Misschien dit in de OP opnemen dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Lois het volgende:
Ik zag dat Mjammetje al had ge-edit maar even, wellicht ten overvloede, maar ik wil het toch even zeggen:
Dit topic is niet om binnen te stormen en te melden dat je zwanger bent, als je nog nooit eerder een post hier hebt gedaan. Dat doe je in Z&G maar niet hier.
Hier gaat er een heel traject aan vooraf, en die mensen verwelkomen we hier met open armen.
Niet alleen de mededeling doen dus.....
Ja, zoiets. Kijk, ik weet dat mjammetje er ook al eerder mee bezig was, dus dan kan ik me voorstellen dat je dan hier post eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 12:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Of een centraal meld hier dat je zwanger bent topic
Ja maar niet als je daarover hier nog nooit een woord hebt gezegd. Dan ga je rechtstreeks naar Z&G.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Kijk, ik weet dat mjammetje er ook al eerder mee bezig was, dus dan kan ik me voorstellen dat je dan hier post eigenlijk
Ah, en jij kan dat zomaar opmaken uit de titel en de beginpost enzo? Ik niet namelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar niet als je daarover hier nog nooit een woord hebt gezegd. Dan ga je rechtstreeks naar Z&G.
Ja dat snap ik uiteraard, maar als je dat wachten niet hebt gedeeld, om welke reden dan ook, dan is het vreemd om dat hier te posten omdat het nog "wachten op..." heet.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, en jij kan dat zomaar opmaken uit de titel en de beginpost enzo? Ik niet namelijk.
Ik weet het wel, heb mjammetje ook gezegd dat ze beter het andere topic had kunnen nemen, maar als jij nieuw bent op Fok! of in OUD, en jij bent al een tijdje bezig om zwanger te worden en het lukt ineens, dan kan ik me best voorstellen dat je dan dus in "wachten op het tweede streepje" post. Jij hebt tenslotte ook erop gewacht. Snap je?
totaal offtopic, maar wat ik me nu al een tijdje afvraagquote:Op maandag 23 januari 2006 13:00 schreef dutchie het volgende:
3e streepjequote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Belana het volgende:
PM girlhet 2e 2e streepje van 2006
van harte gefeliciteerd!!
En dat het zo mag door gaan hier
Van Fee, klik maar eens op de link onderin mijn ondertitels. Is nu weer even dicht.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
totaal offtopic, maar wat ik me nu al een tijdje afvraagwaarvan ben jij mod? (niet slecht bedoeld hoor
)
Dat klopt BE, linda kwam hier alleen melden dat ze een positieve test had behaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Linda heeft toch ook niet in het lijstje gestaan? Of wel?
ah! zie je wel! Dus PM girl is de 2e hier vind ikquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat klopt BE, linda kwam hier alleen melden dat ze een positieve test had behaald.
nou, ik kwam melden dat ik misschien zwanger was maar dat ik het niet zeker wist, dat ik door jullie er achter was dat een licht streepje ook een streepje was, en dat als het negatief was, ik graag mee wou in het lijstje.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat klopt BE, linda kwam hier alleen melden dat ze een positieve test had behaald.
Had nog geen tijd om eerder te posten, we zijn nog erg druk om alles uit te pakken en op zn plek te zetten hier in huis, maar zoals verwacht, hebben we gehoord wat we eigenlijk al wisten.... een negatieve test.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef lunastar het volgende:
En diaan weet jij al iets meer???
Vond dat het meest pijnlijke onderzoek dat ik heb gehad , maar er zijn ook verhalen bekend van vrouwen die er minder moeite mee hadden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bright die test heet een HSG en is inderdaad niet echt prettig kan ik uit eigen ervaring vertellen
Tja ik was dan ook door de zenuwen en alle horrorverhalen die ik vantevoren had gelezen helemaal vergeten de pijnstillers vantevoren in te nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Vond dat het meest pijnlijke onderzoek dat ik heb gehad , maar er zijn ook verhalen bekend van vrouwen die er minder moeite mee hadden.
Ik weet niet precies wat hij gaat doen. Ik denk dat het eerst weer zo'n gesprekje wordt van wat er "mis" is en dat hij bepaalde bloedonderzoeken wil laten doen om te kijken hoe het met mn hormoonhuishouding is gesteld.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef lunastar het volgende:
Diaan wat spijtig dat het negatief was.. Donderdag naar gyn, wat wordt er dan gedaan? als ik vragen mag?
groetjes
balen dat je laptop kaduuk is zeg.... hopelijk werkt hij snel weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:55 schreef Xanthe het volgende:
Dames ik wens jullie even heel veel succes en hoop dat er snel weer 2e streepjes komen.
Voorlopig kan ik even niet meer mee lezen omdat mijn laptop kaduuk is.
Diaan dat wilde ik toen ook, maar ik moest de natuur zijn gang laten gaan. Ze hadden wel een inwendige echo gemaakt om te kijken of er iets op te zien was. Uiteindelijk dus PCO verschijnselen te zien. Ik ben toen Monnikspeper (van Vitelle) gaan slikken om mijn cyclus weer op gang te krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het liefst heb ik tabletten om ongi te worden en dan meteen met clomid beginnen, maar of hij dat wil.... vraag ik me af.
Wat zijn PCO verschijnselen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Diaan dat wilde ik toen ook, maar ik moest de natuur zijn gang laten gaan. Ze hadden wel een inwendige echo gemaakt om te kijken of er iets op te zien was. Uiteindelijk dus PCO verschijnselen te zien. Ik ben toen Monnikspeper (van Vitelle) gaan slikken om mijn cyclus weer op gang te krijgen.
Dank je wel, maar dan zul je toch nog even geduld moeten hebben, hoor! Zowiezo is het aan MamaBright, of ze de test wilt gaan doen (geen pressie van mijn kant - het is haar lichaam!) en we wachten in ieder geval nog een half jaar om 'de natuur z'n beloop te laten'.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:55 schreef PM-girl het volgende:
Diaan, jammer van je negatieve test. Je had het wel verwacht, maar dan nog is het niet leuk.
Bright, spannend hoor, dat onderzoek
Zet hem op!
Ikheb het gelezen en daar ook gepost. Duidelijk niet.... ik had het al in een ander topic gelezen, maar dat was mij ook niet helemaal duidelijk en ik wist ook niet dat PCO hetzelfde was als PCOS... daar had ik verder niet over nagedacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wil het toeval nu dat ik daar gisteren een nieuw topic over heb geopend![]()
[Centraal] - PCOS
5 maanden, idd nu vind ik het heel snel, al dacht ik er een week geleden nog anders over!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef minoes_ het volgende:
Bright,ik vond de hsg niet pijnlijk,ik voelde de vloeistof er wel ingaan zeg maar,maar verder niks geen last.
Het verschilt dus heel erg per persoon.Ik zou er wel voor gaan,als je dan kan zien of er iets mis is,hoef je iig.niet nog zelf voor niks een half jaar te klungelen.
PM-girl,van harte met je zwangerschap,wat bere-snel zeg![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ff een vraagje, als het mag?
Is rugpijn een zwangerschapskwaaltje?
Zou kunnen? Ik heb nu erg last van spierpijn, alsof ik griep heb (misschien heb ik dat ook wel!)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Alleen nog maar gehad toen ik eens een betonnen bloembak wou optilen tot nu toe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:44 schreef bixister het volgende:
ja hoor bass-miss. maarrrrr: het is ook een pms-symptoom.
Wat ik nou nooit zo snap is waarom mensen dit soort dingen vragen in een topic waarin iedereen nog aan het proberen is zwanger te raken. Kan je dit niet beter vragen in het zwangerschaps (en gebooorte) topic?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Kijk, en daar kunnen we nou wél over meepratenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Omdat ik denk dat ik me vanalles aan het inbeelden ben.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Kijk, en daar kunnen we nou wél over meepraten
Ik denk zondag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
bass-miss wanneer ga je evt. testen? Ben je bezig met zwanger worden of nog niet?
Ja, rosse golfjes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Bass-Miss ga je mooie mensen op de wereld zettenkrulletjes toch
Succes!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ik nou nooit zo snap is waarom mensen dit soort dingen vragen in een topic waarin iedereen nog aan het proberen is zwanger te raken. Kan je dit niet beter vragen in het zwangerschaps (en gebooorte) topic?
Toch niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Omdat ik denk dat ik me vanalles aan het inbeelden ben.![]()
kHeb spijtig genoeg geen toestel meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd!
Doe eens een foto van de test!
Wachten op het tweede streepje - deel 75quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef glossy het volgende:
april 2007 zwanger en het word een jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |