Je hebt een foto in de douchecel opgehangen? Aggut!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
Douche al elke dag samen met Lieske
Welnee, alles mag in deze BBquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, valt dit niet onder .....Contact met de buitenwereld...
DIT IS EEN WAARSCHUWING
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je hebt een foto in de douchecel opgehangen? Aggut!!!![]()
Zij mogen dat... hebben allemaal de Tanja status daarquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, valt dit niet onder .....Contact met de buitenwereld...
DIT IS EEN WAARSCHUWING
Hoi FB.quote:
Nee, hoor ze slaapt bij mij op de kamer.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gisteren was er nog grotere paniek bij de regie... met 4x een B eropquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef teamlead het volgende:
en 4x dezelfde streams.... paniek bij de regie
ahhh... een opblaaslieske...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor ze slaapt bij mij op de kamer.
Ook al boven je bed! Waar nog meer in huis?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef regenworm het volgende:
Mijn god de regie is nog slechter dan BB5.
Beloofd niet veel goeds voor de komende weken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas maar op dattie niet nat wordt! Van het een of ander...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
gmtaquote:
Met ingebouwde miep miep en wapper wapperquote:
Censuur denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
gaat er iemand naar die uitzendingen kijken dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |