je eet elke dag een 'late night snack' friet enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' jpjedi ':
Valt wel mee hoor. Volgens die weegschaal vanmorgen nog steed 95 kilo.......en 1.88.
Ik zei het al al ergens anders: Het lijkt alsof ik tonnetje rond moet zijn als je al die etenswaren ziet
maar je vergeet dat ik zelden of nooit tussendoortjes neem zoals een bamihap/friet/ijs e.d. Ik eet gewoon op de bekende vaste tijden en tussendoor ben ik veel in beweging en heb tevens een snelle stofwisseling.Veel water tussendoor drinken. En als je dan eens een bezoek brengt aan de Mac of ff wat frikandellen wegzet dan vallen dit soort vetheden gewoon in het niets.
@ 'Pietverdriet':
Oh...dan heb je mischien van oorsprong een slechte weerstand want ik eet al meer dan 10 jaar buiten de deur.
En je moet natuurlijk niet vergeten elke dag iets van de bekende schijf te gebruiken he.
ON-TOPIC:
[[url=http://x11.putfile.com/1/1708194534-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanmiddag een uitgebreide luch gehad
met relaties in Den Haag (ken je dus prima chinezen)![]()
Ik werd er vaak zo hopeloos van, vraag je om extra groente bij je eten, komt men niet verder dan sla...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Pietverdriet':
Oh...dan heb je mischien van oorsprong een slechte weerstand want ik eet al meer dan 10 jaar buiten de deur.
En je moet natuurlijk niet vergeten elke dag iets van de bekende schijf te gebruiken he.
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Bluezz het volgende:
En vanavond iets van carpaccio, toch golfer?
Zoals ik al zei: Snelle stofwisseling/veel bewegen,water drinken en weinig tot geen tussendoortjes e.d.nemen dan mischien fruit en al helemaal geen gebak/oid zoals heel veel mensen doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 om 15:28 uur schreef 'AHLY-ALU' het volgende:
je eet elke dag een 'late night snack' friet enzo...
maargoed, het wat is dat daar in die linkerschaal? lijken wel kersjes
Ik ben niet zo gek van de aziatische keuken dat ik daar vaker dan 1 keer per week ga eten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef i-spy24 het volgende:
Raar...ik bedoel het is toch zo te bereiden? Bij de chinezen als ik daar ben vraag ik altijd ook naar een bepaalt soort groenten (choisam= chinese spinazie en vrij gezond en beter dan die paksoi) en als ze het hebben kan ik het krijgen tegen betaling.
ja, 'de aziatische keuken' is toch allemaal hetzelfde he? van india tot japan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van de aziatische keuken dat ik daar vaker dan 1 keer per week ga eten.
Ik vind Whiskas niet zo'n goed idee als avondetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef i-spy24 het volgende:
zorg ff dat de achterbak van je auto na het bezoek er zo uitziet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |