quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef mirugai het volgende:
Bij welke Japanner was dat? Dat rundvlees lijkt wel Wagyu of is dat 't ook?
In zoiets heb ik nou dus ook zin, maar er is niks lekkers in huis. Ja saté, maar ik heb weinig zin om een pan water opt e zetten, en dan komt mn ma ook weer zeuren. Damnitquote:
klik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef Euc- het volgende:
golfur sjek slowsjet
Zo, nog een blok kaas gevonden in de koelkast, daar kleine blokjes van gesneden en wat mosterd erbij. EN een broodje bapao uit de vriezer gevist! Mijn nacht kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:11 schreef Euc- het volgende:
[..]
In zoiets heb ik nou dus ook zin, maar er is niks lekkers in huis. Ja saté, maar ik heb weinig zin om een pan water opt e zetten, en dan komt mn ma ook weer zeuren. Damnit
mijn nacht ook niet!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zo, nog een blok kaas gevonden in de koelkast, daar kleine blokjes van gesneden en wat mosterd erbij. EN een broodje bapao uit de vriezer gevist! Mijn nacht kan niet meer stuk!
Wie heeft er zin in... zijn meer mensen die nu lekker aan het eten zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:38 schreef i-spy24 het volgende:
Ik kon de slaap niet vatten en had trek in iets hartigs en iets lekkers te drinken met bubbels
[afbeelding]
ziet ur goed uutquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef i-spy24 het volgende:
Net 30 minuten geleden achter de kiezen een 'lichte' chinese lunch.
HaKau dimsum, SuiMai dimsum, Sui Kau soep. Kortom Het hele lunchplaatje.![]()
Ik ga nooit meer uit eten met vriendinnen die pretenderen op dieet te zijn, vol tegenzin een salade bestellen, mij afkeurend aankijken bij mijn bestelling van een flink stuk vlees met patat en vervolgens mijn halve bord leegvreten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Change of plans: vanavond lekker uit eten met vriendje. Spareribs!
Ok, ik neem een salade maar ik jat natuurlijk gewoon die van hem.
Klinkt inderdaad vrij irritant!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Xennia het volgende:
Ik ga nooit meer uit eten met vriendinnen die pretenderen op dieet te zijn, vol tegenzin een salade bestellen, mij afkeurend aankijken bij mijn bestelling van een flink stuk vlees met patat en vervolgens mijn halve bord leegvreten.
OT: beenham met witte wijnsaus en sjalotten, aardappelpuree en ceasar salad.
hij is bewogen, ga maar over makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Zo...zijn we weer. En wat hebben we net als late-nite avondsnack gehad?
[afbeelding]
DIT dus.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij is bewogen, ga maar over maken
Je eet wel vaak chinees enzo zelfs s'middags. Eet je nooit brood ofzo tussen de middag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
DIT dus.![]()
Ik vind het nog niet echt late-night en evenmin een ''snack'', eerder een volwaardige maaltijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
DIT dus.![]()
Zo erg is het hier niet. Ik hou daadwerkelijk van salade, ga echt niet met een lang gezicht in een restaurant zitten en een hoop geld uitgeven aan iets waar ik geen zin in heb. Maar goed, ik had met vriendje afgesproken dat ik ook wat van zijn vlees en frietjes mocht, want de porties in dat restaurant zijn toch te groot. Goeie deal, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer uit eten met vriendinnen die pretenderen op dieet te zijn, vol tegenzin een salade bestellen, mij afkeurend aankijken bij mijn bestelling van een flink stuk vlees met patat en vervolgens mijn halve bord leegvreten.
Je moet er maar zin in hebben, op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:25 schreef i-spy24 het volgende:
Daarstraks om 06:00 uur ff dit snel weggewerkt.
Een keertje geen Chineesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
2 uurtjes geleden ff lekker gelunched in Arnhem (mooie stad maar verliest het van Maasstricht) dat je hier kunt zien.![]()
Mwah...even iets eerder opstaan (05:30 uur) en dan zalm uit de ijskast halen. Visfilet die ontdooit is in de pan, omeletje maken met tomaat e.d., aardbeien uit de koeling en de rest van het fruit, wassen en binnen 30 min is alles helemaal klaar. Kleine moeite,zoveel lekkers op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 12:33 uur schreef 'Mini_rulez' het volgende:
Je moet er maar zin in hebben, op de vroege morgen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 15:13 uur schreef 'golfer' het volgende:
Een keertje geen ChineesBen je ziek ofzo?
Zo, dat zijn veel verschillende! Hoeveel mensen hebben daarvan meegegeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb pannekoeken en wentelteefjes gebakken vandaag
pannekoeken met appel
pannekoeken met Appel Annanas en rozijnen
pannekoeken met rozijnen
pannekoeken met rozijnen en appel
pannekoeken met annanas en appel
pannekoeken met kaas
pannekoeken naturel
wentelteefjes met banaan
wentelteefjes met rozijnen en annanas
Klinkt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef Black-Hole het volgende:
Vanavond eet ik in Terijakysaus gemarineerde tonijn van de grill met noodles, groene asperges en bosuitjes.
Mijn eerste keer tonijn, is volgens mij heel erg lekker.
Is niet te zien hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef DIJK het volgende:
Mijn lapje dood dier dat straks op de grill gaat![]()
http://img280.imageshack.us/img280/9463/oo9tn.jpg
Dit gaan we eten, maar eerst ff de spulletjes halenquote:Macaroni ovenschotel met aubergine
300 gr macaroni
zout, peper
1 grote ui
4 eetlepels olie
400 gr rundergehakt
2 teentjes knoflook
1 theelepel rozemarijnnaaltjes
1 theelepel tijm
1/4 liter gezeefde tomaten
1 kleine aubergine
30 gr boter
30 gr bloem
1/4 liter melk
0,125 liter slagroom
nootmuskaat
50 gr geraspte kaas Kook de macaroni in ruimkokend water beetgaar en laat het uitlekken in een vergiet.
Pel en snipper intussen de ui. Fruit deze in de helft van de olie. Voeg daarna het gehakt toe en bak het rul. Pers de teentjes knoflook erboven uit en roer de rozemarijn, de tijm en de gezeefde tomaten erdoor. Laat dit 10 minuten pruttelen en breng het op smaak met zout en peper.
Maak de aubergine schoon en snijdt hem in blokjes. Verhit de rest van de olie en bak de aubergine rondom lichtbruin.
Smelt de boter in een steelpan en roer de bloem erdoor. Laat het mengsel 1 minuut zachtjes pruttelen. Schenk al roerende met kleine beetjes de melk en de slagroom erdoor en laat de saus ca. 2 minuten koken. Breng de saus op smaak met zout, peper en nootmuskaat.
Schep de helft van de macaroni in een ruime ovenschaal, schep de helft van het gehaktmengsel erop en vervolgens de helft van de aubergine. Herhaal deze laagjes en schenk de roomsaus erover. Strooi de geraspte kaas erover. Bak de schotel ca. 30 minuten in het midden van een voorverwarmde oven (200 graden).
OMG! Dan ben je echt sneu zeg, dat je een horeca ondernemer aanklaagt, omdat je geen fotootje kunt maken, haha omdat je geen lullig fotootje voor je uploads kunt maken een kreet als 'burgelijke rechten' erbij trekt. Voel je je dan een echte vent ofzo, dat je dan je gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef i-spy24 het volgende:
Maar het vonnis krijg ik binnen nu en 2 weken toegestuurd en weet nu al dat ik gewonnen heb van die sukkel.
Wat eenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef i-spy24 het volgende:
[patsmode]
zo maar trek in de inhoud van deze fles die dus vanavond echt helemaal opgaat.![]()
![]()
De saus of de pasta die je zelf had gemaakt? Er gaat niks boven zelfgemaakte pastaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De zelfgemaakte spagetti wasecht waar!
De saus! Er zat echt veel te weinig smaak aan. Had ik maar wat meer de tijd moeten nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
De saus of de pasta die je zelf had gemaakt? Er gaat niks boven zelfgemaakte pasta![]()
pssst...verkeerd plaatje gepostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef i-spy24 het volgende:
Yo... Vanavond bij het lokale pingpong wegjong restaurant ff dit gegeten.
verse krab asian style
In Brussel ken ik een restaurant:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Vandaag bij mijn ouders gegeten. Heerlijke eigen gemaakte groentensoep op.
En ik zit nu aan deze fles:
[afbeelding]
Klinkt wel erg lekker vind het ook een erg lekker drankje om zo te drinken ben er helemaal weg van sinds ik het met kerst bij mijn schoonvader gedronken heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Hier hebben ze Crepe de manderin Napoleon als specialiteit. Echt fenomenaal maar ik krijg het thuis nog niet echt voor elkaar om het na te maken.![]()
Ziet er goed uit!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
We hadden ook weer eens een beetje trek:
[afbeelding]
Gewoon uit de diepvries van de supermarkt hoor, niets fancy's.quote:
Ja oke maar zo laat op de avond met een beetje lekkere trek er bij ziet zo iets er erg goed uitquote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon uit de diepvries van de supermarkt hoor, niets fancy's.
En lust ze ze ook?quote:
heeft een kat ze uitgepoeptquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet drink een cappuchino
De espressobonen zijn van de beste koffieboer van NL
capuccino, espresso ... klinkt goed allemaal ... ik ga er ook eentje maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef kabouter.muts het volgende:
Espresso heeft toch mijn voorkeur.
Ga ik even maken.
IMHO en die van het AD 2 jaar op een rij, krijg je het beste bakje koffie bij de Pelikaan te Zutphen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef mirugai het volgende:
[..]
capuccino, espresso ... klinkt goed allemaal ... ik ga er ook eentje maken.
@Piet: de beste bonenboer van NL? Vertel!!
Brand zelf, koopt zelf zijn bonen in, en hebben een allerschatigste winkel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef Martijn_77 het volgende:
De Pelikaan brand zijn koffie toch ook zelf geloof ik.
altijd wat op voorraad is handig ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef Sylvana het volgende:
ik koop per dag mijn boodschappen, alleen even niet aan gedacht dat de winkel op zondag dicht is
dus vanavond maar afhaaleten
Zelf gemaakt of gehaald I-spy?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef i-spy24 het volgende:
2 uurtjes geleden dit gegeten als middaghap. Lekker en vullend. Op naar de avondhap.
Toch zou ik die koffie wel eens willen proeven.quote:
ditoquote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef MUUS het volgende:
Pasta uit de oven met ham, knoflook, ui, champignons en kaas (. ) erop natuurlijk.
[..]
Toch zou ik die koffie wel eens willen proeven.. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien het zo godsgruwelijk duur is.
Ben blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef i-spy24 het volgende:
Wordt eentonig maar 2 uurtjes geleden dit gegeten.![]()
Och, klik eens een willekeurige foto van de afgelopen weken aan en je ziet waarschijnlijk wat hij net gegeten heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Spy je foto's doen het hier niet.
Als ik mijn ogen dicht doe zie ik het voor me dankjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:42 schreef MUUS het volgende:
Och, klik eens een willekeurige foto van de afgelopen weken aan en je ziet waarschijnlijk wat hij net gegeten heeft..
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1508223726-thumb.jpg]afbeelding][/URL] zo beter?![]()
![]()
Deze keer met gemalen schapenogen of varkensdarmen?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
Ik heb genoten van m'n lunch.
[afbeelding]
Nonsens! Er zit voornamelijk slachtafval van paardenvlees in.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef Brunette het volgende:
[..]
Deze keer met gemalen schapenogen of varkensdarmen?![]()
Die frikandellenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
*Brunette zwaait ff naar zichzelfquote:Op maandag 16 januari 2006 16:04 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1509023974-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Meest debiele combinatie- champagne&pistolet Filet Americain met ei en uitjes - maar wel lekker zo ff tussendoor
Wij ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 07:55 schreef Fuente het volgende:
Vanavond eten wij stampot boerenkool met spekkies en een worst erbij![]()
Klinkt op de wortel na erg lekker, heb dat ook wel eens als lasagnesaus gegeten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Een grote pan met prut van gehakt, uien, knoflook, champignons, tomaat, courgette, aubergine en wortel, en dan met allerlei soorten kruiden en smaakmakers. En dan met pasta en stokbrood. Heerlijk.
weheh die Pro-M reader van philosophyquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Hé wat voor voor smaakmakers heb je gebruikt?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
smaakmakers.
Oh, vanalles en nog wat. Steeds even proeven en dan denken "oh, dit is ook lekker om erin te doen." Uiteindelijk zaten erin: Italiaanse kruiden (uit een potje), zout en peper, tomatenketchup, een half bouillonblokje, en van dat gedroogde bruschetta-spul. Het was een beetje een bijeengeraapt zootje, maar het was wel lekker.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
Hé wat voor voor smaakmakers heb je gebruikt?
De plaatselijke Chinees gaat echt failliet als jij er niet meer (dagelijks) komt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Click
Mijn late avond Dimsum hapjes van een uurtje of wat geleden![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
Zullen er dan wel een paar moeten zijn want ik varieer nogal.
Enne Amsterdam heeft genoeg chinese restaurants dus het zal wel niet zo een vaart lopen....NOG.
Hoe vindt je deze zelfspot van vanmiddag?
Ja.. dat doet m'n vriendinquote:Op maandag 16 januari 2006 om 23:51 uur schreef Bluezz het volgende:
Ik las zuigt![]()
Is ook erg lekker, van de Conimex toch?quote:
jup, is van conimex ja, van de week ook de cashew chicken gemaakt, was ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is ook erg lekker, van de Conimex toch?
Ik had vandaag Tjap Tjoy gemaakt (ook met de Conimex)
Iets meer dan 2quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn een paar reuzegamba's aan het ontdooien, en gaan er zo 2 grillen
Wat apart dat de zon bij jou al om 04:21 opkomtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:21 schreef i-spy24 het volgende:
Vroeg ontbijt vanwege een lange reis vandaag.![]()
Die 'magere' frietjes, zou je die even willen uitleggen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond magere frietjes met gevulde kipfilet en groente.
Da's een Weight Watchers-recept: zelf aardappels schillen en frietjes snijden, per persoon die ervan moet eten een theelepel olie erbij doen (ik doe er zelfs minder in, gaat prima) en dan in de oven bakken. Ok, het smaakt wel wat anders dan het gemiddelde patatje van de Febo ofzo, maar ik vind ze best lekker en zo kun je tenminste nog eens frietjes eten als je op dieet bent. Frites-lijn erbij en het is net echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Die 'magere' frietjes, zou je die even willen uitleggen?klinkt interessant
Yumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef Angeles het volgende:
Ik denk pasta met zalm, prei, crème fraiche en witte wijn, met geraspte kaas, tomaten en feta erbij.
Op de een of andere manier werd het toch kant en klare lasagna van de AH, hoe zou dat toch komen vraag ik mij af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Yum
Pasta.![]()
Hoe en wat moet je niet aan mij vragen![]()
Even een vraagje zonder dat je er iets achter hoeft te zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef i-spy24 het volgende:
Net ff deze late nite snack verorbert.
Ziek worden doe je trouwens nog wel, altijd buiten de deur eten is niet gezond, geloof me, heb het jaren gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef i-spy24 het volgende:
Vooraf: Nee ik ben niet ziek gewoon ff die rijst zooi zat
je eet elke dag een 'late night snack' friet enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' jpjedi ':
Valt wel mee hoor. Volgens die weegschaal vanmorgen nog steed 95 kilo.......en 1.88.
Ik zei het al al ergens anders: Het lijkt alsof ik tonnetje rond moet zijn als je al die etenswaren ziet
maar je vergeet dat ik zelden of nooit tussendoortjes neem zoals een bamihap/friet/ijs e.d. Ik eet gewoon op de bekende vaste tijden en tussendoor ben ik veel in beweging en heb tevens een snelle stofwisseling.Veel water tussendoor drinken. En als je dan eens een bezoek brengt aan de Mac of ff wat frikandellen wegzet dan vallen dit soort vetheden gewoon in het niets.
@ 'Pietverdriet':
Oh...dan heb je mischien van oorsprong een slechte weerstand want ik eet al meer dan 10 jaar buiten de deur.
En je moet natuurlijk niet vergeten elke dag iets van de bekende schijf te gebruiken he.
ON-TOPIC:
[[url=http://x11.putfile.com/1/1708194534-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanmiddag een uitgebreide luch gehad
met relaties in Den Haag (ken je dus prima chinezen)![]()
Ik werd er vaak zo hopeloos van, vraag je om extra groente bij je eten, komt men niet verder dan sla...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Pietverdriet':
Oh...dan heb je mischien van oorsprong een slechte weerstand want ik eet al meer dan 10 jaar buiten de deur.
En je moet natuurlijk niet vergeten elke dag iets van de bekende schijf te gebruiken he.
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Bluezz het volgende:
En vanavond iets van carpaccio, toch golfer?
Zoals ik al zei: Snelle stofwisseling/veel bewegen,water drinken en weinig tot geen tussendoortjes e.d.nemen dan mischien fruit en al helemaal geen gebak/oid zoals heel veel mensen doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 om 15:28 uur schreef 'AHLY-ALU' het volgende:
je eet elke dag een 'late night snack' friet enzo...
maargoed, het wat is dat daar in die linkerschaal? lijken wel kersjes
Ik ben niet zo gek van de aziatische keuken dat ik daar vaker dan 1 keer per week ga eten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef i-spy24 het volgende:
Raar...ik bedoel het is toch zo te bereiden? Bij de chinezen als ik daar ben vraag ik altijd ook naar een bepaalt soort groenten (choisam= chinese spinazie en vrij gezond en beter dan die paksoi) en als ze het hebben kan ik het krijgen tegen betaling.
ja, 'de aziatische keuken' is toch allemaal hetzelfde he? van india tot japan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van de aziatische keuken dat ik daar vaker dan 1 keer per week ga eten.
Ik vind Whiskas niet zo'n goed idee als avondetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef i-spy24 het volgende:
zorg ff dat de achterbak van je auto na het bezoek er zo uitziet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |