Och, klik eens een willekeurige foto van de afgelopen weken aan en je ziet waarschijnlijk wat hij net gegeten heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Spy je foto's doen het hier niet.
Als ik mijn ogen dicht doe zie ik het voor me dankjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:42 schreef MUUS het volgende:
Och, klik eens een willekeurige foto van de afgelopen weken aan en je ziet waarschijnlijk wat hij net gegeten heeft..
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1508223726-thumb.jpg]afbeelding][/URL] zo beter?![]()
![]()
Deze keer met gemalen schapenogen of varkensdarmen?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
Ik heb genoten van m'n lunch.
[afbeelding]
Nonsens! Er zit voornamelijk slachtafval van paardenvlees in.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef Brunette het volgende:
[..]
Deze keer met gemalen schapenogen of varkensdarmen?![]()
Die frikandellenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
*Brunette zwaait ff naar zichzelfquote:Op maandag 16 januari 2006 16:04 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/1/1509023974-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Meest debiele combinatie- champagne&pistolet Filet Americain met ei en uitjes - maar wel lekker zo ff tussendoor
Wij ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 07:55 schreef Fuente het volgende:
Vanavond eten wij stampot boerenkool met spekkies en een worst erbij![]()
Klinkt op de wortel na erg lekker, heb dat ook wel eens als lasagnesaus gegeten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Een grote pan met prut van gehakt, uien, knoflook, champignons, tomaat, courgette, aubergine en wortel, en dan met allerlei soorten kruiden en smaakmakers. En dan met pasta en stokbrood. Heerlijk.
weheh die Pro-M reader van philosophyquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Hé wat voor voor smaakmakers heb je gebruikt?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
smaakmakers.
Oh, vanalles en nog wat. Steeds even proeven en dan denken "oh, dit is ook lekker om erin te doen." Uiteindelijk zaten erin: Italiaanse kruiden (uit een potje), zout en peper, tomatenketchup, een half bouillonblokje, en van dat gedroogde bruschetta-spul. Het was een beetje een bijeengeraapt zootje, maar het was wel lekker.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Brunette het volgende:
[..]
Hé wat voor voor smaakmakers heb je gebruikt?
De plaatselijke Chinees gaat echt failliet als jij er niet meer (dagelijks) komt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Click
Mijn late avond Dimsum hapjes van een uurtje of wat geleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |