quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die afbeeldingen juist wel meer allure geven, hadden wij maar Puma
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
met een afbeelding van de indiaan op het shirt ja
Ik ken hemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja die stoere Limburgse kamper.
Die blijft ook nog wel even bij Feyenoord denk ik, in dat opzicht een goeie keus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag nieuw shirt gekozen. (mocht kiezen van mn ouders)
Feyenoord thuis met de Guzman 33 achterop
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die blijft ook nog wel even bij Feyenoord denk ik, in dat opzicht een goeie keus.![]()
Jammer dat ze al in de vorige topics getoond warenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 mooie shirts !
steeds meer teams hebben lonsdale al als kleding sponsorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Als een Ajax of Feyenoord met het merk zou aankomen dan heb je een rel
Daarom zijn het ook uniieke shirts die van Blackburn.
Zijn gewoon zielige meelopers die er mee lopen, en die overdreven media-aandacht..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef manny het volgende:
blijft toch apart om die Lonsdale naam op dat shirt te zien, door de lading hier in Nederland bedoel ik.
idd..want het is eigenlijk gewoon een gerespecteerd boksmerkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:45 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Zijn gewoon zielige meelopers die er mee lopen, en die overdreven media-aandacht..![]()
Die bovenste ja idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 mooie shirts !
Zijn nog mooie shirts ook !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
steeds meer teams hebben lonsdale al als kleding sponsor
[afbeelding] birmingham city
[afbeelding]
Sunderland
[afbeelding]
Millwall
Nu ze nog redelijk exclusief zijn wel ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn nog mooie shirts ook !
Ik vind ze meer hebben dan nike
Dat was idd ook de reden waarom ik hem kocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die blijft ook nog wel even bij Feyenoord denk ik, in dat opzicht een goeie keus.![]()
Is gewoon Maduro in oude kledij, is niet de nieuwe Nike neem ik aan. Maar daar issie wel op gebaseerd als het goed is.quote:
Ik kan al aan de foto zien dat die sponsor niet lang zou blijven hangen op zijn plek.. Het lijkt wel een sticker die je vroeger bij je kauwgom kreegquote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hey jongens..
Ik had dus een shirt gehaald van Besiktas
Foto: [afbeelding]
Maar na 1 x wassen is de stikker er helemaal af :S (de sponsor he)
De rest blijft gewoon zitten.. mss een fabrieksfoutje ofzo.. maar is er een mogelijkheid om hem er weer op te krijgen..?
DIt is dus hetzelfde als wat je ook op eBay vind. " nep" shirts.. identieke kopieen uit Azie... maar ja.. wat is nep als het identiek is.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:23 schreef MaRiB het volgende:
www.shirtsophetnet.be
Maar ik mail altijd, want die site word niet altijd bijgehouden..
Zijn hele mooie shirts, maar soms duurt het ff voordat je ze hebt.. maarja..
Bij Relax Sport (Sport 2000), het is idd niet het shirt van dit seizoen, maar omdat het het jubileum shirt is, vindt ik het net wat mooier dan het nieuwe shirtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef sr_firewire het volgende:
Kevin, waar in Maastricht heb je dat shirt gehaald ?
p.s dat is niet het BJ shirt van afgelopen seizoen..... ( want die krijg ik waarschijnlijk komend weekend binnen rechtstreeks uit Argentinie)
Dat Celtic shirt wat daar hangt is ook mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 15:56 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Bij Relax Sport (Sport 2000), het is idd niet het shirt van dit seizoen, maar omdat het het jubileum shirt is, vindt ik het net wat mooier dan het nieuwe shirt
KLopt was geloof ik XXL he.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef kevin33 het volgende:
ze hadden ook het thuisshirt van Valencia daar hangen, jammer dat er geen XL hing,
Was een L, maar dan moet ik eerst ff 10 kilo afvallen, bovendien Valancia uit met Baraja achterop is ook mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
KLopt was geloof ik XXL he.
Daarom.. iedereen vraagt elke keer hoe ik aan die shirts kom.. ik weet niet precies waar ze vandaan komen, kan me niet schelen ook, want ze zijn gewoon identiek iddquote:Op maandag 16 januari 2006 09:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
DIt is dus hetzelfde als wat je ook op eBay vind. " nep" shirts.. identieke kopieen uit Azie... maar ja.. wat is nep als het identiek is.
Ik zal er eens een kijkje op nemenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:23 schreef MaRiB het volgende:
www.shirtsophetnet.be
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef NvanMJ het volgende:
Ajax uit 2006-2007
[afbeelding]
Bron: demaradonas van http://ajax.netwerk.to
en de volgende 5 seizoenen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Beschouw het volgende:
Zwarte shirts! Alsof ze in de rouw zijn. Die shirts hadden ze beter dit seizoen kunnen dragen...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef NvanMJ het volgende:
Ajax uit 2006-2007
[afbeelding]
Gezien bij Relax sport in Maastricht, ¤ 70,-quote:
Hoe zit het met de details, zoals bij je Arsenal shirtje, het nike teke is dat erop gedrukt of in meegeweven?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:23 schreef MaRiB het volgende:
www.shirtsophetnet.be
Blijkt dus nep te zijn, die demaradonas was in een creatieve buiquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef NvanMJ het volgende:
Ajax uit 2006-2007
[afbeelding]
Kut, 1 van de mooiste uitshirts van de laatste 4 seizoenen, als je dat zwart/ rood bekijkt., in vergelijking met die gele van vorig seizoen, de blauwe van dit seizoen, 1 van de mooiere ajaxshirts is het 3e uitshirt van vorig jaar deze dus....quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijkt dus nep te zijn, die demaradonas was in een creatieve bui
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:15 schreef kevin33 het volgende:
2 vraagjes,
2. een foto van het shirt van Ofi Kreta, kan hem nergens vinden
Chicago Fire heeft nu Adidas ik zal dalijke een foto plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Chicago Fire vorig seizoen.
Zien er mooi uit vooral met dat Fire zo voorop.
Alleen lastig te krijgen, want ik heb geen creditcard
Ja vooral het laatste model wat FIre hadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond die van Puma veel mooier.
Ik welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil die zo graag hebben, maar kom er maar eens aan
Heb geen creditcard..
Mooie shirt idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
ik moest hem gewoon bestellen..
In de krant stond vandaag een foto van het uiteindelijke design, daar ging die baan meer diagonaal over het shirt, helaas geen digitale foto van!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:43 schreef Beschouw het volgende:
Mooi traditioneel shirt. MMC snapt waar het om draait.
ACh ja... ook dat andere ontwerp hefet NL ooit egdragen en draagt WIllem 2 in zekere mate ook dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef Beschouw het volgende:
Dan lijkt het wel veel op dat mogelijk nieuwe uitshirt van Oranje. Zonde. Niet dat dat een lelijk shirt is, verre van dat, maar over het shirt van MMC zullen ze dan zeggen dat het een gepikt idee is.
Je kan (net echtquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef DeRCT14 het volgende:
Het nieuwe shirts onzer jongens, onzes nationaalelftals
[afbeelding]
Uit dit topique.
dat logo op het eerste shirtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je kan (net echt) ze al op eBay kopen...
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
kijk maar
die Aziaten worden met de dag snellerNu al voordat ze uberhaupt in de winkel liggen (niet dat ze echt lijken, maargoed.. tzijn de meest simpelkopieerbare uiteraard sinds jaren)
oksel-logoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je kan (net echt) ze al op eBay kopen...
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
kijk maar
die Aziaten worden met de dag snellerNu al voordat ze uberhaupt in de winkel liggen (niet dat ze echt lijken, maargoed.. tzijn de meest simpelkopieerbare uiteraard sinds jaren)
uitvergrote details van het shirt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:05 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn die rondjes? Nieuw model scheenbeschermers?
In het verleden een aantal gekocht via http://www.sportingkicks.co.uk/shop.php3?catid=3. Erg goedkoop, kwaliteit is in orde en origineel. Anders via meer bekende sites als www.subsidesports.co.uk en http://www.redcardfc.com/ proberenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef Jopiler het volgende:
Heel erg mooi ding Afu!
Waar kun je nog van deze jacks bestellen? Heb er één van Ajax, maar wil er nog een paar
http://www.sportingkicks.co.uk/pandp.php3quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Jopiler het volgende:
Afu, ik wil die van Milan van 24.99 pond. Maar ik twijfel tussen een L en een XL. Ik ben 1.85m groot, heb een x een L besteld van Ajax, die viel wat klein, dus denk aan een XL. Hoe zit het met verzendkosten etc?
Elke belgische club onderhand heeft 32 sponsor op shirt/broek/kousen staan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:30 schreef Beschouw het volgende:
Hier voor de afwisseling hier eens een afgrijselijke outfit.
[afbeelding][afbeelding]
Broek en shirt van Zulte Waregem uit de Belgische Jupilerleague.
Ik heb in de mijne allemaal een "L", en ben 1.92. Maargoed, het ligt natuurlijk altijd aan het model, en aan je lichaam..quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Jopiler het volgende:
Afu, ik wil die van Milan van 24.99 pond. Maar ik twijfel tussen een L en een XL. Ik ben 1.85m groot, heb een x een L besteld van Ajax, die viel wat klein, dus denk aan een XL. Hoe zit het met verzendkosten etc?
http://www.soccernews.nl/news/11681quote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef DeRCT14 het volgende:
bronnetje?
lol heb van me vriendin, shirt gekregen van een andere club uit die stadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:20 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Er gaat niets boven het thuisshirt van:
SS LAZIO!!
Meteen ritueel verbranden!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol heb van me vriendin, shirt gekregen van een andere club uit die stad
AS Roma
Vind het nieuwe thuis-shirt echt vreselijk..!!quote:Op zondag 19 maart 2006 15:28 schreef Samcali het volgende:
Het nieuwe shirt van FC Utrecht gaat naar alle waarschijnlijkheid de stijl krijgen van het shirt dat AS Monaco nu draagt. In tegenstelling tot het huidige shirt zou het nieuwe shirt een gelijke verdeling tussen rood en wit hebben.
FC Utrecht-voorzitter Jan-Willem van Dop wil dat het stadswapen terug te zien is in het nieuwe shirt. Ook zou het een samenstelling zijn van de drie clubs die hebben geleid tot het ontstaan van FC Utrecht: DOS, Elinkwijk en Velox. De waarschijnlijke nieuwe shirts van FC Utrecht lijken zeer veel op de shirts van AS Monaco. Niet geheel toevallig is het feit dat AS Monaco en FC Utrecht dezelfde kledingsponsor hebben, namelijk Puma.
Jan-Willem van Dop liet op de supportersavond ook doorschemeren dat het nieuwe uitshirt waarschijnlijk geheel wit wordt.![]()
Paar berichten naar boven scrollen..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef DeRCT14 het volgende:
Zijn er al pics dan?
Dat is gewoon een "impressie" hoe het shirt er eventueel uit zou kunnen komen te zien. Ze gaan die witte sponsornaam echt niet op een half witte achtergrond zettenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Paar berichten naar boven scrollen..
http://www.soccernews.nl/news/11681 klikken.. en plaatje links naast de tekst
Vrij snel, geloof dat ik ze beide keren binnen een dag of 7-10 binnenhadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef Jopiler het volgende:
Afu ik heb die van Milan besteld en een Argentinie-pet, wanneer denk je dat ik ze in huis heb?
Mooi shirtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:20 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Er gaat niets boven het thuisshirt van:
SS LAZIO!!
[afbeelding]
Forza, forza..!!![]()
Jah hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ga binnekort ook eens paar shirts bestellen..
denk italie thuis, 1tje van club uit canada of amerika.. en nederland thuis of uit..
iemand goeie sites? heb het niet op buitenlandse sites kwa betalingen
Verklaar jezelf eens nader..?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zo'n verkeerde club zo'n mooi shirt kan hebben....
Een groot deel van de aanhang van Lazio Roma staat bekend om hun racistische en extreem-rechtse ideologie. Wekelijks zijn fascistische spandoeken, racistische leuzen en nazi-symbolen op de tribunes te zien.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Verklaar jezelf eens nader..?!
Heb em ook bij Aktiesport besteld. met HUNTELAAR 9 achterop.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik heb het uitshirt van Nederland besteld met nummer 11 en "Van Rooijen", mijn achternaam
tot 31 maart geldt die voorbestelactie nog bij aktiesport, bedrukken is gratis![]()
Ook uit?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb em ook bij Aktiesport besteld. met HUNTELAAR 9 achterop.
Je bedoelt waarschijnlijk dat tuig van AS Romaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een groot deel van de aanhang van Lazio Roma staat bekend om hun racistische en extreem-rechtse ideologie. Wekelijks zijn fascistische spandoeken, racistische leuzen en nazi-symbolen op de tribunes te zien.
Als je je als club en aanhang, profileert als Joods/ Israelisch, ga dan niet hypocriet 'rascisme' roepen als men k*nk*rjoden op een muur kalkt..quote:Ik herinner me nog dat toen Aron Winter aangetroken werd er anti-Joodse leuzen op de muren van het stadion gekalkt werden en dat de 'supporters' moord en brand schreeuwden.
Fijn legioen daar......
En als je zegt dat bedrukken voor homo's is.. krijg je dan gewoon extra korting..?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik heb het uitshirt van Nederland besteld met nummer 11 en "Van Rooijen", mijn achternaam
tot 31 maart geldt die voorbestelactie nog bij aktiesport, bedrukken is gratis![]()
Muculini ( naam schrijf ik fout ben kwijtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een groot deel van de aanhang van Lazio Roma staat bekend om hun racistische en extreem-rechtse ideologie. Wekelijks zijn fascistische spandoeken, racistische leuzen en nazi-symbolen op de tribunes te zien.
Ik herinner me nog dat toen Aron Winter aangetroken werd er anti-Joodse leuzen op de muren van het stadion gekalkt werden en dat de 'supporters' moord en brand schreeuwden.
Fijn legioen daar......
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:03 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En als je zegt dat bedrukken voor homo's is.. krijg je dan gewoon extra korting..?
Bij Nike winkel zie ik alleen thuis shirtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef satecl het volgende:
weet iemand waar ik het europeese shirt van Inter Milaan kan kopen voor een mooi prijsje...?
Vond het altijd al een mooi shirtquote:Atlético Madrid verruilt het traditionele rood-wit gestreepte shirt volgend seizoen voor eentje met slechts één rode en één witte verticale baan, ongeveer zoals het Feyenoord-shirt, zo meldt de Madrileense sportkrant MARCA.
De laatste keer dat de rojiblancos niet in het gebruikelijke thuisshirt aantraden, was in de periode 1937-1939, toen ze fuseerden met Aviación Nacional. Een geheel blauw tenue was het tijdelijke resultaat.
Aan het rood-wit gestreepte shirt hebben de spelers en fans van Atlético hun bijnaam colchonero, dat letterlijk matrassenmaker betekent, te danken. Vroeger waren in Spanje alle matrassen van een bepaalde fabrikant rood-wit gestreept.
Bij Aktiesport zeker?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef DeRCT14 het volgende:
Vanavond heb ik het nieuwe shirt in mijnen bezit![]()
kan niet wachten
![]()
1) Helemaal mee eens dat AS roma tegenwoordig ( lees de laatste jaren ) ook allerlei extreem rechtse groepen op de tribune heeft.,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat tuig van AS Roma![]()
[..]
blah blah bij AS Roma zie je ook extreem rechtse leuzen
Als je je als club en aanhang, profileert als Joods/ Israelisch, ga dan niet hypocriet 'rascisme' roepen als men k*nk*rjoden op een muur kalkt..![]()
Je verwart de club met een groepje aanhangers die er radicale gedachten op na houden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zo'n verkeerde club zo'n mooi shirt kan hebben....
Aanhangers van FC Groningen, Boeren noemen.. Ok..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:40 schreef manny het volgende:
[..]
2) Deze gedachtengang blijft me verbazen. Als iemand zich jood noemt, dan is het "normaal" dat je diegene uitscheldt voor kankerjood.
quote:Op zondag 2 april 2006 10:37 schreef sjimz het volgende:
the soca warriors van Leo!
[afbeelding]
GAME ON!![]()
Idd, hier ook. Balen. Wat al helemaal kut was, was dat Nike Aktiesport niet toestond om die avond open te gaan (Koopavond van 22.00 tot 01.00 was gepland) maar er speelde weer 's geld meequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:51 schreef DeTolk het volgende:
Bedrukking van het shirt duurt nog minimaal een week![]()
Ai. Das minderquote:Op zondag 2 april 2006 19:34 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Idd, hier ook. Balen. Wat al helemaal kut was, was dat Nike Aktiesport niet toestond om die avond open te gaan (Koopavond van 22.00 tot 01.00 was gepland) maar er speelde weer 's geld mee![]()
![]()
Ik vind 'm wel fraai.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Kleurig shirt dat van Roemenie!
Deze club bestaat niet meer.. Ze heten nu de NY Red Bullsquote:Op donderdag 6 april 2006 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[afbeelding]
waar die ergens te koop?
die site zelf heeft hem niet :/
Het shirt van Italie is van Pumaquote:Word eigenlijk tijd, dat je weet welk spelers nou mee naar het wk gaan
wil nationaal shirtjes bestellen van : Italie en Nederland, en 1tje van Puma, want die zijn gewoon mooi
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Afunados het volgende:
Ik had 'm hier al eens geplaatst enkele maanden geleden, maar productie ervan liet lang op zich wachten. Vanaf vrijdag dan eindelijk in het bezit van:
[afbeelding]
Prachtig ding, al zeg ik het zelf![]()
Wel vet shirt hebben ze nuquote:Op donderdag 6 april 2006 05:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze club bestaat niet meer.. Ze heten nu de NY Red Bulls
[afbeelding]
[..]
Het shirt van Italie is van Puma
Heb ik ook, alleen dan het thuisshirt van Nederland.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb em ook bij Aktiesport besteld. met HUNTELAAR 9 achterop.
Dus toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Rothen zal het dan zijn
Ik heb hem in Firenze gekocht, maar online kan je 'm bestellen via www.violashop.it of www.fiorentinastore.com/quote:Op donderdag 6 april 2006 10:03 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?![]()
Site van Fiorentina?
Thuis shirt vind ik ook tegenvallen. Het heeft een beetje de uitstraling van een afgedankt hockeyshirtje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Uit-shirt van Nederland valt trouwens verschrikkelijk tegen![]()
Hij is als je hem zo ziet veel te simpel, en het KNVB en Nike-tekentje zijn vééls te groot.
Op de foto's lijkt ie iig een stuk mooier![]()
Vet!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Afunados het volgende:
Ik heb hem in Firenze gekocht, maar online kan je 'm bestellen via www.violashop.it of www.fiorentinastore.com/
je hebt gelijk, kleine typoquote:
Ik zie er een Poema in. Dat uitsteeksel is zijn staart en niet zijn slurfquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
nieuwe shit van Ivoorkust is ook mooi :
[afbeelding]
niet echt duidelijk foto
maar ja ik zie er toch een olifant in
Wel cool dat je een shirtje hebt van een club die niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi heb het Metrostars shirtje besteld
die daarboven staat in me post is 2004
WARNINGquote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik heb hem in Firenze gekocht, maar online kan je 'm bestellen via www.violashop.it of www.fiorentinastore.com/
Die vent heeft vast ook niet geprobeerd te bellen. Die winkel bestaat gewoon, en ik heb nooit problemen gehad(ook eens online besteld)quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef egoTRON het volgende:
[..]
WARNING
As a warning to all customers, especially those outside of Italia, do not purchase from this seller. I sent payment for my Fiorentina jacket on December 14, 2005 and I did not receive it. It is now March 2, 2006. Violashop have stolen my money. THEY HAVE STOLEN FROM ME. THEY SHOULD NOT BE TRUSTED!
Rating: 1 of 5 Stars!
mmm, iemand die alles voor zichzelf wil houden![]()
Die sponsor is wel totally gay mên.quote:Op zondag 9 april 2006 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Een vriend van mij zit een Bremen en neemt mij waarschijnlijk een Werder Bremen shirt mee
deze
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
Tja, zo'n paars-roze achtig ding. En 't vloekt ontzettend met de rest van de kleuren van het - op zich mooie - shirt. En het is nog eens een paupersponsor ook volgens mij... soort Wibra.quote:
Het is rood alleen op die foto is het roze.quote:Op zondag 9 april 2006 16:27 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Tja, zo'n paars-roze achtig ding. En 't vloekt ontzettend met de rest van de kleuren van het - op zich mooie - shirt. En het is nog eens een paupersponsor ook volgens mij... soort Wibra.
Vind jij. Ik vind het gay. Klaar.quote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat vind ik ook wel, maar het gay vinden is wel erg overdrijven.
Young Spirit was mooie sponser ja.quote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Enkele jaren terug hadden ze een andere sponsor "Young... nog wat" dat zag wel vet uit met hetzelfde shirt...
wtf bedoel je er dan mee?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel cool dat je een shirtje hebt van een club die niet meer bestaat.
En nee dit is niet sarcastisch
Als je even mijn posts doorleest zie je dat de NY Metrostars zijn opgeheven.quote:
Zwarte uitshirt van komend seizoen vind ik het mooiste van de 3.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:11 schreef ForzaRob het volgende:
deze heb ik laten bestellen door een vriend van mij in rome
[afbeelding]
als jij een plaatje van de achterkant van het nieuwe uitshirt van AJAX kan regelen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:20 schreef DeRCT14 het volgende:
Wolf, plaatje van de voorkant?
sorry, gaat me niet lukken...quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
als jij een plaatje van de achterkant van het nieuwe uitshirt van AJAX kan regelen.Die heb ik nog nergens gezien.
een paar opties (die je zelf ook had kunnen bedenken)quote:Op zondag 16 april 2006 20:27 schreef DANILXL het volgende:
ik zoek het shirt van Tottenham Hotspur en ik heb geen creditcard
paypal = creditcardquote:[b]
6. Kijk of er op een buitenlandse site paypal word geaccepteerd.
Geef het goede voorbeeld dan!quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
Kom maar op met alle uitshirts van komend seizoen van de eredivisie.Ik ben nieuwsgierig naar andere clubs.
geinigquote:Op maandag 17 april 2006 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld dan!
[afbeelding]
Sparta
7. Ga naar een sportwinkel en kijk of ze het shirt verkopen.quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
een paar opties (die je zelf ook had kunnen bedenken)
1. Boek een reis naar Londen en haal hem daar in een fanshop of in het stadion
2. Zoek een sportwinkel in Nederland en vraag of ze het shirt kunnen bestellen.
3. Neem contact op met een Kappa distributeur in Nederland
4. Kijk op martkplaats
5. Zoek iemand met een creditcard die het wel kan bestellen
6. Kijk of er op een buitenlandse site paypal word geaccepteerd.
waar heb je die van Kaizer Chiefs besteld want die is wel vet!!quote:Op maandag 17 april 2006 09:50 schreef Chen het volgende:
Heb deze net binnen
[afbeelding]
T-Shirt van Kaizer Chiefs (ZA) 30 euro
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
AEK Athene Home Shirt 02-04 20 euro
[afbeelding]
Sporting Lisbon Away Shirt 05-06 66 euro
[afbeelding]
Home United Away shirt 2005 (australie) 60 euro
Nope, je zult zeker nog effe moeten wachten voor je hem kan bestellen. Zal ongeveer na het wk zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef DANILXL het volgende:
Is het nieuwe uit en thuisshirt van tottenham al bekend?
Hoeveel kost het om een shirt vanuit engeland naar NL te verzenden?
Ex-collega van me drukt die shirts van Nac/Az, zo hoor je nog eens wat...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:13 schreef DeRCT14 het volgende:
waar haal je dat vandaan?
http://www.copaclassic.comquote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef mcwops het volgende:
ik wil deze![]()
Argentina (retrostyle)
[afbeelding]
en deze
Brasil (retrosyle)
[afbeelding]
eh, waar te koop in Nederland?
Slechte bronnen heb jij danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef egoTRON het volgende:
Tottenham (nu Kappa) volgend seizoen Puma.
Liverpool (nu Reebok) na volgend seizoen Nike.
Chelsea (nu Umbro) volgend seizoen Adidas.
Internazionale (nu Nike) na volgend seizoen Puma.
Nac (nu Quick) volgend seizoen Umbro.
AZ (nu Umbro) volgend seizoen Quick.
Damn, wat een vet shirt!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bjorn81 het volgende:
[afbeelding]
ook een zeer relaxte club...met een heel mooi stadion:
[afbeelding]
Jammer dat ie nog te duur is. Keane 16 achteropquote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bjorn81 het volgende:
[afbeelding]
ook een zeer relaxte club...met een heel mooi stadion:
[afbeelding]
mn broertje zit in de marine en was een maand geleden in Leith (vlakbij Glasgow) en heeft dat shirtje voor me meegenomen voor 24 schotse ponden....dat is ongeveer 40 euries...!! Dus viel opzich wel mee...!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jammer dat ie nog te duur is. Keane 16 achterop
Jouw mening. Ik vind hem erg vet, gewoon groen-witte strepen, logo, klaar. Zo hoort een shirt er uit te zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is er zo vet aan? Ik vind er niks aan.
Mooi is dat, de berichtgeving van sommige ex-collega's laat te wensen over....quote:Op woensdag 19 april 2006 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slechte bronnen heb jij dan
Liverpool speelt volgend jaar in Adidas
[afbeelding]
Zo ziet elk shirt er ook uitquote:Op woensdag 19 april 2006 20:43 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
gewoon groen-witte strepen, logo, klaar. Zo hoort een shirt er uit te zien.
Ik wist dat ik dit antwoord zou krijgenquote:
zo wordt ie, want dit is het nieuwe type shirt van adidas, met het adidas teken linksboven.quote:
Puma has retained a foothold in the Premiership through a new kit deal with Tottenham Hotspur from next season, and has also signed an innovative sponsorship deal with the Football League. For about £800,000, the company is supporting community and youth development programmes and providing free football boots to 1,100 apprentice players at the league’s 72 professional clubs. Pele has been signed as “official ambassador” for the World Cup, and 12 teams there will be wearing Puma clothing, more than any other manufacturer. It has signed a deal with the Italian national team as well as Inter Milan and it focused much of its effort on the African Nations Cup, when its striking all–in–one design for Cameroon garnered plenty of coverage.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zo wordt ie, want dit is het nieuwe type shirt van adidas, met het adidas teken linksboven.
Tenminste denk ik dan...
En wat tottenham betreft, klopt het dan wel dat tottenham puma krijgt??
heb jij altijd dorst ofzow, ik zie gigantisch veel drinken op de achtergrondquote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef DeTolk het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
De flessen alcohol staan in die kastquote:Op donderdag 20 april 2006 18:10 schreef DANILXL het volgende:
[..]
heb jij altijd dorst ofzow, ik zie gigantisch veel drinken op de achtergrond
en waar klopt men altijd als het om het hart gaat?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef reem het volgende:
en waar zit het hart ook alweer, een klein beetje links van het midden...
Fiorentina - Bojinov 8 (keuze uit nog drie andere spelers)quote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef martjin het volgende:
Ik heb even een vraagje, misschien staat het al ergens maargoed.
Ik wil bijvoorbeeld een shirt als: Bojinov - Fioretina, Carignano - Basel, Källström - Rennes, of iets dergelijk, in ieder geval een vet FM talentjeWaar kan je shirts als deze (met naamopdruk dus) kopen? Sites of dergelijke zijn welkom
Shit, hoe LELIJK kun je het makenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef sjimz het volgende:
nieuwe uitshirt van Newcastle United
[afbeelding]
Wát een lelijk Adidas modelquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef sjimz het volgende:
nieuwe uitshirt van Newcastle United
[afbeelding]
Ik zag ze beide hangen bij de Sport Sportiefquote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is van de 88-collection. 20 euro shirt en 5 euro bedrukking.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik zag ze beide hangen bij de Sport Sportief![]()
NL Shirt lijkt me wel leuke
beetje saai.quote:Op zondag 23 april 2006 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Chelsea Thuis 06/07 (Adidas)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze echt prachtig.
En hoe ga je daar met je hoofd inkomenquote:Op zondag 23 april 2006 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
spam?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef micko het volgende:
simpele soccer shirts op http://www.shockshirts.nl
Te standaard.quote:Op zondag 23 april 2006 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:
Waar heb je die van Ajax vandaan? Heb 'm nog bijna nergens gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Inter krijgt Pumaquote:Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef egoTRON het volgende:
Tottenham (nu Kappa) volgend seizoen Puma.
Liverpool (nu Reebok) na volgend seizoen Nike.
Chelsea (nu Umbro) volgend seizoen Adidas.
Internazionale (nu Nike) na volgend seizoen Puma.
Nac (nu Quick) volgend seizoen Umbro.
AZ (nu Umbro) volgend seizoen Quick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |