Ik heb gisteren na een half uur de kick-off voor gezien gehouden...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
gaat er iemand naar die uitzendingen kijken dan?
Ben ik niet echt van plan, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeker niet als de belangstelling zo laag blijft... dat gaat demotiverend werkenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef teamlead het volgende:
ik ben benieuwd of ze volgende week nog net zo actief en enthousiast zijn.. Dit lijken me niet mensen die gewend zijn om lang achter elkaar te werken...
Op zich heb ik ook wel wat behoefte aan meer onderonsjes. Ze hebben het vooral over elkaar als artiestquote:Op zondag 15 januari 2006 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was ik mis een beetje rust in het huis.
Reden zou wel eens wat privé gesprekken willen horen.
Over hun leven als artiest.
Verder geloof ik niet dat ze dit allemaal zelf regelen.
Er zijn van te voren al afspraken om artiesten langs te laten komen.
L
Loop me verschrikkelijk te ergeren aan de regie.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
ik denk dat ik de reguliere uitzendingen wel zal zien (verder op dat tijdstip toch geen ruk op tv),maar de live-uitzendingen zit ik niet op te wachten...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben ik niet echt van plan, moet ik eerlijk zeggen.
precies... en dan komen vanzelf de rellenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker niet als de belangstelling zo laag blijft... dat gaat demotiverend werken
Ik ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben ik niet echt van plan, moet ik eerlijk zeggen.
Nee, heel misschien de live uitzendingquote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
RTL4 nieuwsquote:Op zondag 15 januari 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat ik de reguliere uitzendingen wel zal zien (verder op dat tijdstip toch geen ruk op tv),maar de live-uitzendingen zit ik niet op te wachten...
Precies... bij BB5 keek ik nog wel eens tv om te weten hoe dat nou allemaal zat, als er veel dbk gebeuren was. Lijkt me nu niks toe te voegen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook niet
Lijkt me niet echt iets toevoegen
Ze zitten te prutsenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen het idd erg slecht allemaal
Proberen ze nu écht zoveel mogelijk voor de uitzendingen te bewaren of is dit gewoon 'good old' censuur?
ben nog steeds een NOS-journaal fanquote:
Ja zeker, erg leuk gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
Heb je mijn caps van de foto's van Bart nog gezien in het vorige topic, Muerte?
aangezien ik niet weet hoe Teun uitziet.... geen ideequote:Op zondag 15 januari 2006 13:14 schreef Manu82 het volgende:
heeft iemand Teun al gezien hij schijnt binnen te zijn
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
REGIE.... Doe nou eens niet zo paniekerig!!
Was even een hikje, is alweer over...quote:
mijn fok doet vertrouwd..... erg traagquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag, wat zijn ze nou allemaal raar aan het doen bij de regie?
gelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was even een hikje, is alweer over...
Flugeltje we hebben nog zo gezegd blijf van die kabeltje afquote:Op zondag 15 januari 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was even een hikje, is alweer over...
Ha Snappie... zit iemand daar met paniekerige wegzap vingers. En van inzoomen weten ze ook niksquote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
eejjjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
Een of andere boer die op locatie reportages doet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:
maar wie is die Teun nou, behalve dat ie 'van Rick' is?
Naja zeg, beelden zijn maar erg raar op deze manier. Belachelijk gedoe allemaal. Als je niet wil dat we ook maar iets zien, waarom dan streams uitzenden. Debielen bij Talpaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Snappie... zit iemand daar met paniekerige wegzap vingers. En van inzoomen weten ze ook niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |