Maximaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef regenworm het volgende:
Wat graf takke muziek wordt er iemand vanmiddag begraven
Ze worden vast kampioen hoor... ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen...volgend seizoen
de prijzen zijn veel te hoog ze moeten de prijs verlagen en zorgen dat ze een flinke omzet gaan draaien.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Bergie88 het volgende:
10 eur per pannenkoek
Hij zei zowaar "meid" tegen Kelly... Had ik niet echt verwacht...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef Foreverblue het volgende:
Zo naast de uitzending vind ik die Teun wel te pruimen...
[afbeelding]
Wil je niet zulke onsmakelijke grappen maken!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen...volgend seizoen
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zulke onsmakelijke grappen maken!!
Oh wacht ik begrijp het al, vooral blijven aanmoedigen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zulke onsmakelijke grappen maken!!
Oh wacht ik begrijp het al, vooral blijven aanmoedigen![]()
Ze snappen idd zelf niet echt hoe dat moet, al heeft Kelly net volgensmij wel binnen een half uur 6000 eur via de telefoon losgepeuterd.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
de prijzen zijn veel te hoog ze moeten de prijs verlagen en zorgen dat ze een flinke omzet gaan draaien.
nee, flugeltje het is een mengelmoes van geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand die url verstaan?
Ik gun het geloof ik vooral die lieve vriendin van Jelle!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
Jelle
![]()
Is toch wel knap dat ze dat voor elkaar heeft gekregenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ze snappen idd zelf niet echt hoe dat moet, al heeft Kelly net volgensmij wel binnen een half uur 6000 eur via de telefoon losgepeuterd.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Zi daar ben ik weer, ik moest nog eventjes iets aan Viola veranderen![]()
Zo daar ben ik weer, ik moest nog eventjes iets aan Viola veranderen![]()
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
Als je er vanuit gaat dat er relatief wat rijkere mensen voor een pannenkoek komen vind ik 10 euro nog een normale prijs. Volgens mij is de goedkoopste pannenkoek in NL ook zo rond de 5 Euro....
dan heb je het nog vlug gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Whahaha.... go Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is echt genieten, haar lekker pletten
![]()
En daar heb je dan een 'naturel' pannekoek voorquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...
Het kan jou ook niet wreed genoeg zijn, he?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
Volgend uur weer...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
Laat ik die hele Teun nou net hebben gemist
Je hebt helemaal niks gemist hoor, wat een boer is datquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
Die plet je niet zomaar, Viola is ok ole oleeeequote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit is echt genieten, haar lekker pletten
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef Marrije het volgende:
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
Volgens mij is dit het repertoire wat Gert zijn begrafenis gespeeld gaat worden...
Is ie ook... Hij vertelde Bart net dat ie in Assen een paardenboerderij heeft en dat hij her en der wat graafwerkzaamheden doet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Bergie88 het volgende:
Je hebt helemaal niks gemist hoor, wat een boer is dat
Je moet gewoon zorgen dat het hotel vol met gasten zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In een beetje goed pannenkoekrestaurant ben je zo 10 euro kwijt...
Als ze nu ook even uitleggen hoe je ze terug op moet vangen als je ermee gaat gooien, ga ik ook even geboeid oplettenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we een cursus pannekoeken bakken...
*goed op gaat letten*
Ook goed... Of voeren aan de duiven op de Dam...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sinds wanneer krijgt Gert een begrafenis? Dacht dat hij gewoon in de zee gegooid wilde worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |