quote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
Zullen er dan wel een paar moeten zijn want ik varieer nogal.
Enne Amsterdam heeft genoeg chinese restaurants dus het zal wel niet zo een vaart lopen....NOG.
Hoe vindt je deze zelfspot van vanmiddag?
Ja.. dat doet m'n vriendinquote:Op maandag 16 januari 2006 om 23:51 uur schreef Bluezz het volgende:
Ik las zuigt![]()
Is ook erg lekker, van de Conimex toch?quote:
jup, is van conimex ja, van de week ook de cashew chicken gemaakt, was ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is ook erg lekker, van de Conimex toch?
Ik had vandaag Tjap Tjoy gemaakt (ook met de Conimex)
Iets meer dan 2quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn een paar reuzegamba's aan het ontdooien, en gaan er zo 2 grillen
Wat apart dat de zon bij jou al om 04:21 opkomtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:21 schreef i-spy24 het volgende:
Vroeg ontbijt vanwege een lange reis vandaag.![]()
Die 'magere' frietjes, zou je die even willen uitleggen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond magere frietjes met gevulde kipfilet en groente.
Da's een Weight Watchers-recept: zelf aardappels schillen en frietjes snijden, per persoon die ervan moet eten een theelepel olie erbij doen (ik doe er zelfs minder in, gaat prima) en dan in de oven bakken. Ok, het smaakt wel wat anders dan het gemiddelde patatje van de Febo ofzo, maar ik vind ze best lekker en zo kun je tenminste nog eens frietjes eten als je op dieet bent. Frites-lijn erbij en het is net echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Die 'magere' frietjes, zou je die even willen uitleggen?klinkt interessant
Yumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef Angeles het volgende:
Ik denk pasta met zalm, prei, crème fraiche en witte wijn, met geraspte kaas, tomaten en feta erbij.
Op de een of andere manier werd het toch kant en klare lasagna van de AH, hoe zou dat toch komen vraag ik mij af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:42 schreef Brunette het volgende:
[..]
Yum
Pasta.![]()
Hoe en wat moet je niet aan mij vragen![]()
Even een vraagje zonder dat je er iets achter hoeft te zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef i-spy24 het volgende:
Net ff deze late nite snack verorbert.
Ziek worden doe je trouwens nog wel, altijd buiten de deur eten is niet gezond, geloof me, heb het jaren gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef i-spy24 het volgende:
Vooraf: Nee ik ben niet ziek gewoon ff die rijst zooi zat
je eet elke dag een 'late night snack' friet enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' jpjedi ':
Valt wel mee hoor. Volgens die weegschaal vanmorgen nog steed 95 kilo.......en 1.88.
Ik zei het al al ergens anders: Het lijkt alsof ik tonnetje rond moet zijn als je al die etenswaren ziet
maar je vergeet dat ik zelden of nooit tussendoortjes neem zoals een bamihap/friet/ijs e.d. Ik eet gewoon op de bekende vaste tijden en tussendoor ben ik veel in beweging en heb tevens een snelle stofwisseling.Veel water tussendoor drinken. En als je dan eens een bezoek brengt aan de Mac of ff wat frikandellen wegzet dan vallen dit soort vetheden gewoon in het niets.
@ 'Pietverdriet':
Oh...dan heb je mischien van oorsprong een slechte weerstand want ik eet al meer dan 10 jaar buiten de deur.
En je moet natuurlijk niet vergeten elke dag iets van de bekende schijf te gebruiken he.
ON-TOPIC:
[[url=http://x11.putfile.com/1/1708194534-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanmiddag een uitgebreide luch gehad
met relaties in Den Haag (ken je dus prima chinezen)![]()
Ik werd er vaak zo hopeloos van, vraag je om extra groente bij je eten, komt men niet verder dan sla...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Pietverdriet':
Oh...dan heb je mischien van oorsprong een slechte weerstand want ik eet al meer dan 10 jaar buiten de deur.
En je moet natuurlijk niet vergeten elke dag iets van de bekende schijf te gebruiken he.
Klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Bluezz het volgende:
En vanavond iets van carpaccio, toch golfer?
Zoals ik al zei: Snelle stofwisseling/veel bewegen,water drinken en weinig tot geen tussendoortjes e.d.nemen dan mischien fruit en al helemaal geen gebak/oid zoals heel veel mensen doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 om 15:28 uur schreef 'AHLY-ALU' het volgende:
je eet elke dag een 'late night snack' friet enzo...
maargoed, het wat is dat daar in die linkerschaal? lijken wel kersjes
Ik ben niet zo gek van de aziatische keuken dat ik daar vaker dan 1 keer per week ga eten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef i-spy24 het volgende:
Raar...ik bedoel het is toch zo te bereiden? Bij de chinezen als ik daar ben vraag ik altijd ook naar een bepaalt soort groenten (choisam= chinese spinazie en vrij gezond en beter dan die paksoi) en als ze het hebben kan ik het krijgen tegen betaling.
ja, 'de aziatische keuken' is toch allemaal hetzelfde he? van india tot japan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van de aziatische keuken dat ik daar vaker dan 1 keer per week ga eten.
Ik vind Whiskas niet zo'n goed idee als avondetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef i-spy24 het volgende:
zorg ff dat de achterbak van je auto na het bezoek er zo uitziet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |