Klinkt wel erg lekker vind het ook een erg lekker drankje om zo te drinken ben er helemaal weg van sinds ik het met kerst bij mijn schoonvader gedronken heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Hier hebben ze Crepe de manderin Napoleon als specialiteit. Echt fenomenaal maar ik krijg het thuis nog niet echt voor elkaar om het na te maken.![]()
Ziet er goed uit!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
We hadden ook weer eens een beetje trek:
[afbeelding]
Gewoon uit de diepvries van de supermarkt hoor, niets fancy's.quote:
Ja oke maar zo laat op de avond met een beetje lekkere trek er bij ziet zo iets er erg goed uitquote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon uit de diepvries van de supermarkt hoor, niets fancy's.
En lust ze ze ook?quote:
heeft een kat ze uitgepoeptquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet drink een cappuchino
De espressobonen zijn van de beste koffieboer van NL
capuccino, espresso ... klinkt goed allemaal ... ik ga er ook eentje maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef kabouter.muts het volgende:
Espresso heeft toch mijn voorkeur.
Ga ik even maken.
IMHO en die van het AD 2 jaar op een rij, krijg je het beste bakje koffie bij de Pelikaan te Zutphen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef mirugai het volgende:
[..]
capuccino, espresso ... klinkt goed allemaal ... ik ga er ook eentje maken.
@Piet: de beste bonenboer van NL? Vertel!!
Brand zelf, koopt zelf zijn bonen in, en hebben een allerschatigste winkel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef Martijn_77 het volgende:
De Pelikaan brand zijn koffie toch ook zelf geloof ik.
altijd wat op voorraad is handig ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef Sylvana het volgende:
ik koop per dag mijn boodschappen, alleen even niet aan gedacht dat de winkel op zondag dicht is
dus vanavond maar afhaaleten
Zelf gemaakt of gehaald I-spy?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef i-spy24 het volgende:
2 uurtjes geleden dit gegeten als middaghap. Lekker en vullend. Op naar de avondhap.
Toch zou ik die koffie wel eens willen proeven.quote:
ditoquote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef MUUS het volgende:
Pasta uit de oven met ham, knoflook, ui, champignons en kaas (. ) erop natuurlijk.
[..]
Toch zou ik die koffie wel eens willen proeven.. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien het zo godsgruwelijk duur is.
Ben blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef i-spy24 het volgende:
Wordt eentonig maar 2 uurtjes geleden dit gegeten.![]()
Och, klik eens een willekeurige foto van de afgelopen weken aan en je ziet waarschijnlijk wat hij net gegeten heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Spy je foto's doen het hier niet.
Als ik mijn ogen dicht doe zie ik het voor me dankjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:42 schreef MUUS het volgende:
Och, klik eens een willekeurige foto van de afgelopen weken aan en je ziet waarschijnlijk wat hij net gegeten heeft..
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1508223726-thumb.jpg]afbeelding][/URL] zo beter?![]()
![]()
Deze keer met gemalen schapenogen of varkensdarmen?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
Ik heb genoten van m'n lunch.
[afbeelding]
Nonsens! Er zit voornamelijk slachtafval van paardenvlees in.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef Brunette het volgende:
[..]
Deze keer met gemalen schapenogen of varkensdarmen?![]()
Die frikandellenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
*Brunette zwaait ff naar zichzelfquote:Op maandag 16 januari 2006 16:04 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1509023974-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Meest debiele combinatie- champagne&pistolet Filet Americain met ei en uitjes - maar wel lekker zo ff tussendoor
Wij ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 07:55 schreef Fuente het volgende:
Vanavond eten wij stampot boerenkool met spekkies en een worst erbij![]()
Klinkt op de wortel na erg lekker, heb dat ook wel eens als lasagnesaus gegeten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Een grote pan met prut van gehakt, uien, knoflook, champignons, tomaat, courgette, aubergine en wortel, en dan met allerlei soorten kruiden en smaakmakers. En dan met pasta en stokbrood. Heerlijk.
weheh die Pro-M reader van philosophyquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Hé wat voor voor smaakmakers heb je gebruikt?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
smaakmakers.
Oh, vanalles en nog wat. Steeds even proeven en dan denken "oh, dit is ook lekker om erin te doen." Uiteindelijk zaten erin: Italiaanse kruiden (uit een potje), zout en peper, tomatenketchup, een half bouillonblokje, en van dat gedroogde bruschetta-spul. Het was een beetje een bijeengeraapt zootje, maar het was wel lekker.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
Hé wat voor voor smaakmakers heb je gebruikt?
De plaatselijke Chinees gaat echt failliet als jij er niet meer (dagelijks) komt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Click
Mijn late avond Dimsum hapjes van een uurtje of wat geleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |