Je gaat me niet vertallen dat Herman adje is?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Maar ik vind de triangel wel beter acteren!Maar waarom hij hier als Herman door het leven gaat blijft een raadsel... Een enigmatisch acteur dus!
![]()
Nope, Herman is écht.... Adje is een typetje..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
komop zeg.. dat moet toch ook een typetje zijn van iemand....
da's iemand die raar doet, maar dan ook echt raar isquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef demins het volgende:
[..]
En wat mag 'een Herman' dan wel wezen?![]()
slecht in beeld gebracht ben ik met je eens.. maar saai kan ik het niet noemen hoor.. er gebeurd meer dan in 3 maanden BB bij elkaarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef regenworm het volgende:
Als dit nog 7 weken door gaat dan ben ik waarschijnlijk is slaap gevallen.
Vind het erg saai allemaal slecht in beeld gebracht.
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef regenworm het volgende:
Als dit nog 7 weken door gaat dan ben ik waarschijnlijk is slaap gevallen.
Vind het erg saai allemaal slecht in beeld gebracht.
en de streams zijn uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...![]()
Maar dat vind ik geen prestatie!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's iemand die raar doet, maar dan ook echt raar is
* zingt......flugel and herman sitting in a tree... -k-i-s-s-i-n-gquote:
Was ik mis een beetje rust in het huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
slecht in beeld gebracht ben ik met je eens.. maar saai kan ik het niet noemen hoor.. er gebeurd meer dan in 3 maanden BB bij elkaar
Jij bent een hardcore fan van deze 'Herman' !quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Nog een keer Herman
[afbeelding]
Hij staat zelfs op Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuis
Hij mag van mij per direct het huis in...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent een hardcore fan van deze 'Herman' !![]()
Douche al elke dag samen met Lieskequote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...![]()
Nog zo iemand die ik niet zou willen zienquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Patty eigenlijk?
Je hebt een foto in de douchecel opgehangen? Aggut!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
Douche al elke dag samen met Lieske
Welnee, alles mag in deze BBquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, valt dit niet onder .....Contact met de buitenwereld...
DIT IS EEN WAARSCHUWING
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je hebt een foto in de douchecel opgehangen? Aggut!!!![]()
Zij mogen dat... hebben allemaal de Tanja status daarquote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, valt dit niet onder .....Contact met de buitenwereld...
DIT IS EEN WAARSCHUWING
Hoi FB.quote:
Nee, hoor ze slaapt bij mij op de kamer.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gisteren was er nog grotere paniek bij de regie... met 4x een B eropquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef teamlead het volgende:
en 4x dezelfde streams.... paniek bij de regie
ahhh... een opblaaslieske...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor ze slaapt bij mij op de kamer.
Ook al boven je bed! Waar nog meer in huis?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef regenworm het volgende:
Mijn god de regie is nog slechter dan BB5.
Beloofd niet veel goeds voor de komende weken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pas maar op dattie niet nat wordt! Van het een of ander...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
gmtaquote:
Met ingebouwde miep miep en wapper wapperquote:
Censuur denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
gaat er iemand naar die uitzendingen kijken dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |