abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34009837
Nu een lekker kopje thee!
pi_34013864
2 uurtjes geleden ff lekker gelunched in Arnhem (mooie stad maar verliest het van Maasstricht) dat je hier kunt zien.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:13:22 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34014988
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
2 uurtjes geleden ff lekker gelunched in Arnhem (mooie stad maar verliest het van Maasstricht) dat je hier kunt zien.
Een keertje geen Chinees Ben je ziek ofzo?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34019353
Weer Indisch. Ajam opor, weer een nieuw recept, deze keer niet zo pittig zo te lezen.

Verder zoetzure komkommer.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34021275
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 om 12:33 uur schreef 'Mini_rulez' het volgende:
Je moet er maar zin in hebben, op de vroege morgen.
Mwah...even iets eerder opstaan (05:30 uur) en dan zalm uit de ijskast halen. Visfilet die ontdooit is in de pan, omeletje maken met tomaat e.d., aardbeien uit de koeling en de rest van het fruit, wassen en binnen 30 min is alles helemaal klaar. Kleine moeite,zoveel lekkers op de vroege ochtend.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 om 15:13 uur schreef 'golfer' het volgende:
Een keertje geen Chinees Ben je ziek ofzo?
hevige koortsaanvallen man...Had geen zin om naar de Chinees tegaan( laat staan te vragen) dus benik gewoon een Frans georienteerd restaurant binnengelopen voor de middaghap.
Smaakte goed!

[ Bericht 21% gewijzigd door i-spy24 op 13-01-2006 18:20:57 ]
pi_34022940
Spare Ribs
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:17:46 #57
521 ruby
Hell yeah!
pi_34025405
Saotosoep.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34025649
Vanavond een recept gemaakt van Weight Watchers, koolvis (had eigenlijk kabeljauw moeten zijn, maar die had de C1000 niet) in aluminiumfolie met een marinade van citroen, laurierblad, knoflook, ketjap, honing en tabasco, en dan met olijven.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34025694
ik heb pannekoeken en wentelteefjes gebakken vandaag

pannekoeken met appel
pannekoeken met Appel Annanas en rozijnen
pannekoeken met rozijnen
pannekoeken met rozijnen en appel
pannekoeken met annanas en appel
pannekoeken met kaas
pannekoeken naturel

wentelteefjes met banaan
wentelteefjes met rozijnen en annanas
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34025774
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb pannekoeken en wentelteefjes gebakken vandaag

pannekoeken met appel
pannekoeken met Appel Annanas en rozijnen
pannekoeken met rozijnen
pannekoeken met rozijnen en appel
pannekoeken met annanas en appel
pannekoeken met kaas
pannekoeken naturel

wentelteefjes met banaan
wentelteefjes met rozijnen en annanas
Zo, dat zijn veel verschillende! Hoeveel mensen hebben daarvan meegegeten?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34026832
Zijn we weer. Vanavond in Arnhem maar de traditie voortgezet waar ik vanmiddag al een voorproefje van had.

Tadaaa.
ging wel ...
pi_34029085
hier in huis 3 waarvan 1 knulletje
En de rest is mee naar de Collega's van Marco
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_34031743
Spa rood
4
pi_34033088
Jus d'orange
Cooking!
pi_34034980
ZA
pi_34040813
Vanavond eten wij een bloemkool gehaktschotel, met aardappels
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34041406
Zonet een lekker kopje thee gehad, straks onbijten, havermout en sinaasappelsap, lunch een salade en vanavond weet ik nog niet.
pi_34042728
ik ga zo de boodschappen halen voor de Nasi voor Vanavond
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:35:16 #69
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_34043933
Vanavond eet ik in Terijakysaus gemarineerde tonijn van de grill met noodles, groene asperges en bosuitjes.

Mijn eerste keer tonijn, is volgens mij heel erg lekker.
pi_34045205
vanavond kip met sojasaus, cashewnoten en noedels
pi_34045222
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef Black-Hole het volgende:
Vanavond eet ik in Terijakysaus gemarineerde tonijn van de grill met noodles, groene asperges en bosuitjes.

Mijn eerste keer tonijn, is volgens mij heel erg lekker.
Klinkt goed

Ik maak vanavond een of andere ovenschotel met gehakt, aardappels, spinazie en feta deels uit een pakje
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:40:43 #72
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34047642
LU Time out.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34048140
stokbrood met kruidenboter
pi_34049955
Vanmiddag ergens in de stad ff dit bestelt en ter plekke opgegeten.
pi_34050802
Ziet er lekker uit spy.
Niet om vervelend te doen, maar krijg je nooit commentaar opm. of vragen in restaurants op het moment dat je een foto maakt van je eten Of doe je het zonder flits?

Ik weet het nog steeds niet
pi_34051161
Heb net een kop groene thee gezet
4
pi_34051210
@ 'Bluezz':

Zonder flits meestal en af en toen met flits. Maar grappig dat je dat vraagt want er loopt nu een rechtzaak tussen mij en een Horeca Zaak die mij verbood een foto te maken van mijn bestelde eten.
" eigenaar wilde het niet " en daar was ik het niet mee eens maar zoals je weet luisteren die mongolen die je bedienen niet omdat ze ook maar gestuurd zijn en verder nergens de ballen verstand van hebben dan alleen obligata vragen " heeft het gesmaakt? " Maar terugkomend op dat "geen foto mogen maken".

Ik vertelde ze dat ze veel mogen in hun zaak maar desalnietemin je als burger gewoon je burgelijke rechten blijft behouden en toevallig t.a.v. een foto maken van je bestelde eten heeft een eigenaar daar helemaal niets over te vertellen MITS! hijzelf kan aantonen dat ik het zou gebruiken voor commerciele doeleinden en dat hij een patent op al die gerechten heeft en bewijsbaar schade zou lijden hierdoor.Maar goed luisteren doen ze niet dus heb ik ze aangeklaagd.

Bij de zitting jl. woensdagmiddag vroeg de Kantonrechter dat ook aan die eigenaar van de Horeca Zaak en die stond dus met een mond vol tanden en verweerde zich alleen maar met " ja maar als iedereen foto's maakt dan kan ik mijn tent sluiten want je weet niet wat ze met die foto's doen " Kantonrechter: " heeft U daar dan bewijzen voor dat dit te kwader trouw zou zijn en kunt U die overleggen? " Eigenaar: " Eeeeh nee.." Kantonrechter : " Dan is dat geen legitieme reden als verweer aangezien U deze mijnheer zijn vrijheid om een foto te maken van een eigen besteld gerecht heeft geschonden en niet aannemelijk heeft kunnen maken dat hij het voor commerciele doeleinden zou gebruiken danwel U op welke wijze ook schade heeft berokkend. U mag hem verbieden om een foto te maken van uw Zaak, die vrijheid heeft U,maar t.a.v. eten wat door hem bestelt wordt heeft U geen enkele zeggenschap over.".

Vonnis krijg ik binnen nu en 4 weken toegestuurd en ik weet nu al dat ik gewonnen heb van die sukkel die niet alleen de proceskosten mag betalen maar ook mijn ingediende fee/genoegdoening.
Duur grapje voor meneer de Ondernemer met zijn zogenaamde mijn regels staan boven de wet.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 14-01-2006 18:41:54 ]
pi_34051499
Geweldig dit
Ik vroeg het me al langer af, omdat ze té scherp zijn om met je mobiel te zijn genomen... ik ben benieuwd, maar denk dat je wel een punt hebt op zich.
Vertel je ook waaróm je die foto's neemt?
pi_34051631
Mijn lapje dood dier dat straks op de grill gaat

[ Bericht 13% gewijzigd door DIJK op 14-01-2006 17:09:39 ]
pi_34051782
@ 'Bluezz':

Ja...ik heb bijna altijd mijn PB bij me en laat dan foto' zien van gerechten die ik de afgelopen jaren overal heb genuttigd.En als het een restaurant is die een soortgelijk gerecht heeft dan vraag ik of ze het zo - zie dus de foto - kunnen bereiden. Na mijn hoofdgerecht heb ik meestal de onhebbelijkheid om dan ff wat gaan werken op mijn PB en load ik meestal de foto's van mijn portable camera gelijk op en edit ik de boel gelijk tussen andere werkzaamheden door.En als er wifi is ontdekt dan plaats ik ze gelijk op FOK. Dus zie je in een restaurant een idioot met een PB aan tafel. 9 van de 10 keer dat ik het ben. Trouwens dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak. Alle restaurants van sjiek tot simpel vinden het alleen maar leuk die foto's en sommige vragen zelfs of ik een foto wil maken van hun zaak en ze dat later kan toesturen. Sterker nog: Heb zelfs als menig - geloof het of niet - gratis maaltijden gehad ervoor. Gewoon gratis, drank-eten allemaal van het Huis.En dan te bedenken dat het niet eens mijn vak is dit maar pure hobby al dat lekkere eten etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 14-01-2006 18:39:17 ]
pi_34051794
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef DIJK het volgende:
Mijn lapje dood dier dat straks op de grill gaat

http://img280.imageshack.us/img280/9463/oo9tn.jpg
Is niet te zien hier
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:04:40 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34051875
Had prachtige sucadelappen gevonden, waren zo mooi vet en doorregen het leek wel top kwaliteit Kobe Beef.
Gekruid met wat verse peper en aangebrade, daarna geblust met een fles chianti en met wat smaakmakers staat het nu te sudderen.
Daarbij eten we Irene´s en spercieboontjes.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34051914
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is niet te zien hier
bagger imageshack.. nu wel?
pi_34051970
hutspot met speklapjes
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34052026
quote:
Macaroni ovenschotel met aubergine

300 gr macaroni
zout, peper
1 grote ui
4 eetlepels olie
400 gr rundergehakt
2 teentjes knoflook
1 theelepel rozemarijnnaaltjes
1 theelepel tijm
1/4 liter gezeefde tomaten
1 kleine aubergine
30 gr boter
30 gr bloem
1/4 liter melk
0,125 liter slagroom
nootmuskaat
50 gr geraspte kaas Kook de macaroni in ruimkokend water beetgaar en laat het uitlekken in een vergiet.
Pel en snipper intussen de ui. Fruit deze in de helft van de olie. Voeg daarna het gehakt toe en bak het rul. Pers de teentjes knoflook erboven uit en roer de rozemarijn, de tijm en de gezeefde tomaten erdoor. Laat dit 10 minuten pruttelen en breng het op smaak met zout en peper.
Maak de aubergine schoon en snijdt hem in blokjes. Verhit de rest van de olie en bak de aubergine rondom lichtbruin.
Smelt de boter in een steelpan en roer de bloem erdoor. Laat het mengsel 1 minuut zachtjes pruttelen. Schenk al roerende met kleine beetjes de melk en de slagroom erdoor en laat de saus ca. 2 minuten koken. Breng de saus op smaak met zout, peper en nootmuskaat.
Schep de helft van de macaroni in een ruime ovenschaal, schep de helft van het gehaktmengsel erop en vervolgens de helft van de aubergine. Herhaal deze laagjes en schenk de roomsaus erover. Strooi de geraspte kaas erover. Bak de schotel ca. 30 minuten in het midden van een voorverwarmde oven (200 graden).
Dit gaan we eten, maar eerst ff de spulletjes halen
pi_34054302
Broodje kroket en een losse kroket
pi_34054557
[patsmode]

zo maar trek in de inhoud van deze fles die dus vanavond echt helemaal opgaat.

[ Bericht 35% gewijzigd door i-spy24 op 14-01-2006 18:38:11 ]
pi_34054623
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef i-spy24 het volgende:

Maar het vonnis krijg ik binnen nu en 2 weken toegestuurd en weet nu al dat ik gewonnen heb van die sukkel.
OMG! Dan ben je echt sneu zeg, dat je een horeca ondernemer aanklaagt, omdat je geen fotootje kunt maken, haha omdat je geen lullig fotootje voor je uploads kunt maken een kreet als 'burgelijke rechten' erbij trekt. Voel je je dan een echte vent ofzo, dat je dan je gelijk krijgt?
pi_34054884
Nee... ik ben niet sneu maar gewoon iemand die niet zoals jij met alles en nog wat wil worden afgescheept door klootzakken die denken al mijn rechten ff te kunnen betreden. En de Kantonrechter is het dus gewoon met mij eens. Dus wie is hier de suffert? of kom je nu met " ik zou al die moeite niet doen ervoor ". Nee. maar jij laat het probleem dus bestaan en loopt weg zodat een ander het mag oplossen tsss

Ik neem niets voor zoete koek aan. Weglopers en mensen die alleen maar kunnen klagen hebben we genoeg in Nederland. Ik doe er wat gewoon al is het niet voor mezelf dan wel voor mensen die na mij komen. Die sukkel van de ondernemer zal zich nu wel voor een 2de keer bedenken eer hij weer met zijn eigen regeltjes denkt mensen te kunnen besodemieteren. Maar het mooie is: KASSA!

Don' t fuck with the spy !

[ Bericht 8% gewijzigd door i-spy24 op 14-01-2006 18:37:03 ]
pi_34055129
Teriyaki
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:05:46 #91
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_34056375
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klinkt goed
Was het ook, tonijn van de grill is echt
pi_34056790
Foto gemaakt in de rechtbank? Van de stukken?
Helpt waar hij kan!
pi_34056802
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef i-spy24 het volgende:
[patsmode]

zo maar trek in de inhoud van deze fles die dus vanavond echt helemaal opgaat.
Wat een poster achter die lekkere fles

De macaroni schotel was bewerkelijker dan ik dacht (mede door het sausje maken zelf, dat heb ik al erg lang niet gedaan) Vóór ie in de oven gaat :

En voor de rest van de discussie over rechtbanken, foto's etc graag verder in FB van CUL dan houden we het hier ontopic -en ja ik ben ermee begonnen-
pi_34056831
De zelfgemaakte spagetti was echt waar!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:15:49 #95
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_34056921
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De zelfgemaakte spagetti was echt waar!
De saus of de pasta die je zelf had gemaakt? Er gaat niks boven zelfgemaakte pasta
pi_34056961
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

De saus of de pasta die je zelf had gemaakt? Er gaat niks boven zelfgemaakte pasta
De saus! Er zat echt veel te weinig smaak aan. Had ik maar wat meer de tijd moeten nemen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:18:39 #97
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34066827
Vandaag bij mijn ouders gegeten. Heerlijke eigen gemaakte groentensoep op.

En ik zit nu aan deze fles:
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34067899

Yo... Vanavond bij een van mijn favoriete pingpong wegjong restaurant ff dit gegeten.
verse krab asian style
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:48:54 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34067981
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef i-spy24 het volgende:
Yo... Vanavond bij het lokale pingpong wegjong restaurant ff dit gegeten.
verse krab asian style
pssst...verkeerd plaatje gepost

Oh je hebt het al hersteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34068018
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Vandaag bij mijn ouders gegeten. Heerlijke eigen gemaakte groentensoep op.

En ik zit nu aan deze fles:
[afbeelding]
In Brussel ken ik een restaurant:
Le Vieux Pannenhuis
317, Rue Léopold 1er

Hier hebben ze Crepe de manderin Napoleon als specialiteit. Echt fenomenaal maar ik krijg het thuis nog niet echt voor elkaar om het na te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')