Damn, wat een vet shirt!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bjorn81 het volgende:
[afbeelding]
ook een zeer relaxte club...met een heel mooi stadion:
[afbeelding]
Jammer dat ie nog te duur is. Keane 16 achteropquote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Bjorn81 het volgende:
[afbeelding]
ook een zeer relaxte club...met een heel mooi stadion:
[afbeelding]
mn broertje zit in de marine en was een maand geleden in Leith (vlakbij Glasgow) en heeft dat shirtje voor me meegenomen voor 24 schotse ponden....dat is ongeveer 40 euries...!! Dus viel opzich wel mee...!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jammer dat ie nog te duur is. Keane 16 achterop
Jouw mening. Ik vind hem erg vet, gewoon groen-witte strepen, logo, klaar. Zo hoort een shirt er uit te zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is er zo vet aan? Ik vind er niks aan.
Mooi is dat, de berichtgeving van sommige ex-collega's laat te wensen over....quote:Op woensdag 19 april 2006 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slechte bronnen heb jij dan
Liverpool speelt volgend jaar in Adidas
[afbeelding]
Zo ziet elk shirt er ook uitquote:Op woensdag 19 april 2006 20:43 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
gewoon groen-witte strepen, logo, klaar. Zo hoort een shirt er uit te zien.
Ik wist dat ik dit antwoord zou krijgenquote:
zo wordt ie, want dit is het nieuwe type shirt van adidas, met het adidas teken linksboven.quote:
Puma has retained a foothold in the Premiership through a new kit deal with Tottenham Hotspur from next season, and has also signed an innovative sponsorship deal with the Football League. For about £800,000, the company is supporting community and youth development programmes and providing free football boots to 1,100 apprentice players at the league’s 72 professional clubs. Pele has been signed as “official ambassador” for the World Cup, and 12 teams there will be wearing Puma clothing, more than any other manufacturer. It has signed a deal with the Italian national team as well as Inter Milan and it focused much of its effort on the African Nations Cup, when its striking all–in–one design for Cameroon garnered plenty of coverage.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zo wordt ie, want dit is het nieuwe type shirt van adidas, met het adidas teken linksboven.
Tenminste denk ik dan...
En wat tottenham betreft, klopt het dan wel dat tottenham puma krijgt??
heb jij altijd dorst ofzow, ik zie gigantisch veel drinken op de achtergrondquote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef DeTolk het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
De flessen alcohol staan in die kastquote:Op donderdag 20 april 2006 18:10 schreef DANILXL het volgende:
[..]
heb jij altijd dorst ofzow, ik zie gigantisch veel drinken op de achtergrond
en waar klopt men altijd als het om het hart gaat?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef reem het volgende:
en waar zit het hart ook alweer, een klein beetje links van het midden...
Fiorentina - Bojinov 8 (keuze uit nog drie andere spelers)quote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef martjin het volgende:
Ik heb even een vraagje, misschien staat het al ergens maargoed.
Ik wil bijvoorbeeld een shirt als: Bojinov - Fioretina, Carignano - Basel, Källström - Rennes, of iets dergelijk, in ieder geval een vet FM talentjeWaar kan je shirts als deze (met naamopdruk dus) kopen? Sites of dergelijke zijn welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |