Tja, zo'n paars-roze achtig ding. En 't vloekt ontzettend met de rest van de kleuren van het - op zich mooie - shirt. En het is nog eens een paupersponsor ook volgens mij... soort Wibra.quote:
Het is rood alleen op die foto is het roze.quote:Op zondag 9 april 2006 16:27 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Tja, zo'n paars-roze achtig ding. En 't vloekt ontzettend met de rest van de kleuren van het - op zich mooie - shirt. En het is nog eens een paupersponsor ook volgens mij... soort Wibra.
Vind jij. Ik vind het gay. Klaar.quote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat vind ik ook wel, maar het gay vinden is wel erg overdrijven.
Young Spirit was mooie sponser ja.quote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Enkele jaren terug hadden ze een andere sponsor "Young... nog wat" dat zag wel vet uit met hetzelfde shirt...
wtf bedoel je er dan mee?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel cool dat je een shirtje hebt van een club die niet meer bestaat.
En nee dit is niet sarcastisch
Als je even mijn posts doorleest zie je dat de NY Metrostars zijn opgeheven.quote:
Zwarte uitshirt van komend seizoen vind ik het mooiste van de 3.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:11 schreef ForzaRob het volgende:
deze heb ik laten bestellen door een vriend van mij in rome
[afbeelding]
als jij een plaatje van de achterkant van het nieuwe uitshirt van AJAX kan regelen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:20 schreef DeRCT14 het volgende:
Wolf, plaatje van de voorkant?
sorry, gaat me niet lukken...quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
als jij een plaatje van de achterkant van het nieuwe uitshirt van AJAX kan regelen.Die heb ik nog nergens gezien.
een paar opties (die je zelf ook had kunnen bedenken)quote:Op zondag 16 april 2006 20:27 schreef DANILXL het volgende:
ik zoek het shirt van Tottenham Hotspur en ik heb geen creditcard
paypal = creditcardquote:[b]
6. Kijk of er op een buitenlandse site paypal word geaccepteerd.
Geef het goede voorbeeld dan!quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
Kom maar op met alle uitshirts van komend seizoen van de eredivisie.Ik ben nieuwsgierig naar andere clubs.
geinigquote:Op maandag 17 april 2006 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld dan!
[afbeelding]
Sparta
7. Ga naar een sportwinkel en kijk of ze het shirt verkopen.quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
een paar opties (die je zelf ook had kunnen bedenken)
1. Boek een reis naar Londen en haal hem daar in een fanshop of in het stadion
2. Zoek een sportwinkel in Nederland en vraag of ze het shirt kunnen bestellen.
3. Neem contact op met een Kappa distributeur in Nederland
4. Kijk op martkplaats
5. Zoek iemand met een creditcard die het wel kan bestellen
6. Kijk of er op een buitenlandse site paypal word geaccepteerd.
waar heb je die van Kaizer Chiefs besteld want die is wel vet!!quote:Op maandag 17 april 2006 09:50 schreef Chen het volgende:
Heb deze net binnen
[afbeelding]
T-Shirt van Kaizer Chiefs (ZA) 30 euro
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
AEK Athene Home Shirt 02-04 20 euro
[afbeelding]
Sporting Lisbon Away Shirt 05-06 66 euro
[afbeelding]
Home United Away shirt 2005 (australie) 60 euro
Nope, je zult zeker nog effe moeten wachten voor je hem kan bestellen. Zal ongeveer na het wk zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 11:42 schreef DANILXL het volgende:
Is het nieuwe uit en thuisshirt van tottenham al bekend?
Hoeveel kost het om een shirt vanuit engeland naar NL te verzenden?
Ex-collega van me drukt die shirts van Nac/Az, zo hoor je nog eens wat...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:13 schreef DeRCT14 het volgende:
waar haal je dat vandaan?
http://www.copaclassic.comquote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef mcwops het volgende:
ik wil deze![]()
Argentina (retrostyle)
[afbeelding]
en deze
Brasil (retrosyle)
[afbeelding]
eh, waar te koop in Nederland?
Slechte bronnen heb jij danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef egoTRON het volgende:
Tottenham (nu Kappa) volgend seizoen Puma.
Liverpool (nu Reebok) na volgend seizoen Nike.
Chelsea (nu Umbro) volgend seizoen Adidas.
Internazionale (nu Nike) na volgend seizoen Puma.
Nac (nu Quick) volgend seizoen Umbro.
AZ (nu Umbro) volgend seizoen Quick.
Damn, wat een vet shirt!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bjorn81 het volgende:
[afbeelding]
ook een zeer relaxte club...met een heel mooi stadion:
[afbeelding]
Jammer dat ie nog te duur is. Keane 16 achteropquote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bjorn81 het volgende:
[afbeelding]
ook een zeer relaxte club...met een heel mooi stadion:
[afbeelding]
mn broertje zit in de marine en was een maand geleden in Leith (vlakbij Glasgow) en heeft dat shirtje voor me meegenomen voor 24 schotse ponden....dat is ongeveer 40 euries...!! Dus viel opzich wel mee...!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jammer dat ie nog te duur is. Keane 16 achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |