het is idd een boerquote:Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een of andere boer die op locatie reportages doet...
ja, idd... beetje een eikel die gastquote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind 'm niet leuk... Hij is onbeschoft.
Nogal jaquote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind 'm niet leuk... Hij is onbeschoft.
ja, en niet te weinig ook zeg...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Die streams hebben een vertraging
een beetje een eikel.... zeg maar rustig een grandioze eikelquote:Op zondag 15 januari 2006 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, idd... beetje een eikel die gast
ik heb een milde bui.... omdat Barney vandaag de 5e keer gaat winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
een beetje een eikel.... zeg maar rustig een grandioze eikel![]()
Het probleem is dat de regie alles centraal houd over de 4 streams.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Naja zeg, beelden zijn maar erg raar op deze manier. Belachelijk gedoe allemaal. Als je niet wil dat we ook maar iets zien, waarom dan streams uitzenden. Debielen bij Talpa![]()
Dus Jelle gaat de embassy winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb een milde bui.... omdat Barney vandaag de 5e keer gaat winnen
ssstt.....quote:
Dan hebben ze de klokken in het huis dus ook vooruit gezet...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
er is censuur stelletje eikels kutzooi
tuurlijk welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
En bedankt TL hoef dus niet meer te kijken
Ja is ook Talpa...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef regenworm het volgende:
538 daar is Johnnie toch ook de baas
Als ik Barney was zou ik Jelle de eer gunnen... Maar ja, ik ben natuurlijk Barney nietquote:
Wat een vaag figuur die Teun zeg... dan nog liever 100x Ruud de Wild, ook al kan die soms ook grof uit de hoek komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef ChantalC het volgende:
Teun: Volgend uur nog een keer, dus je zit nog ff met me opgescheept!
Bart: Damn!
begrijp jij dan hoe ik zo'n vertraging kan hebben vergeleken met 538?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan hebben ze de klokken in het huis dus ook vooruit gezet...
nah.. dat zou ik ook niet doen hoor.. 50.000 pond is een wel erg duur cadeautjequote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik Barney was zou ik Jelle de eer gunnen... Maar ja, ik ben natuurlijk Barney niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |