Wat dacht je van ik mezelf!quote:Op zondag 22 januari 2006 10:52 schreef Beaker het volgende:
WhaaaaaaPM-girl wat maak jij het ons moeilijk
![]()
Zou ik ook wel willen, ik wil, als ik zo gelukkig zou mogen zijn, gaan voor een zo duidelijk mogelijk plusje.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dat verschilt een beetje per test PM-girl. Dat kan je dus beter even in de gebruiksaanwijzing lezen.
Vanavond testen? Kan je dan niet beter tot morgenochtend wachten. Nu ben je net 1 dagje overtijd dus je hebt best kans dat er vanavond niet genoeg hcg in je urine zit... Of de hele dag je plas ophouden.
Wel spannend hoor!
He, heb je nu net je plaatje veranderd?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef Beaker het volgende:
PM-girl, als je nooit eerder overtijd bent geweest........ mijn hemel wat spannend
![]()
Heel veel succes met testen vanavond!!!!!!!
Ja, dat is natuurlijk wel waar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef PM-girl het volgende:
Zou ik ook wel willen, ik wil, als ik zo gelukkig zou mogen zijn, gaan voor een zo duidelijk mogelijk plusje.
Maar als het mis is, zijn we vanavond samen, morgen moeten we natuurlijk gewoon werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |