van spanje is meeste not done van de vier..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:52 schreef ErikT het volgende:
Die van Spanje is lelijk hee. En wat is dat zwarte op de mouw van Argentinië?
als je ze hebt..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Shirt van Duitsland zoals altijd weer mooi, Argentinie ook trouwens.
Worden die Nike shirts hier ook gepost dan?
Als ze bekend zijn, kunnen die hier wel bij ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Worden die Nike shirts hier ook gepost dan?
Dat gaat over voetbalshirts in het bijzonder, hier gaat het alleen over de shirts die straks gedragen zullen worden in Duitslandquote:
Postte het alleen omdat het met elkaar te maken heeft en shirtjesliefhebbers daar ook in kunnen kijken.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:04 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat gaat over voetbalshirts in het bijzonder, hier gaat het alleen over de shirts die straks gedragen zullen worden in Duitsland
Ik denk dat Puma, Umbro en Kappa ook wel landen sponsoren, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie zijn nog meer de shirtsponsors naast nike en adidas?
Dank je wel,quote:Op zondag 1 januari 2006 19:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Postte het alleen omdat het met elkaar te maken heeft en shirtjesliefhebbers daar ook in kunnen kijken.
Daar heb je wel gelijk in, als dat bij teveel shirts gebeurt dan is dat idd niet echt leuk. Laten we hopen dat dat dit jaar anders is.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet voor ieder land een uniek model bedenken, ik vond dat vooral bij de Nike shirts een beetje jammer. Allemaal van die shirts met zo'n rugnummer aan de voorkant met een cirkel er omheen
I second that.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef GiSH het volgende:
28-februari lanceerd Umbro het shirt van engeland
ik denk dat brazilië en nederland weer het zelfde soort shirt krijgen zodat Nike niet mis gokt op een evt. kampioenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef Coelho het volgende:
Komt Nederland nog met iets bijzonders? Misschien een vlekkend oranje shirt, dat van pure lelijkheid weer mooi lijkt. Dat heeft in het verleden al eerder tot succes geleid in Duitsland.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |