B(engeltje) + eejjjjjjjj = Beejjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen? Beejjjjjjjjj?![]()
Haiquote:
Echo ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen? Beejjjjjjjjj?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat.
Ookal kan ik het wel begrijpen met zijn nick D, Rose.
Ja, met vermelding in het woordenboek! Wat kost zoiets nou?quote:
zeg, niet gaan stoken jij hequote:Op zondag 15 januari 2006 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat.
Ookal kan ik het wel begrijpen met zijn nick D, Rose.
geen ideequote:Op zondag 15 januari 2006 10:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, met vermelding in het woordenboek! Wat kost zoiets nou?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och hoe meer er denken dat jij vrouw bent, deste meer.......![]()
De magie van de herhaling!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee
ik groette altijd zo, en toen heeft iemand het in het woordenboek gezet
ik vond het wel grappig jaquote:Op zondag 15 januari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
De magie van de herhaling!Dat zal je gestreeld hebben!
Het is pas erg als je eejjjjjjj ziet staan en je verwacht D.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
De magie van de herhaling!Dat zal je gestreeld hebben!
Mijn relatie met Venlo?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:43 schreef demins het volgende:
Goedemorgen Bengel en Manu!![]()
Trouwens, Bengel, wat is jouw relatie met Venlo?
da's 70 minuten voor jouquote:Op zondag 15 januari 2006 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn relatie met Venlo?
Niets, behalve dat het anderhalf uur rijden is![]()
Hoezo?
De spelling op Fok! bezorgt me dagelijks hoofdpijnen en aanvallen van moedeloosheid!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig ja
Het is alleen een verkeerde spelling
Ik probeer er niet teveel op te letten, en reageer er al helemaal nauwelijks op.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
De spelling op Fok! bezorgt me dagelijks hoofdpijnen en aanvallen van moedeloosheid!![]()
Moggûh Cuall.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik hoor toch liever Bonnie dan Gert![]()
Jij was toch op Viola ?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie kom je buiten spelen
Boooooooooooooonnnnnnnnieeeeeeee
ik geloof niet dat users zelf iets kunnen toevoegenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:50 schreef PH52 het volgende:
* Moggûh, kijken of ik ook in dat woordenboek kan komen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
De spelling op Fok! bezorgt me dagelijks hoofdpijnen en aanvallen van moedeloosheid!![]()
veel plezier, en tot laterquote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga op bezoek bij mijn mams.![]()
Tot later, en vooral doorgaan met cap's en streamverslagen.
Dan heb ik het verkeerd onthouden! Ik takel af! Ik dacht dat jij Teamlead vertelde dat Venlo zo'n leuke stad was, eerder deze week. (Dus niet dat Venlo eerder deze week een leuke stad was, maar dat je dat eerder deze week tegen Teamlead vertelde, wat je dus niet deed, blijkt nou; Venlo is wel een leuke stad overigens, dus daar had je gelijk in gehad als je dat gezegd had, wat dus niet het geval blijkt te zijn. Wat wel het geval is dat Demins tot leeftijd kwam in dit 'stedje van lol en plezeer'.)quote:Op zondag 15 januari 2006 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn relatie met Venlo?
Niets, behalve dat het anderhalf uur rijden is![]()
Hoezo?
Moet je even teruglezen naar gisteren.quote:
Doei, veel plezierquote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Veel plezier bij mams, doe haar de groetenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Jawel, ik vind Venlo een leuke stad.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden! Ik takel af! Ik dacht dat jij Teamlead vertelde dat Venlo zo'n leuke stad was, eerder deze week. (Dus niet dat Venlo eerder deze week een leuke stad was, maar dat je dat eerder deze week tegen Teamlead vertelde, wat je dus niet deed, blijkt nou; Venlo is wel een leuke stad overigens, dus daar had je gelijk in gehad als je dat gezegd had, wat dus niet het geval blijkt te zijn. Wat wel het geval is dat Demins tot leeftijd kwam in dit 'stedje van lol en plezeer'.)![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen naar gisteren.
Viola staat inmiddels op de laatste plek, het zijn nu Monique en Bonnie die bovenaan staan!!!
Dat is geen trekje, lieverd, dat is een volwassen neurose, waar ik niet meer zonder mee wil leven!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh, laat dat schoolmeestertrekje nou toch eens vallen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is geen trekje, lieverd, dat is een volwassen neurose, waar ik niet meer zonder mee wil leven!!!![]()
Kelly is liefquote:Op zondag 15 januari 2006 11:01 schreef Pinball het volgende:
Kelly.. domme koe. "Kunnen ze op internet ook horen wat we zeggen dan?".
Je kunt hier een programma met de streams downloaden of je kunt het hier opzoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef Miepje01 het volgende:
Waar bekijken jullie de streams? Ik word er gek van, kan ze nergens zien
Ik op mijn pc, tot 1 seconde geleden.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef Miepje01 het volgende:
Waar bekijken jullie de streams? Ik word er gek van, kan ze nergens zien
Oef, ze zijn alweer terug!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:02 schreef Marrije het volgende:
HUH strems op LOGO???
Ik zoek nog een teefje met wie het goed wentelen is!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat is echt sneu, kiezen voor een neurose.
Nou ga je dan maar lekker wentelen![]()
En weer terug.quote:
Yeah, eindelijk! Hij doet 't! Bedanktquote:Op zondag 15 januari 2006 11:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Je kunt hier een programma met de streams downloaden of je kunt het hier opzoeken![]()
Nee, maar had eigenlijk besloten dat ik tijdens HBB alleen maar positief zou doen over bewoners en dan zetten ze Viola erin. En ik irriteer me minder aan Kelly dan aan Viola. Ik zie liever een dom schaap dan een arrogante verwaande bejaarde....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |