In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
Als je er vanuit gaat dat er relatief wat rijkere mensen voor een pannenkoek komen vind ik 10 euro nog een normale prijs. Volgens mij is de goedkoopste pannenkoek in NL ook zo rond de 5 Euro....
dan heb je het nog vlug gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Zo daar ben ik weer, ik moest nog eventjes iets aan Viola veranderen![]()
Whahaha.... go Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is echt genieten, haar lekker pletten
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
En daar heb je dan een 'naturel' pannekoek voorquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...
Het kan jou ook niet wreed genoeg zijn, he?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Volgend uur weer...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
Laat ik die hele Teun nou net hebben gemist
Je hebt helemaal niks gemist hoor, wat een boer is datquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
Die plet je niet zomaar, Viola is ok ole oleeeequote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is echt genieten, haar lekker pletten
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
Volgens mij is dit het repertoire wat Gert zijn begrafenis gespeeld gaat worden...
Is ie ook... Hij vertelde Bart net dat ie in Assen een paardenboerderij heeft en dat hij her en der wat graafwerkzaamheden doet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Bergie88 het volgende:
Je hebt helemaal niks gemist hoor, wat een boer is dat
Je moet gewoon zorgen dat het hotel vol met gasten zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...
Als ze nu ook even uitleggen hoe je ze terug op moet vangen als je ermee gaat gooien, ga ik ook even geboeid oplettenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we een cursus pannekoeken bakken...
*goed op gaat letten*
Ook goed... Of voeren aan de duiven op de Dam...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!
Dat was dus precies waar ik op ging letten...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze nu ook even uitleggen hoe je ze terug op moet vangen als je ermee gaat gooien, ga ik ook even geboeid opletten![]()
Wreedquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Het kan jou ook niet wreed genoeg zijn, he?![]()
Maar die laten niet zien hoe onbeschoft hij wasquote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Zeg wil jij die arme duifjes wel even met rust latenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ook goed... Of voeren aan de duiven op de Dam...![]()
![]()
in een pannekoekenhuis hebben ze een speciale machine voor het bakken van pannekoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we een cursus pannekoeken bakken...
*goed op gaat letten*
Bonnie gaat straks zingenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef Marrije het volgende:
En van die begrafenismuziek word ik een beetje treurig...
Andersom!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan krijg je greenpeace op je dak
Wat is het verschilquote:
Dacht al dat ik de enige was, waar de pannekoeken overal belanden behalve terug in de pan, als ik eens een poging onderneemquote:Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was dus precies waar ik op ging letten...
quote:
quote:
Dan krijgt Greenpeace Gert op zijn dak! (Iig moeten ze met dat risico rekening houden)quote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan krijg je dak op je greenpeace?
moeten ze het wel eerder aankondigenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dit pannekoeken-gedoe nóg een keer doen voor dezelfde prijzen stel ik een pannekoekenmeet voor
Dat opperde ik ook al... Alleen niemand reageerdequote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dit pannekoeken-gedoe nóg een keer doen voor dezelfde prijzen stel ik een pannekoekenmeet voor
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is gearriveerd, tot later allemaal
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Mag ja niet van de kinderarbeid inspectie of zoietsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
Ik dacht dat het voor de jeugd was?
Ow sorry... Dat had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat opperde ik ook al... Alleen niemand reageerde
als jij nu alvast gaat en wat aan die muziek doet, volgen wij welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Veel plezier Snappiequote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Was al uur geleden ofzo... Mja... geef nie!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef flugeltje het volgende:
Ow sorry... Dat had ik helemaal niet gezien
Een fok-middagquote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Allemaal met een fok t-shirt naar binnen lopen
Bart is gewoon lekker losjes...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef regenworm het volgende:
Bart kop houden verkopen.
Ik hou niet zo van pannenkoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een fok-middag
Mailtje sturen dat we voor 50 euro de man met 10 man bij hen willen komen lunchen
Dan drink je maar wat mniderquote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.
Neem mijn eigen fles wel mee.
Hier zijn trouwens serieus restaurants waar je je eigen fles wijn mee mag nemenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje 5 euro voor een drankje is wel erg duur.
Neem mijn eigen fles wel mee.
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat mnider![]()
Zijn we nu die-hard streamers of niet?
het is geen kneusquote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
waar hebben ze die goochelaar vandaan gehaald? wat een kneus
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat mnider![]()
Zijn we nu die-hard streamers of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |