Klinkt wel erg lekker vind het ook een erg lekker drankje om zo te drinken ben er helemaal weg van sinds ik het met kerst bij mijn schoonvader gedronken heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Hier hebben ze Crepe de manderin Napoleon als specialiteit. Echt fenomenaal maar ik krijg het thuis nog niet echt voor elkaar om het na te maken.![]()
Ziet er goed uit!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
We hadden ook weer eens een beetje trek:
[afbeelding]
Gewoon uit de diepvries van de supermarkt hoor, niets fancy's.quote:
Ja oke maar zo laat op de avond met een beetje lekkere trek er bij ziet zo iets er erg goed uitquote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon uit de diepvries van de supermarkt hoor, niets fancy's.
En lust ze ze ook?quote:
heeft een kat ze uitgepoeptquote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet drink een cappuchino
De espressobonen zijn van de beste koffieboer van NL
capuccino, espresso ... klinkt goed allemaal ... ik ga er ook eentje maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:04 schreef kabouter.muts het volgende:
Espresso heeft toch mijn voorkeur.
Ga ik even maken.
IMHO en die van het AD 2 jaar op een rij, krijg je het beste bakje koffie bij de Pelikaan te Zutphen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef mirugai het volgende:
[..]
capuccino, espresso ... klinkt goed allemaal ... ik ga er ook eentje maken.
@Piet: de beste bonenboer van NL? Vertel!!
Brand zelf, koopt zelf zijn bonen in, en hebben een allerschatigste winkel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef Martijn_77 het volgende:
De Pelikaan brand zijn koffie toch ook zelf geloof ik.
altijd wat op voorraad is handig ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef Sylvana het volgende:
ik koop per dag mijn boodschappen, alleen even niet aan gedacht dat de winkel op zondag dicht is
dus vanavond maar afhaaleten
Zelf gemaakt of gehaald I-spy?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:43 schreef i-spy24 het volgende:
2 uurtjes geleden dit gegeten als middaghap. Lekker en vullend. Op naar de avondhap.
Toch zou ik die koffie wel eens willen proeven.quote:
ditoquote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef MUUS het volgende:
Pasta uit de oven met ham, knoflook, ui, champignons en kaas (. ) erop natuurlijk.
[..]
Toch zou ik die koffie wel eens willen proeven.. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien het zo godsgruwelijk duur is.
Ben blij dat je het zelf zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef i-spy24 het volgende:
Wordt eentonig maar 2 uurtjes geleden dit gegeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |