Je gaat me niet vertallen dat Herman adje is?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Precies! Maar ik vind de triangel wel beter acteren!Maar waarom hij hier als Herman door het leven gaat blijft een raadsel... Een enigmatisch acteur dus!
![]()
Nope, Herman is écht.... Adje is een typetje..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
komop zeg.. dat moet toch ook een typetje zijn van iemand....
da's iemand die raar doet, maar dan ook echt raar isquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef demins het volgende:
[..]
En wat mag 'een Herman' dan wel wezen?![]()
slecht in beeld gebracht ben ik met je eens.. maar saai kan ik het niet noemen hoor.. er gebeurd meer dan in 3 maanden BB bij elkaarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef regenworm het volgende:
Als dit nog 7 weken door gaat dan ben ik waarschijnlijk is slaap gevallen.
Vind het erg saai allemaal slecht in beeld gebracht.
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef regenworm het volgende:
Als dit nog 7 weken door gaat dan ben ik waarschijnlijk is slaap gevallen.
Vind het erg saai allemaal slecht in beeld gebracht.
en de streams zijn uitquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...![]()
Maar dat vind ik geen prestatie!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's iemand die raar doet, maar dan ook echt raar is
* zingt......flugel and herman sitting in a tree... -k-i-s-s-i-n-gquote:
Was ik mis een beetje rust in het huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
slecht in beeld gebracht ben ik met je eens.. maar saai kan ik het niet noemen hoor.. er gebeurd meer dan in 3 maanden BB bij elkaar
Jij bent een hardcore fan van deze 'Herman' !quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Nog een keer Herman
[afbeelding]
Hij staat zelfs op Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Berghuis
Hij mag van mij per direct het huis in...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent een hardcore fan van deze 'Herman' !![]()
Douche al elke dag samen met Lieskequote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske komt zo en gaat naakt douchen met Kelly...![]()
Nog zo iemand die ik niet zou willen zienquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Patty eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |