quote:Op zondag 15 januari 2006 12:13 schreef Bijna35 het volgende:
Bart zijn bakkebaard even verwijderd
[afbeelding]
jouquote:Op zondag 15 januari 2006 12:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[offtopic]
Wat vind jij wel mooi dan?
[/offtopic]
mij?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jou
maar wat ik mooi vind weet ik niet, denk dat ik vnl val op types zoals abigail uit ATWT
[afbeelding]
alhoewel mijn huidige vriendin er heel anders uit ziet
edit : volgens mij wordt hier gefotoshoptquote:Op zondag 15 januari 2006 12:13 schreef Bijna35 het volgende:
Bart zijn bakkebaard even verwijderd
[afbeelding]
Die man is 70, dan loopt alles niet meer zo soepeltjes lijkt me...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef ChantalC het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt Gert echt zo als een hijger?
Daar word je vrolijk van van die muziekquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geniet ervan om op Viool haar hoofd te springen![]()
Manke Koos nu... met zijn brievenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Hazes-muziek opstaan... Ben benieuwd wie dat moet gaan zingen...
...in zeikmode...quote:
wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???? Bonnie blijft!!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik zeg Herman erin als Bonnie moet vertrekken deze week
Die jongen heeft er een halve dag voor nodig om iedereen daar gillend gek te maken....
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Die jongen heeft er een halve dag voor nodig om iedereen daar gillend gek te maken....
Herman is dood!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Was dat niet andersom? Niet meer aan Tros-programma's meewerken?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:33 schreef teamlead het volgende:
Frans Bauer werkt vast niet meer mee aan een talpa-programma![]()
Die andere Herman bedoel ikquote:
nee, hij heeft uiteindelijk alles bijgelegd met de tros... dus zo'n rel gaat hij zich vast niet nog eens op zijn hals halenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Was dat niet andersom? Niet meer aan Tros-programma's meewerken?![]()
![]()
Precies, misschien kan hij in het huis gaan ronddolen en Smelly Cat de stuipen op het lijf jagenquote:
Het is voor het goeie doel, dan zou het zomaar kunnen dat hij wél meewerktquote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, hij heeft uiteindelijk alles bijgelegd met de tros... dus zo'n rel gaat hij zich vast niet nog eens op zijn hals halen![]()
Volgens mij was dat alleen nog voor lopende programma's. Nieuwe programma's doet ie bij Talpa...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
nee, hij heeft uiteindelijk alles bijgelegd met de tros... dus zo'n rel gaat hij zich vast niet nog eens op zijn hals halen![]()
Er mogen geen kinderen in het huis...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
wat is er gebeurd met het plan van een kindermiddag
Dat mag niet doorgaan i.v.m. de arbeidsinspectiequote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
promotie ed mag wel buiten de tros, hij moet zijn diensten alleen eerst aanbieden bij de trosquote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is voor het goeie doel, dan zou het zomaar kunnen dat hij wél meewerkt
Heinsbroek zou ook wel stoer zijnquote:
Ze willem nu gestrande schiphol reizigers het huis binnen krijgen voor de pannenkoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
\quote:Op zondag 15 januari 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag niet doorgaan i.v.m. de arbeidsinspectie
Bentley in de tuin...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |