Je bedoelt Jerney Kaagman?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de Herman is van Idols die ook gisteren op het feestje was.
ahh... een jeugdfoto van violaquote:
nee, waarschijnlijk begrijp ik nu wie ze bedoelen. De grootste idioot die er maar bestaat en waarvan ik nog steeds niet begrijp dat hij nog steeds bekend is. Word dan fan van........................quote:
Toen ik haar zo zag zitten moest ik aan Ghostbusters denken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar doet ze me toch aan denken
Da's toch die acteur met die triangel?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk begrijp ik nu wie ze bedoelen. De grootste idioot die er maar bestaat en waarvan ik nog steeds niet begrijp dat hij nog steeds bekend is. Word dan fan van........................
![]()
![]()
![]()
![]()
Adje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, van Paul de Leeuw en vind hem echt fantastisch. Echt veel mensen dachten echt dat hij een 'Herman' was......quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's toch die acteur met die triangel?
Die heb ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, die heeft een spraakgebrek! En een tuin!![]()
Precies! Maar ik vind de triangel wel beter acteren!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's toch die acteur met die triangel?
je hebt echt een rare smaakquote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, van Paul de Leeuw en vind hem echt fantastisch. Echt veel mensen dachten echt dat hij een 'Herman' was......
En wat mag 'een Herman' dan wel wezen?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, van Paul de Leeuw en vind hem echt fantastisch. Echt veel mensen dachten echt dat hij een 'Herman' was......
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |