Dat moet ik zien! Ik zet gelijk de streams aan!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:02 schreef Marrije het volgende:
HUH strems op LOGO???
hahahaha, Cuall is fan geworden van Violaquote:Op zondag 15 januari 2006 11:05 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wil jij mijn reacties niet veranderen
Nu denkt iedereen hier dat ik Viola aardig vind
![]()
Duurde maar 5 secondenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet ik zien! Ik zet gelijk de streams aan!
Succes met zoeken, ik hou werk en privé graag gescheidenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zoek nog een teefje met wie het goed wentelen is!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet ik zien! Ik zet gelijk de streams aan!
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hahahaha, Cuall is fan geworden van Viola
![]()
![]()
![]()
Domheid stoort me altijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Manu82 het volgende:
Nee, maar had eigenlijk besloten dat ik tijdens HBB alleen maar positief zou doen over bewoners en dan zetten ze Viola erin. En ik irriteer me minder aan Kelly dan aan Viola. Ik zie liever een dom schaap dan een arrogante verwaande bejaarde....
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:05 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wil jij mijn reacties niet veranderen
Nu weet iedereen hier dat ik Viola aardig vind
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:04 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Yeah, eindelijk! Hij doet 't! Bedankt![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Succes met zoeken, ik hou werk en privé graag gescheiden![]()
Dus het is waar?quote:
Nee, kan jij die maken?? Die wil ik welquote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus het is waar?
Heb je al een viola-icon?
Die dikke kop past niet in zo'n klein plaatjequote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus het is waar?
Heb je al een viola-icon?
Kelly staat synoniem aan de overtreffende trap van domquote:Op zondag 15 januari 2006 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Domheid stoort me altijd.
Ze zijn gisteren al een half uur bezig geweest om uit te leggen, aan iemand die al een keer in BB heeft gezeten notabane, dat alles wat ze zeggen te horen is op internet, bijvoorbeeld telefoonnummers van BN-ers.
En vandaag komt dat domme schaap weer vragen of 'ze op internet alles kunnen horen'.
Pah-lease.
Ik ben een man en kan dus geen 2 dingen tegelijk (bij Lieske en Joost lukte het ook maar middelmatig). Eerst ga ik Viooltje wel afzeiken en als zij er uit is dan is Kelly weer aan de beurt...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Domheid stoort me altijd.
Ze zijn gisteren al een half uur bezig geweest om uit te leggen, aan iemand die al een keer in BB heeft gezeten notabane, dat alles wat ze zeggen te horen is op internet, bijvoorbeeld telefoonnummers van BN-ers.
En vandaag komt dat domme schaap weer vragen of 'ze op internet alles kunnen horen'.
Pah-lease.
Mijn idee!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
mickey begint wel een beetje erg sturend te worden
dat is ook haar taak volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Ja ze ergert zich duidelijk aan Viola en Kellyquote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef riri het volgende:
Goedemorgenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef LekkerSimpel het volgende:mogguhhh
Begrijp ik nu goed dat ze een kinderfeestje hebben gepland vanaf vrijdag, maar nog steeds geen kids hebben uitgenodigd?![]()
Ze begint de funktie die ze heeft wel erg leuk te vinden bedoel ik....quote:
quote:
Ik denk dat ze wat zaken voor de uitzending willen bewaren....quote:Op zondag 15 januari 2006 11:28 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat voor gepruts met die streams, eerst logo's, en nu elke keer die tuin 4 x
ja idd,quote:Op zondag 15 januari 2006 11:28 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat voor gepruts met die streams, eerst logo's, en nu elke keer die tuin 4 x
wat was er zo erg aan de uitzending dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat zaken voor de uitzending willen bewaren....
Alsof er na gisterenavond nog iemand naar gaat kijken
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat zaken voor de uitzending willen bewaren....
Alsof er na gisterenavond nog iemand naar gaat kijken
De uitzending was bedroevend slecht. Tensen is gewoon een echte misser (alsof we dat nog niet wistenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wat was er zo erg aan de uitzending dan?
Heb alleen het eerste gedeelte nog kunnen zien aangezien we CBB aan het kijken waren....
Dat soort verhalen kun je verwachten bij een type zoals Harm...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef Manu82 het volgende:
Hey Flugel, had je deze al gelezen?
Harm is toch niet zo lief
Ik heb het nieuwsbericht even in Idols geplaatst, eens kijken wat de mensen erover zeggen...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat Harmpie onder mij heeft gewoond toen ik nog in Nijmegen woonde. Hij heeft me nachten wakker gehouden met z'n muziek!
Hai FBquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Kelly komt na UB40 op Radio 538
[afbeelding]
Bespeelde hij de harp?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk trouwens dat Harmpie onder mij heeft gewoond toen ik nog in Nijmegen woonde. Hij heeft me nachten wakker gehouden met z'n muziek!
Ha lieve Cuall.... lekker kunnen slapen?quote:
Ha Manuquote:
Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha lieve Cuall.... lekker kunnen slapen?![]()
nee, gitaar volgens mij en 's nachts meestal techno/hardcorequote:
Ik minder... maar dat kwam door de herrie buitenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en jij dan?![]()
Feestquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef ChantalC het volgende:
Teun van Rick van Velthuizen komt zo langs!
Ja das minderquote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik minder... maar dat kwam door de herrie buiten![]()
Luid gebulder in de nacht in Rotterdam
Ja ik geniet ervan om op Viool haar hoofd te springenquote:
Ze kan wel dingen goed doen hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Bijna35 het volgende:
Goed gedaan van Kelly. Had ik niet verwacht.
Doe ik... eerst ff goed wakker worden met een grote kopquote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja das minder, nou doe het dan maar kalm aan
![]()
Ja, ze deed het best goed.... klonk rustig.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:53 schreef Bijna35 het volgende:
Goed gedaan van Kelly. Had ik niet verwacht.
In Den Haag noemen ze het ook wel eens Pleuro'squote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand even tegen Monique zeggen dat het euro is ipv uuro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |