Daarom.. iedereen vraagt elke keer hoe ik aan die shirts kom.. ik weet niet precies waar ze vandaan komen, kan me niet schelen ook, want ze zijn gewoon identiek iddquote:Op maandag 16 januari 2006 09:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
DIt is dus hetzelfde als wat je ook op eBay vind. " nep" shirts.. identieke kopieen uit Azie... maar ja.. wat is nep als het identiek is.
Ik zal er eens een kijkje op nemenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:23 schreef MaRiB het volgende:
www.shirtsophetnet.be
Maar ik mail altijd, want die site word niet altijd bijgehouden..
Zijn hele mooie shirts, maar soms duurt het ff voordat je ze hebt.. maarja..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef NvanMJ het volgende:
Ajax uit 2006-2007
[afbeelding]
Bron: demaradonas van http://ajax.netwerk.to
en de volgende 5 seizoenen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef Beschouw het volgende:
Zwarte shirts! Alsof ze in de rouw zijn. Die shirts hadden ze beter dit seizoen kunnen dragen...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef NvanMJ het volgende:
Ajax uit 2006-2007
[afbeelding]
Gezien bij Relax sport in Maastricht, ¤ 70,-quote:
Hoe zit het met de details, zoals bij je Arsenal shirtje, het nike teke is dat erop gedrukt of in meegeweven?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:23 schreef MaRiB het volgende:
www.shirtsophetnet.be
Maar ik mail altijd, want die site word niet altijd bijgehouden..
Zijn hele mooie shirts, maar soms duurt het ff voordat je ze hebt.. maarja..
Blijkt dus nep te zijn, die demaradonas was in een creatieve buiquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef NvanMJ het volgende:
Ajax uit 2006-2007
[afbeelding]
Kut, 1 van de mooiste uitshirts van de laatste 4 seizoenen, als je dat zwart/ rood bekijkt., in vergelijking met die gele van vorig seizoen, de blauwe van dit seizoen, 1 van de mooiere ajaxshirts is het 3e uitshirt van vorig jaar deze dus....quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijkt dus nep te zijn, die demaradonas was in een creatieve bui
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:15 schreef kevin33 het volgende:
2 vraagjes,
2. een foto van het shirt van Ofi Kreta, kan hem nergens vinden
Chicago Fire heeft nu Adidas ik zal dalijke een foto plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Chicago Fire vorig seizoen.
Zien er mooi uit vooral met dat Fire zo voorop.
Alleen lastig te krijgen, want ik heb geen creditcard
Ja vooral het laatste model wat FIre hadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond die van Puma veel mooier.
Ik welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil die zo graag hebben, maar kom er maar eens aan
Heb geen creditcard..
Mooie shirt idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
ik moest hem gewoon bestellen..
In de krant stond vandaag een foto van het uiteindelijke design, daar ging die baan meer diagonaal over het shirt, helaas geen digitale foto van!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:43 schreef Beschouw het volgende:
Mooi traditioneel shirt. MMC snapt waar het om draait.
ACh ja... ook dat andere ontwerp hefet NL ooit egdragen en draagt WIllem 2 in zekere mate ook dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef Beschouw het volgende:
Dan lijkt het wel veel op dat mogelijk nieuwe uitshirt van Oranje. Zonde. Niet dat dat een lelijk shirt is, verre van dat, maar over het shirt van MMC zullen ze dan zeggen dat het een gepikt idee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |