Wat ik nou nooit zo snap is waarom mensen dit soort dingen vragen in een topic waarin iedereen nog aan het proberen is zwanger te raken. Kan je dit niet beter vragen in het zwangerschaps (en gebooorte) topic?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ff een vraagje, als het mag?
Is rugpijn een zwangerschapskwaaltje?
Kijk, en daar kunnen we nou wél over meepratenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Omdat ik denk dat ik me vanalles aan het inbeelden ben.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Kijk, en daar kunnen we nou wél over meepraten
Ik denk zondag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
bass-miss wanneer ga je evt. testen? Ben je bezig met zwanger worden of nog niet?
Ja, rosse golfjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Bass-Miss ga je mooie mensen op de wereld zettenkrulletjes toch
Succes!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ik nou nooit zo snap is waarom mensen dit soort dingen vragen in een topic waarin iedereen nog aan het proberen is zwanger te raken. Kan je dit niet beter vragen in het zwangerschaps (en gebooorte) topic?
Toch niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Omdat ik denk dat ik me vanalles aan het inbeelden ben.![]()
kHeb spijtig genoeg geen toestel meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd!
Doe eens een foto van de test!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |