Klinkt inderdaad vrij irritant!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Xennia het volgende:
Ik ga nooit meer uit eten met vriendinnen die pretenderen op dieet te zijn, vol tegenzin een salade bestellen, mij afkeurend aankijken bij mijn bestelling van een flink stuk vlees met patat en vervolgens mijn halve bord leegvreten.
OT: beenham met witte wijnsaus en sjalotten, aardappelpuree en ceasar salad.
hij is bewogen, ga maar over makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Zo...zijn we weer. En wat hebben we net als late-nite avondsnack gehad?
[afbeelding]
DIT dus.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij is bewogen, ga maar over maken
Je eet wel vaak chinees enzo zelfs s'middags. Eet je nooit brood ofzo tussen de middag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
DIT dus.![]()
Ik vind het nog niet echt late-night en evenmin een ''snack'', eerder een volwaardige maaltijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
DIT dus.![]()
Zo erg is het hier niet. Ik hou daadwerkelijk van salade, ga echt niet met een lang gezicht in een restaurant zitten en een hoop geld uitgeven aan iets waar ik geen zin in heb. Maar goed, ik had met vriendje afgesproken dat ik ook wat van zijn vlees en frietjes mocht, want de porties in dat restaurant zijn toch te groot. Goeie deal, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer uit eten met vriendinnen die pretenderen op dieet te zijn, vol tegenzin een salade bestellen, mij afkeurend aankijken bij mijn bestelling van een flink stuk vlees met patat en vervolgens mijn halve bord leegvreten.
Je moet er maar zin in hebben, op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:25 schreef i-spy24 het volgende:
Daarstraks om 06:00 uur ff dit snel weggewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |