En ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef mjammetje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb even een nieuw accountje aangemaakt om hier te kunnen melden:
IK BEN ZWANGER!
![]()
Dat moest er even uit.
Ik ben zwanger:
Lengte zwangerschap: 6 weken, 9 uren
Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 14 uren
Vordering: 15.14%
Bevallingsdatum: 14/09/2006
Half September ben ik gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken en dat is dus al lekker snel gebeurd. Begin Januari had ik een vermoeden dat ik zwanger was maar de zwangerschapstesten gaven steeds aan van niet tot de test kwam die wel positief was.
Ik ben helemaal in de wolken![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik ook![]()
![]()
Ik denk dat ik blijer ben dan jij, zal ik je dat vertellen
ook zwanger Troelquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik ook![]()
![]()
Ik denk dat ik blijer ben dan jij, zal ik je dat vertellen
Is Mjammetje trouwens een pseudoniem, van een bekende fokker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef mjammetje het volgende:
[..]
dankjewel schatje
ik zat alleen in het verkeerde topic![]()
Ik denk eerder gewoon een vriendinnetje van Troel die hierheen 'gelokt' is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Is Mjammetje trouwens een pseudoniem, van een bekende fokker?
Die al wel onder een andere naam op Fok! rondliep, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon een vriendinnetje van Troel die hierheen 'gelokt' is.
Ok!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Die al wel onder een andere naam op Fok! rondliep, maar dat terzijde
Vandaar ook de andere naam. Overigens vind ik het best wel vervelend, want ik ben er zo blij om dat ik het aan iedereen wil vertellen, maarja, dat hoort nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok!
Vraag me wel eens af, als het raak zou zijn, of ik het hier meteen zou durven melden. Heb geen idee of mensen mij zouden herkennen hier!
Over een tijdje zal het toch wel 'onthuld' worden dan? Maar ik snap het wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaar ook de andere naam. Overigens vind ik het best wel vervelend, want ik ben er zo blij om dat ik het aan iedereen wil vertellen, maarja, dat hoort niet
quote:
Oeh spannend Glossy!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef glossy het volgende:
Hier van morgen lichtelijke paniek was me ketting met me maan steen kwijt,hij was op de grond gevallen uit me slaapshirt vandaan.
ze zeggen dat als je hem verliest rond je eisprong een teken is.......
we klussen nog ff een paar dagen door en we wachten het af.
ik had hem snel weer gevonden,heb hem ook wel weer omgedaan,mocht het zo zijn dat hij zijn werking heeft gedaan verlies ik hem vast wel weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef lunastar het volgende:
glossy ik ben mijn maansteen nu al 3 maanden kwijt, bij het opstaan hing hij niet meer aan mijn ketting en ik heb heel het huis afgezoch, maar nergens te vinden... ze zeiden toen dat het betekend dat hij zijn werk heeft gedaan en dat het dus meestal betekend dat je zwanger bent.. maar hier dus niks... Maar hoop voor jouw natuurlijk dat hij wel goed zijn werk heeft gedaan...
groetjes
lunastar![]()
dit is mijn 2de ,de 1ste heeft het oogje er nooit goed in gezeten en was ook binnen een week aan diggelen gevallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik had ook een maansteentje (3 weken lang) ... ik raakte hem kwijt, nergens meer te vinden maar helaas .... niet zwanger
Ik herken je wel PMquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok!
Vraag me wel eens af, als het raak zou zijn, of ik het hier meteen zou durven melden. Heb geen idee of mensen mij zouden herkennen hier!
Spannend meimeltje!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik herken je wel PMMaar wat maakt het uit als anderen je herkennen? Dan zouden ze je nu hier toch ook wel volgen?
Hier trouwens weer ongi-vrijBen benieuwd of het n u dus gewoon weer over 4 weken zover is.
Nee ik zou het ook niet leuk vinden als vrienden of familie het hier lezen, maar gelukkig heb ik die hier niet op fokquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nou, als ik zwanger mocht zijn deel ik dat graag hier met jullie, bekend maar toch vreemden. Maar stel dat iemand uit mijn directe omgeving weet wie PM-girl is, dan heb ik toch liever niet dat die dan zo weet dat ik zwanger zou zijn!![]()
Maaruh, jij komt toch niet uit mijn directe omgeving he?![]()
Mmm, denk het wel, want ik heb hier maar 1 username gehad!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:19 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook niet leuk vinden als vrienden of familie het hier lezen, maar gelukkig heb ik die hier niet op fok![]()
Ik dacht dat je doelde op je vorige username, ik ken je verder niet hoor hehe
Hmmzz ik ga toch twijfelen of ik niet al die tijd verkeerd zat, dacht dat je ooit onder andere username postte![]()
Neeeeeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Mmm, denk het wel, want ik heb hier maar 1 username gehad!
Hier voel ik een lichte buikpijn opkomen.....![]()
He neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PM-girl het volgende:
Hier voel ik een lichte buikpijn opkomen.....![]()
Kijken wat er mee komt? Misschien straks ff, goede tip! Maaruh, de afscheiding die ik had, zag er nog niet uit alsof het onderweg is(denk ik)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:12 schreef Xanthe het volgende:
pssssst PM-girl misschien de tampon-test eens doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |