:14 #26
114177 Diaan73
pi_34131191
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef E.T. het volgende:
Diaan, wat balen zeg..

Ik heb je nog wel op januari laten staan hoor.. wilde je niet meteen met alleen maar vraaagtekens naar de onderste plek van 't lijstje verhuizen
is prima zo....
Make love, not war ☮
pi_34131817
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi allemaal, de gyn heeft me vandaag gebeld over het bloedonderzoek. Alles was goed en we hebben het nog even over mijn cyclus gehad. Die is toch steeds rond de 41-43 dagen. Lijkt weinig verandering in te zitten en dus heb ik volgens hem wel degelijk een eisprong maar zegt ie het kan ook zo zijn dat er niet iedere maand een eitje springt maar bijvoorbeeld een leeg follikel (hoe schrijf je dat toch). En mijn eisprong zal dan ook niet rond dag 14 zijn maar eerder rond dag 20 zegt hij. Ik moet nu vanaf dag 12 van mijn cyclus vaginaal temperatuur gaan meten en als die 0.5 stijgt heb ik een eisprong. En ik kan ook een LH test kopen bij de apotheek zegt hij en dan kan je ook zien of je een eisprong hebt. En verders mag ik pas terug komen als ik een jaar bezig ben en het nog niet is gelukt.
En als er zo'n lege follikel springt, wordt je dan toch gewoon ongesteld? Damn, ik heb altijd aangenomen dat als je ongesteld werd, je een eisprong had. Ik heb nl. zonder pil ook van die enorm lange cyclussen (laatste keer was ie rond de 70 dagen!).

Nu is het bij mij (ons) nog lang niet aan de orde, maar toch. Gister bleek dat vriendje nog nooit van IUI of IVF of ICSI gehoord had en dus ook geen flauw benul had wat je allemaal te wachten staat (ik neem altijd aan dat iedereen wel ongeveer weet wat 't is...)

Ik ga weer duimen voor alle dames!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34132229
Mijn ervaring is dat de meesten wel weten wat IVF is en als je over IUI begint men automatisch al denkt dat het hier om hetzelfde gaat.
Zelfs bij zorgverzekeraars moet je extra duidelijk uitleggen dat dit niet het geval is als je verzekeringsvragen hebt anders krijg je al snel de verkeerde informatie.
Aan anderen is het makkelijk uit te leggen.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:43:39 #29
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34132294
Als een follikel springt lijkt me toch nog dat je een soort van eisprong heb....maar dan zonder ei

Lijkt me iig nog beter dan dat er helemaal niets springt.
pi_34132661
Diaan iig wel van harte met je met je samenwonen!
Faja, wat een rare toestand

Glossy, wil je ook ff pendelen voor mij? Ben wel nieuwschierig!

Slaapmeisje en alle andere
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_34132907
beaker ... kom ff naar het pendeltopic ...
Het grote pendel-topic in OUD
pi_34132996
Heb mijn vraag daar al gesteld
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 19:58:27 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34133065
Helaas bevat niet elk follikel een eitje. Dat zag je bij onze IVF punctie. Er waren 16 follikels aangeprikt en hieruit waren 10 eitjes geoogst. Faja de eisprong zit zo´n 14 dagen voor je ongesteldheid, dus als jij altijd een cyclus hebt van bijv. 41 dagen, dan is je vruchtbare periode tussen dag 20 en dag 28 (even heel ruim genomen). Verder kun je inderdaad tempen maar dat lijkt me zelf zo´n gedoen (dan moet je wel dagelijks voor het opstaan om precies dezeflde tijd tempen en het is niet altijd heel duidelijk te zien) , met LH testen werken maar helaas zijn die vrij duur (dus daarmee zou ik pas vanaf cyclusdag 20 beginnen)of je baarmoederslijm checken en letten op steekjes in je buik of andere lichamelijke klachten die kunnen wijzen op een eisprong (dit kun je zelf).

Ongesteldheid zonder eisprong of follikelsprong komt ook voor. Het baarmoederslijmvlies bouwt zich gedurende de cyclus op en breekt weer af als er een verandering in de hormoonhuishouding plaatsvind. Meetal wordt dit wel veroorzaakt door een eisprong hoor. Met de pil wordt je bijvoorbeeld ook ongesteld zonder eisprong, dit noemen ze een onttrekkingsbloeding.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:08:58 #34
1087 Merisse
broddeltante
pi_34133566
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Faja, ik heb ook een paar maanden LH testen gebruikt maar dat zijn echt allemozes dure krengen. Daarmaast heb ik ook veel gehad aan http://www.vruchtbaarheid.org/ waar beschreven staat hoe je aan de hand van lichamelijke kenmerken kunt zien wanneer je eisprong is. Na een paar maanden hoefde ik die testen niet meer te gebruiken om dat ik met name aan mijn afscheiding precies kon zien wanneer ik vruchtbaar was.

[edit]ik zie nu dat Slaapmeisje dat ook al zegt. Neem het maar van twee ervaringsdeskundigen aan [/edit]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_34136874
Jippiehh ik mag me hier weer komen melden
Vanmiddag (ruim 9 weken na curettage) zijn de weer gekomen. Dit x ben ik dus heel blij met die We kunnen weer gaan klussen!

Ik hoop dus dat ik vanaf nu weer een normale cyclus heb, dan zou mijn volgende NOD 14 februari zijn
  maandag 16 januari 2006 @ 21:19:56 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_34137047
als je het mij vraagt was er wat anders gependeld

Fijn Meimeltje! Weer een verse start!
stormy waters...
sailin'
  maandag 16 januari 2006 @ 21:20:12 #37
3011 E.T.
pi_34137055
Heeft best lang geduurt Meimeltje.. (geen nacontrole gehad bij de gyn?)

Wel mooi natuurlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:24:03 #38
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_34137263
Fijn Meimeltje, dat je weer verder kunt!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 16 januari 2006 @ 21:40:15 #39
114177 Diaan73
pi_34138050
Meimeltje dat is goed nieuws zeg go girl!! dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_34143306
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef E.T. het volgende:
Heeft best lang geduurt Meimeltje.. (geen nacontrole gehad bij de gyn?)

Wel mooi natuurlijk dat je er nu weer volop voor kunt gaan!
Na 5 weken had ik een telefonische afspraak bij de gyn. Hij zij dat het gemiddeld 6 weken duurde dat de eerste menstruatie weer kwam, maar dat het soms paar weken eerder of later kon komen. Ik was van plan na a.s. donderdag (10 weken na curettage) een afspraak bij de HA te gaan maken, maar is dus niet meer nodig
Het is nu wel een extra heftige menstruatie.

[ Bericht 19% gewijzigd door Meimeltje op 17-01-2006 00:02:22 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:04:23 #41
94046 PM-girl
pi_34149438
Welkom terug Meimeltje!
*
pi_34149755
Nou, hier konden 'draadjes worden getrokken', dus we zaten dit weekend perfect. Maar zondag was er een beetje bloed (een dag na het klussen); iemand een idee wat dat inhoudt? Of was dat gewoon een adertje dat was gescheurd of zo? (Was ook niet zoveel en kwam ook niet terug)

Nou nou, Meimeltje, welkom weer hoor Succes ook!
pi_34149993
Meimeltje welkom terug! Een heftigere menstruatie na een curretage is volgens mij wel normaal hoor , had ik ook en waarschijnlijk is de volgende een beetje meer zoals je gewend bent.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:04:49 #44
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34150110
Ik zie hier nog veel te veel bekende namen.. hup, zwanger worden jullie
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34150186
meimeltje welcome back!!!

Bright ... het kan zijn dat er een bloedvaatje gesprongen is ofzo, ... heb ik ook weleens gehad.

beetje bloed kan ook duiden op innestelbloeding maar daar is het in jullie geval denk ik nog te vroeg voor.
pi_34150216
Bright,zal wel een contactbloedinkje zijn geweest na het vrijen,kan best.Veel succes met klussen

Meimeltje,jij kunt ook weer aan de klus beginnen.Wel vervelend dat je ongesteldheid zo heftig is,maar wat Xanthe zegt,hoor je heel vaak na zo'n tijd ertussen.

Groetjes,Minoes
pi_34150584
nog 1 dag nog 1 dag

k heb zo'n brandend gevoel in mijn buik sinds drie dgen... of er een warm bolletje in mijn buik zit ....
zal wel weer niks zijn ... maar toch
pi_34150599
Ik heb de site van vruchtbaarheid al gebookmarked. Ik ga in eerste instantie wel temperaturen (en ik zet de wekker er wel voor hoor) en ik ga eens even die site bestuderen en dan mijn lichaam heel nauwkeurig in de gaten houden. Thanks ladies!! Die LH test laat ik nog lekker even liggen bij de apotheek.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:51:57 #49
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34151012
welkom terug Meimeltje

Diaan wat jammer maar wel leuk dat peaceman nu dan eindelijk bij je komt wonen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:41:32 #50
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34152177
Hč getver Diaan Ik had voor jou nog wel zo'n goede hoop. Maar wel gefeliciteerd met het officiele samenwonen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:56:02 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_34152584
Diaan ik lees het nu pas, wat jammer van je test
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:56:34 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34152604
Belana, jij had hetzelfde gevoel hč?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:57:33 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_34152636
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef dutchie het volgende:
Belana, jij had hetzelfde gevoel hč?
Ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:40:33 #54
114177 Diaan73
pi_34153835
Iedereen had een goed gevoel, ikzelf, Peaceman en jullie allemaal... en toch weer negatieve test. Ik ga vanmiddag in ieder geval naar de huisarts... o.a. daarvoor en ik heb allemaal rode bultjes op mn borsten... erg vreemd allemaal.... ik ga zo maar eens mn cyclussen op een rijtje zetten.

Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:41:14 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34153852
Zou ik ook doen Diaan, om toch helemaal zeker te weten dat het niet zo is.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2006 @ 11:43:21 #56
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34153899
Gats Diaan. Het is ook zo enorm klote als je een onregelmatige cyclus hebt. Hoe langer je wacht, hoe meer hoop je ook krijgt en dan alle die rottige kwaaltjes erbij. Dat maakt het niet makkelijk om je hoofd koel te houden. Sterkte ermee!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:53:46 #57
114177 Diaan73
pi_34154185
Voordat ik zwanger werd van Twan had ik ook een onregelmatige cyclus en liep ik daarvoor ook bij de gyn.. en heb toen Clomid gehad... Na Twan met mn ex ook nog geprobeerd zwanger te worden, toen werd ik wel regelmatig maar dat lukte gewoon niet.. Nu sinds april weer bezig met Peaceman en dat was zoiezo lastiger omdat we elkaar alleen in de weekenden zagen dus dat is niet zo gek, maar ben nu wel weer onregelmatige cyclus en daar baal ik wel ontzettend van. Ik ben benieuwd wat de huisarts te vertellen heeft....
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:54:08 #58
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34154203
Succes Diaan....... Ben benieuwd wat de dok zegt.
pi_34154296
ben benieuwd diaan!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:37:47 #60
114177 Diaan73
pi_34155639
Lang leve Wachten op het tweede streepje topic... ik heb mn hele cyclus vanaf het begin in kaart kunnen brengen door de topics door te lezen. Was wel leuk en ook weer niet eigenlijk om even terug te lezen.

Maar mn cyclus is echt vreemd: ik zet het hier ook maar even neer... als jullie vinden dat het hier thuis hoort, haal ik het weer weg, maar ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden

090405 ongi
040505 ongi (25 dagen)
040605 ongi (30 dagen)
020705 ongi (28 dagen) 1,5 dag!!
14-15 0705 licht bloedverlies
040805 ongi (32 dagen)
310805 ongi (27 dagen)
031005 bruine afscheiding (34 dagen)
011105 ongi (28 dagen)
101205 ongi (37 dagen)
08-09 0106 bruine afscheiding (29 dagen)
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:40:55 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_34155741
Toc valt het me nog mee Diaan, ik heb ook altijd tussen de 28 en de 34 dagen ingehangen (met soms uitschieters naar 36 idd)
Het valt me wel op dat het bij jou om en om gaat, de ene keer een lange en de andere keer een korte cyclus. Moet wel zeggen dat het bij mij soms een paar maanden rond de 31 dagen kon liggen om dan ineens weer helemaal af te wijken.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:44:28 #62
114177 Diaan73
pi_34155864
Had jij dan ook van die symptomen steeds? Want daar word ik echt gek van... Vind je het te vroeg om dit aan de huisarts voor te leggen??
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:01:55 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_34156436
Nou, ik had wel duidelijkere tekens dat ik ongesteld ging worden dan jij. En nee hoor, niks te vroeg, ik zou dat zeker doen, voorleggen aan de ha
stormy waters...
sailin'
pi_34156502
ik zou t ook ff voorleggen diaan!
kan nooit kwaad en weet hij/zij gelijk hoe de zaken ervoor staan
je bent toch ookal effetjes bezig ..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:05:10 #65
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34156559
sterkte bij de HA diaan
hopelijk kan hij wat voor je doen,zo een lange cyclus lijkt me ook frustrerend
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:05:26 #66
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34156574
foutje
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:40:18 #67
114177 Diaan73
pi_34157660
Okay.. ik ga het gewoon voorleggen. Ik zag net onder de douche dat de bultjes/rode vlekjes zich inmiddels ook aan het verspreiden zijn over mn buik, rug en bovenbenen
Make love, not war ☮
pi_34157877
Suc6 zo bij de huisarts Diaan en vervelend van die vlekjes.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:53:11 #69
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34160233
diaan veel succes ...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:53:56 #70
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34160263
Hey xanthe een vraagje.. ben hier paar dagen niet geweest... maar is de insiminatie gelukt/// want ik zie onder je naam iets staan...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:47:24 #71
114177 Diaan73
pi_34162336
zow ik ben weer terug. Die vlekjes/bultjes is een huidaandoening met de psyrialytis oid. De huisarts had het voor me opgeschreven en Twan had het briefje bewaard maar is het nu kwijt. Het komt vanzelf en gaat vanzelf na 4 a 6 weken weer weg. Komt vooral voor bij kinderen en jongvolwassenen

Wat betreft mn cyclussen.... hij vindt cylussen van 38 dagen toch erg lang en was het met me eens dat het vervelend was steeds die symptomen te hebben. Mede gezien dit ook al in mn dossier staat (had ik ook voordat ik zwanger werd van Twan) schat hij de kans dat ik spontaan zwanger word, lager in. Hij heeft me dan ook doorverwezen naar de gyn die ik de vorige keren ook heb gehad en kan al op 26 januari a.s. om 09:30 uur terecht. Ik heb nog gevraagd of ik een test moet doen zondag ofzo omdat ik misschien te vroeg zou hebben getest, en hij heeft mij een brief meegegeven om mn urine te laten testen in het ziekenhuis. Dat gaat dus a.s. maandag gebeuren en aan het einde van de middag kan en mag ik bellen voor de uitslag.
HA was dus erg begripvol....
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:50:51 #72
114177 Diaan73
pi_34162472
Ik heb de naam van de huidziekte gevonden op internet: Pityriasis Rosea
Make love, not war ☮
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:56:48 #73
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34162671
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
zow ik ben weer terug. Die vlekjes/bultjes is een huidaandoening met de psyrialytis oid. De huisarts had het voor me opgeschreven en Twan had het briefje bewaard maar is het nu kwijt. Het komt vanzelf en gaat vanzelf na 4 a 6 weken weer weg. Komt vooral voor bij kinderen en jongvolwassenen

Wat betreft mn cyclussen.... hij vindt cylussen van 38 dagen toch erg lang en was het met me eens dat het vervelend was steeds die symptomen te hebben. Mede gezien dit ook al in mn dossier staat (had ik ook voordat ik zwanger werd van Twan) schat hij de kans dat ik spontaan zwanger word, lager in. Hij heeft me dan ook doorverwezen naar de gyn die ik de vorige keren ook heb gehad en kan al op 26 januari a.s. om 09:30 uur terecht. Ik heb nog gevraagd of ik een test moet doen zondag ofzo omdat ik misschien te vroeg zou hebben getest, en hij heeft mij een brief meegegeven om mn urine te laten testen in het ziekenhuis. Dat gaat dus a.s. maandag gebeuren en aan het einde van de middag kan en mag ik bellen voor de uitslag.
wel fijn dat je al zo snel naar de gyn kan.
gelukkig dat de ha zo begrip vol was,je hoort wel is anders.
pi_34166666
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef lunastar het volgende:
Hey xanthe een vraagje.. ben hier paar dagen niet geweest... maar is de insiminatie gelukt/// want ik zie onder je naam iets staan...
Ja die is gelukt en nu maar hopen dat het dit maal wel lukt. Ben 2x eerder in september uitgeteld geweest en beide keren is dus niet goed gegaan
pi_34166718
Diaan super dat je nu weer een stapje verder komt. En hopenlijk word je cyclus snel normaal(er) zodat je als nog lekker snel een 2e streepje piest
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:59:26 #76
94046 PM-girl
pi_34167155
He Diaan, fijn dat de HA je zo serieus genomen heeft!

Hier wederom heel lichtjes bloed in de afscheiding, dus ik denk weer de (vroege) opmaat voor de
*
pi_34167390
hier ook minimaal zeer lichte bloeding in afscheiding .....
komen de duivels er al aan ....?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:27:32 #78
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_34168117
pm en spekkie kan niet hoor weg met die we willen streepjes zien geen
stuur ze weg ksssst
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:41:53 #79
114177 Diaan73
pi_34168654
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef glossy het volgende:
pm en spekkie kan niet hoor weg met die we willen streepjes zien geen
stuur ze weg ksssst
Ik sluit me hierbij aan
Make love, not war ☮
pi_34175663
ik hoop ook dat ze wegblijven!

tot nog toe is het bij 1 klein drupje slijm/bloed gebleven ....
mijn nod is pas morgen of overmorgen op z'n vroegst....

ben dus wel heel erg benieuwd
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:06:24 #81
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34178041
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ja die is gelukt en nu maar hopen dat het dit maal wel lukt. Ben 2x eerder in september uitgeteld geweest en beide keren is dus niet goed gegaan
xanthe dan wens ik je nu(beetje laat) een dikke proficiat meid, en ik en hoop dat het nu goed gaat....

Ik hoop dat ik ook zo'n geluk heb... maar volgens glossy's pendeluitslag dus nietik weet het, met een beetje zout nemen....

Ik duim voor jullie allemaal....
pi_34198023
hier lijken de duvels dan toch echt in aantocht ... weer wat bloed-bruin verlies nu ....
het eerste bewijs dat de pendels toch kloppen is er dus bijna vrees ik....
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:36:53 #83
114177 Diaan73
pi_34198238
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier lijken de duvels dan toch echt in aantocht ... weer wat bloed-bruin verlies nu ....
het eerste bewijs dat de pendels toch kloppen is er dus bijna vrees ik....
Ow Spekkie wat balen dat ze toch nog zijn gekomen.... dikke knuffel van mij dan maar samen in februari zwanger

* wel jaloers is dat je "op tijd" bent maar dat helemaal terzijde
Make love, not war ☮
pi_34198685
Diaan ... ik kan er haast de klok op gelijk zetten .... das ongelooflijk!
t scheelt weleens een dagje maar ik heb een zeer regelmatige cyclus ... ben me ook bewust van deze mazzel!
hoop ook een goede cyclus zodat ik na 3 jaar, waarvan 1 zeer actief) dan toch eens zwanger zal raken want ik word het wachten toch aardig beu
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:56:05 #85
114177 Diaan73
pi_34198935
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
Diaan ... ik kan er haast de klok op gelijk zetten .... das ongelooflijk!
t scheelt weleens een dagje maar ik heb een zeer regelmatige cyclus ... ben me ook bewust van deze mazzel!
hoop ook een goede cyclus zodat ik na 3 jaar, waarvan 1 zeer actief) dan toch eens zwanger zal raken want ik word het wachten toch aardig beu
Ja ik kan me goed voorstellen dat je het wachten aardig beu begint te worden. Was je al bij de HA of gyn geweest? Als je niet zwanger wordt, heb je ook niets aan een goede cyclus en is net zo frustrerend lijkt me. Wat hebben we toch ook rare ingewikkelde lichamen.
Make love, not war ☮
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:33:13 #86
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_34203010
spekkie wat spijtig weer... vreselijk he steeds ongesteld worden...

dikke knuffel meid...
pi_34206550
Spekkiemonster jeetje.......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:30:30 #88
94046 PM-girl
pi_34208051
O nee spekkie, dat is niet tof! Shit hoor

Hier nog niets, word nu wel weer enigzins zenuwachtig....
*
pi_34211952
Diaan,lekker dat je ha zo begripvol was en wat een supersnelle afspraak bij je gyn zeg,heerlijk
Kijken of die wat voor je kan betekenen,veel succes.
Groetjes,Minoes
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:46:50 #90
3011 E.T.
pi_34213074
Diaan, wat een heerlijke huisarts heb je
Waren alle huisartsen maar zo begripvol
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:09:10 #91
114177 Diaan73
pi_34213998
Tja mn huisarts is echt een goede huisarts... ik heb nog nooit iets te klagen over hem gehad. En idd heel erg begripvol. Hij kent mn voorgeschiedenis ook en toen deed hij trouwens ook al niet moeiljk.

Dat ik al zo snel bij de gyn terecht kan, komt omdat ik een zgn. bekende patient ben... dan mag je blijkbaar eerder komen. Wel een beetje oneerlijk vind ik, maar in dit geval vind ik het stiekem toch wel erg prettig dat ik zo snel mag komen.
Make love, not war ☮
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:49:16 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34222304
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Tja mn huisarts is echt een goede huisarts... ik heb nog nooit iets te klagen over hem gehad. En idd heel erg begripvol. Hij kent mn voorgeschiedenis ook en toen deed hij trouwens ook al niet moeiljk.

Dat ik al zo snel bij de gyn terecht kan, komt omdat ik een zgn. bekende patient ben... dan mag je blijkbaar eerder komen. Wel een beetje oneerlijk vind ik, maar in dit geval vind ik het stiekem toch wel erg prettig dat ik zo snel mag komen.
je hebt zeker niet veurink maar meis superfijn dat je zo snel terrecht kan..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:14:58 #93
114177 Diaan73
pi_34223483
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

je hebt zeker niet veurink maar meis superfijn dat je zo snel terrecht kan..
nee Kerbert en Quartero als gyn....
Make love, not war ☮
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:18:26 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34223609
hmm ik heb franke gehad stom ei was dat .. indertijd met die uitdroging.. keek ze naar me oh je ziet er goed uit hoor.. maar jah voor jou gevoel doen we wle even bloed en urine testje nou het resultaat is bekend.. quartero is dat die oudere man..? heb ook ene keer ene oudere man gehad en die was wel lief mocht je toch eens met franke te maken krijgen laat je niets gevallen hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:22:37 #95
114177 Diaan73
pi_34223778
Quartero is niet zo'n hele oude man, maar een beetje indische man... wel heel aardig en lief, maar zegt ook wel waar het op staat.

Franke heb ik volgens mij 1x gehad toen Quartero er niet was en ik net zwanger was van Twan.
Make love, not war ☮
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:29:41 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34236436
Diaan ik ben blij dat je ha zo meedenkt.
Spekkie, jammer.
pi_34252367
mijn NOD mag op 11 feb. nu ..... alvast bedankt weer voor t aanpassen

hoe is het eig. met marie?
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:06:37 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34252521
Het is aangepast Spekkie.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:57:32 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_34254366
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:

heej diaan, wat fijn! Er gaat dus wat gebeuren! Mooi!
stormy waters...
sailin'
pi_34256607
- -

[ Bericht 85% gewijzigd door mjammetje op 19-01-2006 21:48:24 (verkeerde topic) ]
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:47:38 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_34256720
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef mjammetje het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb even een nieuw accountje aangemaakt om hier te kunnen melden:
IK BEN ZWANGER!
Dat moest er even uit.

Ik ben zwanger:
Lengte zwangerschap: 6 weken, 9 uren
Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 14 uren
Vordering: 15.14%
Bevallingsdatum: 14/09/2006

Half September ben ik gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken en dat is dus al lekker snel gebeurd. Begin Januari had ik een vermoeden dat ik zwanger was maar de zwangerschapstesten gaven steeds aan van niet tot de test kwam die wel positief was.
Ik ben helemaal in de wolken
En ik ook
Ik denk dat ik blijer ben dan jij, zal ik je dat vertellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')