Dat was dus precies waar ik op ging letten...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze nu ook even uitleggen hoe je ze terug op moet vangen als je ermee gaat gooien, ga ik ook even geboeid opletten![]()
Wreedquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Het kan jou ook niet wreed genoeg zijn, he?![]()
Maar die laten niet zien hoe onbeschoft hij wasquote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Zeg wil jij die arme duifjes wel even met rust latenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ook goed... Of voeren aan de duiven op de Dam...![]()
![]()
in een pannekoekenhuis hebben ze een speciale machine voor het bakken van pannekoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we een cursus pannekoeken bakken...
*goed op gaat letten*
Bonnie gaat straks zingenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef Marrije het volgende:
En van die begrafenismuziek word ik een beetje treurig...
Andersom!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan krijg je greenpeace op je dak
Wat is het verschilquote:
Dacht al dat ik de enige was, waar de pannekoeken overal belanden behalve terug in de pan, als ik eens een poging onderneemquote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was dus precies waar ik op ging letten...
quote:
quote:
Dan krijgt Greenpeace Gert op zijn dak! (Iig moeten ze met dat risico rekening houden)quote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan krijg je dak op je greenpeace?
moeten ze het wel eerder aankondigenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dit pannekoeken-gedoe nóg een keer doen voor dezelfde prijzen stel ik een pannekoekenmeet voor
Dat opperde ik ook al... Alleen niemand reageerdequote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dit pannekoeken-gedoe nóg een keer doen voor dezelfde prijzen stel ik een pannekoekenmeet voor
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is gearriveerd, tot later allemaal
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Mag ja niet van de kinderarbeid inspectie of zoietsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
Ik dacht dat het voor de jeugd was?
Ow sorry... Dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat opperde ik ook al... Alleen niemand reageerde
als jij nu alvast gaat en wat aan die muziek doet, volgen wij welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Veel plezier Snappiequote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Was al uur geleden ofzo... Mja... geef nie!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef flugeltje het volgende:
Ow sorry... Dat had ik helemaal niet gezien
Een fok-middagquote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopen
Bart is gewoon lekker losjes...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef regenworm het volgende:
Bart kop houden verkopen.
Ik hou niet zo van pannenkoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een fok-middag
Mailtje sturen dat we voor 50 euro de man met 10 man bij hen willen komen lunchen
Dan drink je maar wat mniderquote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.
Neem mijn eigen fles wel mee.
Hier zijn trouwens serieus restaurants waar je je eigen fles wijn mee mag nemenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.
Neem mijn eigen fles wel mee.
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat mnider![]()
Zijn we nu die-hard streamers of niet?
het is geen kneusquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
waar hebben ze die goochelaar vandaan gehaald? wat een kneus
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat mnider![]()
Zijn we nu die-hard streamers of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |