Een keertje geen Chineesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef i-spy24 het volgende:
2 uurtjes geleden ff lekker gelunched in Arnhem (mooie stad maar verliest het van Maasstricht) dat je hier kunt zien.![]()
Mwah...even iets eerder opstaan (05:30 uur) en dan zalm uit de ijskast halen. Visfilet die ontdooit is in de pan, omeletje maken met tomaat e.d., aardbeien uit de koeling en de rest van het fruit, wassen en binnen 30 min is alles helemaal klaar. Kleine moeite,zoveel lekkers op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 12:33 uur schreef 'Mini_rulez' het volgende:
Je moet er maar zin in hebben, op de vroege morgen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 15:13 uur schreef 'golfer' het volgende:
Een keertje geen ChineesBen je ziek ofzo?
Zo, dat zijn veel verschillende! Hoeveel mensen hebben daarvan meegegeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb pannekoeken en wentelteefjes gebakken vandaag
pannekoeken met appel
pannekoeken met Appel Annanas en rozijnen
pannekoeken met rozijnen
pannekoeken met rozijnen en appel
pannekoeken met annanas en appel
pannekoeken met kaas
pannekoeken naturel
wentelteefjes met banaan
wentelteefjes met rozijnen en annanas
Klinkt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef Black-Hole het volgende:
Vanavond eet ik in Terijakysaus gemarineerde tonijn van de grill met noodles, groene asperges en bosuitjes.
Mijn eerste keer tonijn, is volgens mij heel erg lekker.
Is niet te zien hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef DIJK het volgende:
Mijn lapje dood dier dat straks op de grill gaat![]()
http://img280.imageshack.us/img280/9463/oo9tn.jpg
Dit gaan we eten, maar eerst ff de spulletjes halenquote:Macaroni ovenschotel met aubergine
300 gr macaroni
zout, peper
1 grote ui
4 eetlepels olie
400 gr rundergehakt
2 teentjes knoflook
1 theelepel rozemarijnnaaltjes
1 theelepel tijm
1/4 liter gezeefde tomaten
1 kleine aubergine
30 gr boter
30 gr bloem
1/4 liter melk
0,125 liter slagroom
nootmuskaat
50 gr geraspte kaas Kook de macaroni in ruimkokend water beetgaar en laat het uitlekken in een vergiet.
Pel en snipper intussen de ui. Fruit deze in de helft van de olie. Voeg daarna het gehakt toe en bak het rul. Pers de teentjes knoflook erboven uit en roer de rozemarijn, de tijm en de gezeefde tomaten erdoor. Laat dit 10 minuten pruttelen en breng het op smaak met zout en peper.
Maak de aubergine schoon en snijdt hem in blokjes. Verhit de rest van de olie en bak de aubergine rondom lichtbruin.
Smelt de boter in een steelpan en roer de bloem erdoor. Laat het mengsel 1 minuut zachtjes pruttelen. Schenk al roerende met kleine beetjes de melk en de slagroom erdoor en laat de saus ca. 2 minuten koken. Breng de saus op smaak met zout, peper en nootmuskaat.
Schep de helft van de macaroni in een ruime ovenschaal, schep de helft van het gehaktmengsel erop en vervolgens de helft van de aubergine. Herhaal deze laagjes en schenk de roomsaus erover. Strooi de geraspte kaas erover. Bak de schotel ca. 30 minuten in het midden van een voorverwarmde oven (200 graden).
OMG! Dan ben je echt sneu zeg, dat je een horeca ondernemer aanklaagt, omdat je geen fotootje kunt maken, haha omdat je geen lullig fotootje voor je uploads kunt maken een kreet als 'burgelijke rechten' erbij trekt. Voel je je dan een echte vent ofzo, dat je dan je gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef i-spy24 het volgende:
Maar het vonnis krijg ik binnen nu en 2 weken toegestuurd en weet nu al dat ik gewonnen heb van die sukkel.
Wat eenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef i-spy24 het volgende:
[patsmode]
zo maar trek in de inhoud van deze fles die dus vanavond echt helemaal opgaat.![]()
![]()
De saus of de pasta die je zelf had gemaakt? Er gaat niks boven zelfgemaakte pastaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De zelfgemaakte spagetti wasecht waar!
De saus! Er zat echt veel te weinig smaak aan. Had ik maar wat meer de tijd moeten nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
De saus of de pasta die je zelf had gemaakt? Er gaat niks boven zelfgemaakte pasta![]()
pssst...verkeerd plaatje gepostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef i-spy24 het volgende:
Yo... Vanavond bij het lokale pingpong wegjong restaurant ff dit gegeten.
verse krab asian style
In Brussel ken ik een restaurant:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Vandaag bij mijn ouders gegeten. Heerlijke eigen gemaakte groentensoep op.
En ik zit nu aan deze fles:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |