Hai FBquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Kelly komt na UB40 op Radio 538
[afbeelding]
Bespeelde hij de harp?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat Harmpie onder mij heeft gewoond toen ik nog in Nijmegen woonde. Hij heeft me nachten wakker gehouden met z'n muziek!
Ha lieve Cuall.... lekker kunnen slapen?quote:
Ha Manuquote:
Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha lieve Cuall.... lekker kunnen slapen?![]()
nee, gitaar volgens mij en 's nachts meestal techno/hardcorequote:
Ik minder... maar dat kwam door de herrie buitenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en jij dan?![]()
Feestquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef ChantalC het volgende:
Teun van Rick van Velthuizen komt zo langs!
Ja das minderquote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik minder... maar dat kwam door de herrie buiten![]()
Luid gebulder in de nacht in Rotterdam
Ja ik geniet ervan om op Viool haar hoofd te springenquote:
Ze kan wel dingen goed doen hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Bijna35 het volgende:
Goed gedaan van Kelly. Had ik niet verwacht.
Doe ik... eerst ff goed wakker worden met een grote kopquote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja das minder, nou doe het dan maar kalm aan
![]()
Ja, ze deed het best goed.... klonk rustig.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Bijna35 het volgende:
Goed gedaan van Kelly. Had ik niet verwacht.
In Den Haag noemen ze het ook wel eens Pleuro'squote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand even tegen Monique zeggen dat het euro is ipv uuro...
Ze denkt gewoon in Uren die ze betaald krijgt en ze krijgt 1 Euro per uur en dat wordt voor haar dan al snel uuroquote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand even tegen Monique zeggen dat het euro is ipv uuro...
als de regie dan ook nog eens een keer voor leuke beelden zorgtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef ChantalC het volgende:
In vergelijking met BB5 is er wel veel meer activiteit in het huis! De camera's maken overuren qua draaien...
Gelukkig maken ze nu niet meer van die piepende en knarsende geluiden als ze draaien of inzoomenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef ChantalC het volgende:
In vergelijking met BB5 is er wel veel meer activiteit in het huis! De camera's maken overuren qua draaien...
En als het goed is iedere avond een feestjequote:Op zondag 15 januari 2006 12:01 schreef ChantalC het volgende:
Dat is zeker jammer...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Nadeel daarvan is wel dat er niet echt diepe gesprekken zijn tussen de hoteliers. Daar hebben ze het veel te druk voor...
Anders ik wel...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft die Micky toch een mooie uitstraling...
Ze heeft amper make-up op en toch een zeer natuurlijke schoonheid. Ben ik wel jaloers op hoor
Micky is gewoon top naturel...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze heeft amper make-up op en toch een zeer natuurlijke schoonheid. Ben ik wel jaloers op hoor
Is iemand die trucjes kan met kaarten... Entertainer dus...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
De eerste gast is er...
[afbeelding]
ik niet...... en vind haar ook niet aantrekkelijk of mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 12:07 schreef flugeltje het volgende:
[offtopic]quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Manu82 het volgende:
ik niet...... en vind haar ook niet aantrekkelijk of mooi
Jakkes! Niks an zo!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:13 schreef Bijna35 het volgende:
Bart zijn bakkebaard even verwijderd
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |