Of mijn Oom Herman!!! Mja, die is ook dood!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:38 schreef Manu82 het volgende:
Herman Pietersen zou pas cool zijn
Zelf ben ik heel benieuwd naar het antwoord!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vaak we straks de vraag krijgen wie we bedoelen met Herman
Wordt gebeld... Zal zo wel komen...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Is Teun al gesignaleerd trouwens?
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou wel een goede big-boss zijn denk ik
misschien moet je in de OP zetten: vul Herman naar keuze inquote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vaak we straks de vraag krijgen wie we bedoelen met Herman
Nou gaan er twee raadsels door elkaar lopen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik neem aan dat het de Herman is van Idols die ook gisteren op het feestje was.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
teunquote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan die streams gewoon niet goed volgen en dan heb ik het mn over het geluid, sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg als iemand de streamverslagen wil overnemen, graag!!
dat was 1quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de Herman is van Idols die ook gisteren op het feestje was.
hij kan ook mede-financierenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja![]()
Bovendien kent hij natuurlijk mensen met bakken geld... lijkt me niet onhandig
quote:
Van Radio 538 (Rick van Velthuizen)quote:
Ik weet het het is idd erg lastig om steamverslagen te schrijven, de regie en het geluid is heeeel erg slecht. Dit was met BB5 wel anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan die streams gewoon niet goed volgen en dan heb ik het mn over het geluid, sorry
Je bedoelt Jerney Kaagman?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de Herman is van Idols die ook gisteren op het feestje was.
ahh... een jeugdfoto van violaquote:
nee, waarschijnlijk begrijp ik nu wie ze bedoelen. De grootste idioot die er maar bestaat en waarvan ik nog steeds niet begrijp dat hij nog steeds bekend is. Word dan fan van........................quote:
Toen ik haar zo zag zitten moest ik aan Ghostbusters denken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar doet ze me toch aan denken
Da's toch die acteur met die triangel?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk begrijp ik nu wie ze bedoelen. De grootste idioot die er maar bestaat en waarvan ik nog steeds niet begrijp dat hij nog steeds bekend is. Word dan fan van........................
![]()
![]()
![]()
![]()
Adje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, van Paul de Leeuw en vind hem echt fantastisch. Echt veel mensen dachten echt dat hij een 'Herman' was......quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's toch die acteur met die triangel?
Die heb ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, die heeft een spraakgebrek! En een tuin!![]()
Precies! Maar ik vind de triangel wel beter acteren!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's toch die acteur met die triangel?
je hebt echt een rare smaakquote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, van Paul de Leeuw en vind hem echt fantastisch. Echt veel mensen dachten echt dat hij een 'Herman' was......
En wat mag 'een Herman' dan wel wezen?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, van Paul de Leeuw en vind hem echt fantastisch. Echt veel mensen dachten echt dat hij een 'Herman' was......
quote:
Je gaat me niet vertallen dat Herman adje is?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Maar ik vind de triangel wel beter acteren!Maar waarom hij hier als Herman door het leven gaat blijft een raadsel... Een enigmatisch acteur dus!
![]()
Nope, Herman is écht.... Adje is een typetje..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
komop zeg.. dat moet toch ook een typetje zijn van iemand....
da's iemand die raar doet, maar dan ook echt raar isquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef demins het volgende:
[..]
En wat mag 'een Herman' dan wel wezen?![]()
slecht in beeld gebracht ben ik met je eens.. maar saai kan ik het niet noemen hoor.. er gebeurd meer dan in 3 maanden BB bij elkaarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef regenworm het volgende:
Als dit nog 7 weken door gaat dan ben ik waarschijnlijk is slaap gevallen.
Vind het erg saai allemaal slecht in beeld gebracht.
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef regenworm het volgende:
Als dit nog 7 weken door gaat dan ben ik waarschijnlijk is slaap gevallen.
Vind het erg saai allemaal slecht in beeld gebracht.
en de streams zijn uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...![]()
Maar dat vind ik geen prestatie!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's iemand die raar doet, maar dan ook echt raar is
* zingt......flugel and herman sitting in a tree... -k-i-s-s-i-n-gquote:
Was ik mis een beetje rust in het huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
slecht in beeld gebracht ben ik met je eens.. maar saai kan ik het niet noemen hoor.. er gebeurd meer dan in 3 maanden BB bij elkaar
Jij bent een hardcore fan van deze 'Herman' !quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Nog een keer Herman
[afbeelding]
Hij staat zelfs op Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuis
Hij mag van mij per direct het huis in...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent een hardcore fan van deze 'Herman' !![]()
Douche al elke dag samen met Lieskequote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...![]()
Nog zo iemand die ik niet zou willen zienquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Patty eigenlijk?
Je hebt een foto in de douchecel opgehangen? Aggut!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
Douche al elke dag samen met Lieske
Welnee, alles mag in deze BBquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, valt dit niet onder .....Contact met de buitenwereld...
DIT IS EEN WAARSCHUWING
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je hebt een foto in de douchecel opgehangen? Aggut!!!![]()
Zij mogen dat... hebben allemaal de Tanja status daarquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, valt dit niet onder .....Contact met de buitenwereld...
DIT IS EEN WAARSCHUWING
Hoi FB.quote:
Nee, hoor ze slaapt bij mij op de kamer.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gisteren was er nog grotere paniek bij de regie... met 4x een B eropquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef teamlead het volgende:
en 4x dezelfde streams.... paniek bij de regie
ahhh... een opblaaslieske...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor ze slaapt bij mij op de kamer.
Ook al boven je bed! Waar nog meer in huis?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef regenworm het volgende:
Mijn god de regie is nog slechter dan BB5.
Beloofd niet veel goeds voor de komende weken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas maar op dattie niet nat wordt! Van het een of ander...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
gmtaquote:
Met ingebouwde miep miep en wapper wapperquote:
Censuur denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
gaat er iemand naar die uitzendingen kijken dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
Ik heb gisteren na een half uur de kick-off voor gezien gehouden...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
gaat er iemand naar die uitzendingen kijken dan?
Ben ik niet echt van plan, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeker niet als de belangstelling zo laag blijft... dat gaat demotiverend werkenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef teamlead het volgende:
ik ben benieuwd of ze volgende week nog net zo actief en enthousiast zijn.. Dit lijken me niet mensen die gewend zijn om lang achter elkaar te werken...
Op zich heb ik ook wel wat behoefte aan meer onderonsjes. Ze hebben het vooral over elkaar als artiestquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was ik mis een beetje rust in het huis.
Reden zou wel eens wat privé gesprekken willen horen.
Over hun leven als artiest.
Verder geloof ik niet dat ze dit allemaal zelf regelen.
Er zijn van te voren al afspraken om artiesten langs te laten komen.
L
Loop me verschrikkelijk te ergeren aan de regie.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
ik denk dat ik de reguliere uitzendingen wel zal zien (verder op dat tijdstip toch geen ruk op tv),maar de live-uitzendingen zit ik niet op te wachten...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben ik niet echt van plan, moet ik eerlijk zeggen.
precies... en dan komen vanzelf de rellenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker niet als de belangstelling zo laag blijft... dat gaat demotiverend werken
Ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben ik niet echt van plan, moet ik eerlijk zeggen.
Nee, heel misschien de live uitzendingquote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
RTL4 nieuwsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat ik de reguliere uitzendingen wel zal zien (verder op dat tijdstip toch geen ruk op tv),maar de live-uitzendingen zit ik niet op te wachten...
Precies... bij BB5 keek ik nog wel eens tv om te weten hoe dat nou allemaal zat, als er veel dbk gebeuren was. Lijkt me nu niks toe te voegen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook niet
Lijkt me niet echt iets toevoegen
Ze zitten te prutsenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
ben nog steeds een NOS-journaal fanquote:
Ja zeker, erg leuk gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
Heb je mijn caps van de foto's van Bart nog gezien in het vorige topic, Muerte?
aangezien ik niet weet hoe Teun uitziet.... geen ideequote:Op zondag 15 januari 2006 13:14 schreef Manu82 het volgende:
heeft iemand Teun al gezien hij schijnt binnen te zijn
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
REGIE.... Doe nou eens niet zo paniekerig!!
Was even een hikje, is alweer over...quote:
mijn fok doet vertrouwd..... erg traagquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag, wat zijn ze nou allemaal raar aan het doen bij de regie?
gelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was even een hikje, is alweer over...
Flugeltje we hebben nog zo gezegd blijf van die kabeltje afquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was even een hikje, is alweer over...
Ha Snappie... zit iemand daar met paniekerige wegzap vingers. En van inzoomen weten ze ook niksquote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
eejjjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
Een of andere boer die op locatie reportages doet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:
maar wie is die Teun nou, behalve dat ie 'van Rick' is?
Naja zeg, beelden zijn maar erg raar op deze manier. Belachelijk gedoe allemaal. Als je niet wil dat we ook maar iets zien, waarom dan streams uitzenden. Debielen bij Talpaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Snappie... zit iemand daar met paniekerige wegzap vingers. En van inzoomen weten ze ook niks
het is idd een boerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een of andere boer die op locatie reportages doet...
ja, idd... beetje een eikel die gastquote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind 'm niet leuk... Hij is onbeschoft.
Nogal jaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind 'm niet leuk... Hij is onbeschoft.
ja, en niet te weinig ook zeg...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Die streams hebben een vertraging
een beetje een eikel.... zeg maar rustig een grandioze eikelquote:Op zondag 15 januari 2006 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, idd... beetje een eikel die gast
ik heb een milde bui.... omdat Barney vandaag de 5e keer gaat winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
een beetje een eikel.... zeg maar rustig een grandioze eikel![]()
Het probleem is dat de regie alles centraal houd over de 4 streams.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Naja zeg, beelden zijn maar erg raar op deze manier. Belachelijk gedoe allemaal. Als je niet wil dat we ook maar iets zien, waarom dan streams uitzenden. Debielen bij Talpa![]()
Dus Jelle gaat de embassy winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb een milde bui.... omdat Barney vandaag de 5e keer gaat winnen
ssstt.....quote:
Dan hebben ze de klokken in het huis dus ook vooruit gezet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
er is censuur stelletje eikels kutzooi
tuurlijk welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
En bedankt TL hoef dus niet meer te kijken
Ja is ook Talpa...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef regenworm het volgende:
538 daar is Johnnie toch ook de baas
Als ik Barney was zou ik Jelle de eer gunnen... Maar ja, ik ben natuurlijk Barney nietquote:
Wat een vaag figuur die Teun zeg... dan nog liever 100x Ruud de Wild, ook al kan die soms ook grof uit de hoek komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef ChantalC het volgende:
Teun: Volgend uur nog een keer, dus je zit nog ff met me opgescheept!
Bart: Damn!
begrijp jij dan hoe ik zo'n vertraging kan hebben vergeleken met 538?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan hebben ze de klokken in het huis dus ook vooruit gezet...
nah.. dat zou ik ook niet doen hoor.. 50.000 pond is een wel erg duur cadeautjequote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik Barney was zou ik Jelle de eer gunnen... Maar ja, ik ben natuurlijk Barney niet
Bij mij liep het vrijwel gelijk...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Manu82 het volgende:
begrijp jij dan hoe ik zo'n vertraging kan hebben vergeleken met 538?
Barney en iemand de eer gunnen? Dat is net zoiets al zeggen dat de Paus reclame maakt voor condoomsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik Barney was zou ik Jelle de eer gunnen... Maar ja, ik ben natuurlijk Barney niet
Ben al blij als ik door een gelukkige speling van het lot een keer ín het bord gooi i.p.v. ernaast
had je anders verwacht danquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zitten dus gewoon naar een talpa promo show te kijken.
niet met elkaar te vergelijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat een vaag figuur die Teun zeg... dan nog liever 100x Ruud de Wild, ook al kan die soms ook grof uit de hoek komen.
Er zit normaal een vertraging van ongeveer 2 minuten.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
begrijp jij dan hoe ik zo'n vertraging kan hebben vergeleken met 538?
ik had minstens 2 minuten vertragingquote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij mij liep het vrijwel gelijk...![]()
![]()
Dat is waar.... en dan is Ruud wel Robbie neem ik aanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niet met elkaar te vergelijken
Dat is als Herman vergelijken met Robbie Williams
vaag bij mij liep hij zo'n 20 seconden achter, maar kan ook komen doordat ik de streams heb op de andere laptop en op deze laptop 538 heb aanstaanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij mij liep het vrijwel gelijk...![]()
![]()
oefening baart kunstquote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben al blij als ik door een gelukkige speling van het lot een keer ín het bord gooi i.p.v. ernaast
dat is normaalquote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik had minstens 2 minuten vertraging
Ik luisterde 538 via internet... en daar zat niet zoveel vertraging tussen... maar kwam allebei via internet.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zit normaal een vertraging van ongeveer 2 minuten.
Heeft te maken dat het signaal over het internet gaat.
Ik had zowel de streams als 538 via internet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:
ik had minstens 2 minuten vertraging
Ik vind het meer zoiets als zeggen dat Ajax landskampioen word, maar begin offtopic te gerakenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Barney en iemand de eer gunnen? Dat is net zoiets al zeggen dat de Paus reclame maakt voor condooms
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het meer zoiets als zeggen dat Ajax landskapioen word, maar begin offtopic te geraken
dat moet dan toch een verdomd lekkere pannekoek zijn zeg...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Bergie88 het volgende:
10 eur per pannenkoek
Lekker goedkoopquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Bergie88 het volgende:
10 eur per pannenkoek
Maximaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef regenworm het volgende:
Wat graf takke muziek wordt er iemand vanmiddag begraven
Ze worden vast kampioen hoor... ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen...volgend seizoen
de prijzen zijn veel te hoog ze moeten de prijs verlagen en zorgen dat ze een flinke omzet gaan draaien.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Bergie88 het volgende:
10 eur per pannenkoek
Hij zei zowaar "meid" tegen Kelly... Had ik niet echt verwacht...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef Foreverblue het volgende:
Zo naast de uitzending vind ik die Teun wel te pruimen...
[afbeelding]
Wil je niet zulke onsmakelijke grappen maken!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen...volgend seizoen
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zulke onsmakelijke grappen maken!!
Oh wacht ik begrijp het al, vooral blijven aanmoedigen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zulke onsmakelijke grappen maken!!
Oh wacht ik begrijp het al, vooral blijven aanmoedigen![]()
Ze snappen idd zelf niet echt hoe dat moet, al heeft Kelly net volgensmij wel binnen een half uur 6000 eur via de telefoon losgepeuterd.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
de prijzen zijn veel te hoog ze moeten de prijs verlagen en zorgen dat ze een flinke omzet gaan draaien.
nee, flugeltje het is een mengelmoes van geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand die url verstaan?
Ik gun het geloof ik vooral die lieve vriendin van Jelle!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
![]()
Is toch wel knap dat ze dat voor elkaar heeft gekregenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ze snappen idd zelf niet echt hoe dat moet, al heeft Kelly net volgensmij wel binnen een half uur 6000 eur via de telefoon losgepeuterd.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Zi daar ben ik weer, ik moest nog eventjes iets aan Viola veranderen![]()
Zo daar ben ik weer, ik moest nog eventjes iets aan Viola veranderen![]()
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
Als je er vanuit gaat dat er relatief wat rijkere mensen voor een pannenkoek komen vind ik 10 euro nog een normale prijs. Volgens mij is de goedkoopste pannenkoek in NL ook zo rond de 5 Euro....
dan heb je het nog vlug gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Whahaha.... go Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is echt genieten, haar lekker pletten
![]()
En daar heb je dan een 'naturel' pannekoek voorquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...
Het kan jou ook niet wreed genoeg zijn, he?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Volgend uur weer...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
Laat ik die hele Teun nou net hebben gemist
Je hebt helemaal niks gemist hoor, wat een boer is datquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
Die plet je niet zomaar, Viola is ok ole oleeeequote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is echt genieten, haar lekker pletten
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
Volgens mij is dit het repertoire wat Gert zijn begrafenis gespeeld gaat worden...
Is ie ook... Hij vertelde Bart net dat ie in Assen een paardenboerderij heeft en dat hij her en der wat graafwerkzaamheden doet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Bergie88 het volgende:
Je hebt helemaal niks gemist hoor, wat een boer is dat
Je moet gewoon zorgen dat het hotel vol met gasten zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...
Als ze nu ook even uitleggen hoe je ze terug op moet vangen als je ermee gaat gooien, ga ik ook even geboeid oplettenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we een cursus pannekoeken bakken...
*goed op gaat letten*
Ook goed... Of voeren aan de duiven op de Dam...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!
Dat was dus precies waar ik op ging letten...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze nu ook even uitleggen hoe je ze terug op moet vangen als je ermee gaat gooien, ga ik ook even geboeid opletten![]()
Wreedquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Het kan jou ook niet wreed genoeg zijn, he?![]()
Maar die laten niet zien hoe onbeschoft hij wasquote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Zeg wil jij die arme duifjes wel even met rust latenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ook goed... Of voeren aan de duiven op de Dam...![]()
![]()
in een pannekoekenhuis hebben ze een speciale machine voor het bakken van pannekoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we een cursus pannekoeken bakken...
*goed op gaat letten*
Bonnie gaat straks zingenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef Marrije het volgende:
En van die begrafenismuziek word ik een beetje treurig...
Andersom!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan krijg je greenpeace op je dak
Wat is het verschilquote:
Dacht al dat ik de enige was, waar de pannekoeken overal belanden behalve terug in de pan, als ik eens een poging onderneemquote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was dus precies waar ik op ging letten...
quote:
quote:
Dan krijgt Greenpeace Gert op zijn dak! (Iig moeten ze met dat risico rekening houden)quote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan krijg je dak op je greenpeace?
moeten ze het wel eerder aankondigenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dit pannekoeken-gedoe nóg een keer doen voor dezelfde prijzen stel ik een pannekoekenmeet voor
Dat opperde ik ook al... Alleen niemand reageerdequote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dit pannekoeken-gedoe nóg een keer doen voor dezelfde prijzen stel ik een pannekoekenmeet voor
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is gearriveerd, tot later allemaal
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Mag ja niet van de kinderarbeid inspectie of zoietsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
Ik dacht dat het voor de jeugd was?
Ow sorry... Dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat opperde ik ook al... Alleen niemand reageerde
als jij nu alvast gaat en wat aan die muziek doet, volgen wij welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Veel plezier Snappiequote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Was al uur geleden ofzo... Mja... geef nie!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef flugeltje het volgende:
Ow sorry... Dat had ik helemaal niet gezien
Een fok-middagquote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopen
Bart is gewoon lekker losjes...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef regenworm het volgende:
Bart kop houden verkopen.
Ik hou niet zo van pannenkoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een fok-middag
Mailtje sturen dat we voor 50 euro de man met 10 man bij hen willen komen lunchen
Dan drink je maar wat mniderquote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.
Neem mijn eigen fles wel mee.
Hier zijn trouwens serieus restaurants waar je je eigen fles wijn mee mag nemenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.
Neem mijn eigen fles wel mee.
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat mnider![]()
Zijn we nu die-hard streamers of niet?
het is geen kneusquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
waar hebben ze die goochelaar vandaan gehaald? wat een kneus
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat mnider![]()
Zijn we nu die-hard streamers of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |