Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef skiczukie het volgende:
Dus, wie bezorgt het Tijn?
Ja, en er is niet eens een Keynotequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef i-spy24 het volgende:
Tering ..wat gaat die SC snel
Ik heb het duurste boek besteld, een grote hardcover van 20 pagina's. De basisprijs daarvan is 25 euro, maar daar komt dan nog 8 euro verzendkosten bij en bijna 7 euro BTW, waardoor je uitkomt op bijna 40 euro.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef De_Hertog het volgende:
Tijn: wat kost dat nou alles bij elkaar, zo'n iPhoto Boek?
Bij de MacHouse in Rotterdam verkopen ze nog iPod mini's voor 189 euro, zag ik vandaag. Dat is ook niet gek!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. iPod Shuffle voor 69,95. Twijfel twijfel...
Ja, maar, dit moet ik nu beslissenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de MacHouse in Rotterdam verkopen ze nog iPod mini's voor 189 euro, zag ik vandaag. Dat is ook niet gek!
Het internet in België is klote hoor, 1 streepje at most.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Tijn het volgende:
Horeca met gratis wifi is echt briljant
Okee. Alsof iemand daar een shit om gaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef MaRySe het volgende:
JE VERGEET DE OP
Niet op de TV? Ik welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we met bier op de bank gezeten en hebben we een iBook aangesloten op de stereo..
Het leuke was, wij waren zo enthousiast aan het doen dat iedereen die langsliep mee kwam kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet op de TV? Ik wel
Sterker nog, ik moet nog een paar minuten kijken. Dat ga ik nu ff doen
GMTA.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef skiczukie het volgende:
In het vorige topic had ik gelezen over een batterijduur van drie uur voor de MacBook (ze hadden van mij ook wel een betere naam mogen verzinnen), maar dat is toch wel érg weinig?
Als ik van Leeuwarden naar mijn zus in Haarlem ga met de trein, dat is twee-en-een-half-uur, en ik ben de vorige dag mijn MacBook vergeten op te laden, heb ik er dus niks aan in de trein. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:00 schreef Tijn het volgende:
Komt misschien door die ultra-heldere schermen ofzo?
Ik ben iig voorlopig nog heel blij met m'n iBook G4. PerformanceLekker belangrijk
Ja, dat is kut. Mijn iBook G4 gaat een goeie 5 uur mee. En dan doe ik niet rustig aan, maar zit ik gewoon films te kijken enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als ik van Leeuwarden naar mijn zus in Haarlem ga met de trein, dat is twee-en-een-half-uur, en ik ben de vorige dag mijn MacBook vergeten op te laden, heb ik er dus niks aan in de trein. Bijvoorbeeld.
Er staat niet voor niks 'Pro' bij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:16 schreef Tijn het volgende:
Maar die MacBook Pro is wel voor professionals he, niet voor prutsers die hun accu vergeten op te laden
Waar dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. iPod Shuffle voor 69,95. Twijfel twijfel...
Studeer jij in België?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het internet in België is klote hoor, 1 streepje at most.
Nee, ze studeert in een Cafe met de naam Belgie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:59 schreef XL het volgende:
[..]
Studeer jij in België?![]()
[insert onzinnig Engels gezegde wat typerend is voor het tijdstip] Dat wist ik niet!![]()
Die in Utrecht ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ze studeert in een Cafe met de naam Belgie.
Heb nog wel een goeie in de aanbieding; ik wil de overstap maken naar de intel iMacquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik zit te denk om een iMac G5 te kopen, daarmee video te bewerken en PhotoShop e.d. En vervolgens dat soort dingen met een goedkope iBook te presenteren.
Ik vond het wel geloofwaardig, dat ze in Belgie internet in streepjes uitdrukten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ze studeert in een Cafe met de naam Belgie.
Oh, HBO Informatica, in Arnhemquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb nog wel een goeie in de aanbieding; ik wil de overstap maken naar de intel iMac
Twee maanden? Damn. Ik heb de iBook die ik nu gebruik al een jaar ofzo en ik zit nog op B+.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef Rock-shocker het volgende:
TVP. En de batterij in mijn iBook gaat nog maar drie uur mee (better battery life, maar zonder reduced contrast). Hij is binnen twee maanden van een B+ naar een C- gegaan in iBatt.
Maar goed langer dan twee uur duren mijn reizen toch maar zeer zelden.
Bij iBood, zie de link die ik een paar posts later plaatste. Inmiddels uitverkocht overigens.quote:
Dellquote:
dat is een bevinding van iemand die dit van één van de demo MacBooks op de MacExpo heeft gezien bij de batterijmeter boven in de menubalk. Hij heeft het verder niet getest, dus dit is compleet onbetrouwbaar,quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het leuke was, wij waren zo enthousiast aan het doen dat iedereen die langsliep mee kwam kijken..
En verder: WTF @ drie uur batterij van de MacBook.!
Bronquote:Lost in Transition: Overcane of Antflower Milk
Today Apple announced the MacBook Pro. It has quite a few changes compared to the previous PowerBook. For one, it uses an Intel Core Duo (formally known as Yonah) chip. This is a dual core processor and no, unlike what Steve Jobs stated, this does not have two processors. This will help a lot with responsiveness. I've been dreaming of a dual core laptop for quite a while. However, the realization of my dream coupled with the changes seen makes me cry.
Another change is, of course, the name. Which is horrible. It doesn't roll off the tongue at all and is just too confusing. It actually sounds like some child created it. Well, some PC using child. It's uninspired. The PowerBooks were not named for the chip they used (unlike the PowerMac) as they used a 68k processor and were called PowerBooks long before the PowerPC chip was in them. The new name really sounds like a good name for Accounting software, not a machine.
We've also lost quite a few technologies and features in this transition. All of the following items compare the Old PowerBook 15 inch to the new MacBook Pro 15 inch.
Power: The new portable ICBMs (Intel-chip based Macs, also iCBM) require more power than their previous iterations. they have a 60-watt-hour battery compared to the old PowerBook's 50-watt-hour battery. They also have 85 watt AC adapters compared to the old 65 watt AC adapters. Imaginary Watt per Performance Arbitrary Unit my butt.
Parts Missing: The S-Video output, the Modem, and the FW800 have been removed.The modem was extremely useful for those that traveled a lot and needed dialup access to get internet access. Not every hotel/rest area has an ethernet jack/wireless and not everyone can use dialup networking on their cell phone via Bluetooth. The S-Video was very, very useful for presentations on projection screens. Especially when so many of today's presentations are being done via PowerPoint slides. Argh. The FW800 (FireWire 800) was very useful for those that had FW800 devices and needed speed. Even more so for those that needed multiple FW400 ports because their devices weren't daisy chain-able (like the iPod). However, I imagine this could have been removed if having two bus powered devices on two different ports was too much of a power drain for the ICBM. Remove a feature to add longer battery life. Some people suggest these can be added back using the ExpressCard port. However, that's spending a more money for one feature as there is but one slot.
Visually Unimpressive: Here's an odd one. The old PowerBook has a 15.1 inch screen with a 1440x960 resolution. The new MacBook Pro has a resolution of 1440x900. Notice the smaller number? Yes, the new MacBook Pro has 86,400 fewer pixels than the old one. And because these pixels are in a greater area, it means the DPI is lower on the MacBook Pro as well.
Burning Issues: I didn't notice this until at least 3 people pointed it out to me, but the new MacBook Pro lacks Dual Layer DVD burning. I'm not even sure how that happens. Previously, Macs would come with DVD±RW burning or DVD+R DL burning without Apple even advertising it; machines would just have it included before it was a standard feature. Now they've actually removed Dual Layer burning. OMGWTF?
Arbitrary Additions: New to the MacBook Pro is a built in iSight and an IR port for the Front Row remote. I can barely understand the iSight for professional users. It might be useful for meetings on the road (or in a plane) and imagining Phil Schiller in a thong. But otherwise, it seems somewhat unnecessary. The Front Row remote I don't get at all. The MacBook Pro is a portable machine, having a remote with a portable machine just seems redundant in some way. And easily lost.
Performance: Apple says the new MacBook Pro is 4x-5x faster than the old PowerBook. I have to question this a lot. They didn't seem to mention the SPEC test was designed specifically for dual cores/processors and that the Intel compiler has been accused of cheating when it comes to compiling synthetic benchmarks in the past. But that's from memory and I can't find any concrete links on it at this time. Granted, Motorola dropped the ball and never really increased the bus speed for the G4, so even if it could process data fast, it was starved. The faster bus speed allows everything to proceed faster. However, the loss of AltiVec is a HUGE problem which Apple didn't show in their test. I watched a display MacBook Pro here at MWSF play a H.264 trailer for Fun With Dick & Jane and it was very, very noticeably skipping frames. My current 1.5Ghz PowerBook (with AltiVec, of course) plays the same trailer with no skipping.
All in all, it doesn't seem like the MacBook Pro is a very compelling laptop, especially without a 17-inch version. It actually seems like these things (the iMac too) were rushed into production. The MacBook Pro's case differs little from the old one and the iMac's case doesn't differ at all sans a mini-DVI out. The MacBook Pro does have one compelling feature, the magnetized power adapter. I've tripped over my current AC adapter so many times I've lost count. And it's fallen on my toes and cut up my shins when it falls. Snakes on a plane.
I should also mention that these new ICBMs from Apple use EFI instead of the standard PC BIOS. According to various documents from Microsoft, Windows for x86 machines does not support booting from EFI (HTML via Google) and won't until Windows Vista is released. As far as I know, no consumer PC ships with EFI support (why bother if Windows doesn't support it, right?). However, the Itanium machines require EFI. This has two "problems". One, you may not be able to dual boot Windows until Vista is released. Two, it'll be significantly harder to make OS X run on a stock PC without EFI.
iBatt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Hij is binnen twee maanden van een B+ naar een C- gegaan in iBatt.
Ik zie niet in waarom je het langer dan tien minuten aan zou laten staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef broer het volgende:
Ziet er wel nuttig uit, dat iBatt. Alleen jammer dat de trial versie er na tien minuutjes al mee kapt...
Kun je dat soort dingen daar ook mee doen?quote:
Kan je instellen @ VLC.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik me afvroeg:
Ik heb op dit moment MediaPlayer op mijn iBook staan om filmpjes op internet te kunnen bekijken. Dat vind ik eigenlijk vervelend, en ik wil nu VLC gaan gebruiken om dat te doen. Als ik MediaPlayer van mijn computer afgooi worden filmpjes die ik wil openen automatisch geopend in VLC ?
Ik ga me zo even meer inlezen op VLC sowieso, maar ik vroeg het me even af.
Ik doe dat anders. Gewoon op een file klikken met (bijv) .wmv extensie. Via Appeltje+i klik je dan 'Openen met VLC' en klik je op 'Gebruik dit programma om alle bestanden met deze extensie te openen.quote:
damnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef nietzman het volgende:
http://members.cox.net/jasontho2/
Damn, als je dat ziet vraag je je toch echt af waarom Apple niet een aantal mensen heeft ontslagen na die geripte Eminem reclame.
http://www.macosx.nl/ staat dat Windows de plugin voor Quick Time vanaf vandaag gratis maakt. Dan kun je volgensmij alles gewoon met Quick Time afspelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik me afvroeg:
Ik heb op dit moment MediaPlayer op mijn iBook staan om filmpjes op internet te kunnen bekijken. Dat vind ik eigenlijk vervelend, en ik wil nu VLC gaan gebruiken om dat te doen. Als ik MediaPlayer van mijn computer afgooi worden filmpjes die ik wil openen automatisch geopend in VLC ?
Ik ga me zo even meer inlezen op VLC sowieso, maar ik vroeg het me even af.
Helaas niet met de nieuwste update Quicktime; zie daarvoor diezelfde post op macosx.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://www.macosx.nl/ staat dat Windows de plugin voor Quick Time vanaf vandaag gratis maakt. Dan kun je volgensmij alles gewoon met Quick Time afspelen
dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef Slarioux het volgende:
19 december gaat mijn ipod nano op de post!
2006?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef Slarioux het volgende:
19 december gaat mijn ipod nano op de post!
Tijn, Google earth gaat daarvoor echt niet werken hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef XL het volgende:
Ik vind die intel-reclame toch wel ruig en wil wel eens proberen om hem om te zetten naar een gif-je zoals Chaos heeft gedaan met die Einstein-reclame.
Wat zou de makkelijkste manier zijn?
Je kunt hem met Quicktime Pro vanaf de AppleSite zo opslaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Heeft iemand die reclame al in .mov gespot? Dan kan ik hem even naar mijn iTunes trekken, want hij is toch wel erg vet
Wat dacht je van de Apple site?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Heeft iemand die reclame al in .mov gespot? Dan kan ik hem even naar mijn iTunes trekken, want hij is toch wel erg vet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Die gaan we dus meteen downloaden.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]Het programma is echt schijtlelijk
Maar het werkt wel goed
Wat vind je er zo lelijk aan dan? Vind 't wel meevallen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:19 schreef Tijn het volgende:Het programma is echt schijtlelijk
Maar het werkt wel goed
Het ziet er echt niet uit. Het lijkt op zo'n open-source Linux-programma wat via X11 draait. Of een Windows-programma ofzo. Lelijke menuutjes, lelijke tabbladen, lelijke knoppen, alles is gewoon afzichtelijk en niet-OSX-achtig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lelijk aan dan? Vind 't wel meevallen.
Zeg, X11 heeft wel een degelijke interface ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit. Het lijkt op zo'n open-source Linux-programma wat via X11 draait. Of een Windows-programma ofzo. Lelijke menuutjes, lelijke tabbladen, lelijke knoppen, alles is gewoon afzichtelijk en niet-OSX-achtig.
Maar het werkt!
Ik win nooit watquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef peterh het volgende:
ik ga de ipod nano winnen!Net een zak chips leeggegeten
![]()
Die denken van die het al een iBookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze hebben mij nieteens teruggemaild..
Waar ze nog een relatie mee heeft ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Die denken van die het al een iBook
Mij ook niet, en ik heb wel zes keer ingevuld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze hebben mij nieteens teruggemaild..
Ik ook! Al moet ik wel door vier verdiepingen heen kijkenquote:
Vlaardingen staat er inderdaad best op. Alleen zijn de foto's van mijn wijk best oud.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:48 schreef Tijn het volgende:
Vlaardingen staat er niet slecht op
Hilversum gaat echt nergens over
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef Hugster het volgende:
Zo ziet hij er bij mij uit nu: http://hugo.1k.nl/earthwallpaper.png
Nou .. wat een antwoord op niveau zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
Stelling "Jojo_ut_Grun is een huillie"
Wat vinden jullie?
Ik vind dat je je aansteld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik wil graag een stelling deponeren: "de apple slow-chat is slecht voor de promotie van Apple
Ik zeg dit om de volgende reden, het valt me op dat elk nieuws betreffende apple in deze slow chat besproken wordt. Dat betekend dat er in het gewone forum minder apple topics zijn . Een ander nadeel is dat het hierdoor erg onoverzichtelijk wordt. Omdat in de slowchat zoveel verschillende onderwerpen worden behandelt. Een ander voorbeeld. Ik had een mooi topic gemaakt over Worldmac Expo. Echter die werd door de apple slow chat bijna doodgezwegen. Dit vindt ik jammer , omdat ik graag aan alle Fokleden wil laten zien wat apple allemaal te bieden heeft.
Wat vinden jullie ?
Ik denk dat er maar een klein percentage interesse heeft in Apple. Dat het percentage wat er geen interesse voor heeft onwetend genoeg is om zich eraan te storen. Daardoor negatieve publiciteit vormt en dat degene met interesse ons reeks wel in de gaten hebben, of zelfs meelezen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik wil graag een stelling deponeren: "de apple slow-chat is slecht voor de promotie van Apple
Ik zeg dit om de volgende reden, het valt me op dat elk nieuws betreffende apple in deze slow chat besproken wordt. Dat betekend dat er in het gewone forum minder apple topics zijn . Een ander nadeel is dat het hierdoor erg onoverzichtelijk wordt. Omdat in de slowchat zoveel verschillende onderwerpen worden behandelt. Een ander voorbeeld. Ik had een mooi topic gemaakt over Worldmac Expo. Echter die werd door de apple slow chat bijna doodgezwegen. Dit vindt ik jammer , omdat ik graag aan alle Fokleden wil laten zien wat apple allemaal te bieden heeft.
Wat vinden jullie ?
Nou misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat je je aansteld.
Dit is een slowchat, geen discussietopic. Kom maar terug als je een mac hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Als je het daar niet mee eens bent zul je het toch meer inhoudelijk moeten onderbouwen. Is mijn bescheiden mening.![]()
Ik ben aan het sparenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit is een slowchat, geen discussietopic. Kom maar terug als je een mac hebt..
.
Dan zien we je in Juniquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen![]()
Ik wacht nog even op een betaalbare ibook , met intel en dual boot.
Hallo, Gexcon. Ben je weer losgelaten uit je kliniek?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen![]()
Ik wacht nog even op een betaalbare ibook , met intel en dual boot.
Dat is MenuCalenderClockquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vlaardingen staat er inderdaad best op. Alleen zijn de foto's van mijn wijk best oud.
Hugster,
wat is dat iCal symbooltje in je menubalk.
Het bluetooth icoontje is uit mijn menubalk verdwenen, ook al staat bij systeem voorkeuren dat het daar moet staan
Die moeten er ook zijnquote:
o.a. via de Elgato Eye Tvquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef skiczukie het volgende:
Even iets anders. Kan je kabel-tv aansluiten op een Apple? Hoe?
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevelquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Google Earth is![]()
![]()
Mijn huis kan ik niet zien, maar ja, dan had ik maar niet in Leeuwarden moeten gaan wonen I guess.
You've got mailquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef super-muffin het volgende:
En een stevige hoes voor mn Powerbook kost ¤45,- en een remote voor mn iPod ¤55,-
Zo kom ik nooit aan een ACD
Hier ook iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef super-muffin het volgende:
je hebt em zeker niet gekocht Hugster of wel?
Bij mij staat er heel irritand NOT REGISTERD EVALUATION USE ONLY?
Ik heb een 12inch ik hoef niets te compenserenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik voor mijn PB Tucano WorkOut for PowerBook 15": heel erg goed en aan te raden.
Heeft Gex iDex gebeld?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
iDex pas op straks belt ie weer!
Vertel eens wat meer over je configuratie. (internetaansluiting, modem, router (evt.)).quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
ik kan dus nog steeds geen bestanden downloaden boven de 2 MB ofzo. Heb draadloos internet en het downloaden loopt steeds vast. Wie o wie heeft een oplossing?
En dan moet je nu 's gaan tellen hoe vaak Steve 'it's amazing' zegt....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik zit die Keynote opnieuw te kijken. Ik lijk wel gek, maar het valt me op hoevaak die Steve 'And, BOOM!' zegt.
Shit, dat gaat snel!quote:Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.
IPOD NANO 4GB BLACK ENGRAVED-BNLquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jij gaat vast meer bestellen bij de Apple Store![]()
Ik zal eens bellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BNL? Buiten Naakt Lopen?
Irritant wijf.quote:
Ik heb een ADSL verbinding van KPN met een Alcatel speedtouch modem en een Sweex router.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:49 schreef sooty het volgende:
Vertel eens wat meer over je configuratie. (internetaansluiting, modem, router (evt.)).
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 00:06 uur schreef 'Slarioux' het volgende:
IPOD NANO 4GB BLACK ENGRAVED-BNL
Kannie wachten!
Gaaf hè, smilies!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:08 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Het wordt nog wat met jou zo te zien ..
Toekomstige Macfan boy?
![]()
Ik denk dat ze stiekem nog onderdeel is van Apples concurrentiestrijd met Microsoftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Irritant wijf.
Kan me niet voorstellen waarom ze haar een tweede keer hebben uitgenodigd, in de vorige keynote was ze ook al zo'n ramp.
Ik zou nog even wachten tot medio dit jaar, als ik jou was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zal ik het jaar 2006 gewoon goed beginnen en zowel mijn iMac G5 als PB G4 in de verkoop gooien en er intel-machines voor terugkopen?
General Manager van de Mac-afdeling van Microsoft. Ze komt af en toe tijdens een Keynote van Steve Jobs even langs om in dr piepstem te vertellen dat er weer een nieuwe Office aankomt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Who's Roz Ho?
Daar zit ik ook aan te denken maar nu kan ik nog wel wat meer vangen voor mijn PB G4 dan tegen die tijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot medio dit jaar, als ik jou was.
Als je bedoelt kun je op je Mac TV kijken : JA! wel ff een protje kopen (El Gato ofzo)quote:Op donderdag 12 januari 2006 om 20:28 uur schreef 'skiczukie' het volgende:
Even iets anders. Kan je kabel-tv aansluiten op een Apple? Hoe?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat iLife 06 de illegale kanalen ook berijkt heeft, gaat dat toch snel
Dat kan helaas niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Tijn het volgende:
Ik ben benieuwd of iWeb ook naar andere hosts dan .Mac kan publishen. Zo ja, dan denk ik dat ik het ga gebruiken, want ik wil wel eens "ff snel een site maken" en met iWeb ziet het er dan ook gelijk fatsoenlijk uit
Ja en dat is ook vrij simpel denk ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet.
Maar ik heb wel gehoord dat het geheel ook lokaal te saven is, en dan is het nog een kwestie van handmatig uploaden.
Ja, dat is vrijwel hetzelfde wat mij betreftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet.
Maar ik heb wel gehoord dat het geheel ook lokaal te saven is, en dan is het nog een kwestie van handmatig uploaden.
Ik gebruik eigenlijk alleen iTunesquote:
Okayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is vrijwel hetzelfde wat mij betreft
Overigens moet ik erbij vermelden dat ik de 0/5 rating voor dat nummer van het plaatje, dat ik het daar wel eens mee ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef Furious het volgende:
Een leuk programma overigens, ik weet niet of deze al eens vermeld is, maar anywho; Growl.
Voor mooie meldingen bij bepaalde programma's op je scherm laten toveren. Bijv; een melding van een nieuw nummer in iTunes:
[afbeelding]
Ik had 'em destijds op m'n iBook staan.
http://www.apple.com/ilife/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef tonks het volgende:
Jawel hoor bij de keynote wel. iLife, iMovie, iDvd , Garageband , iWeb en iTunes
Nee, hij is uit het iLife pakket.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef tonks het volgende:
Jawel hoor bij de keynote wel. iLife, iMovie, iDvd , Garageband , iWeb en iTunes
Hij had het toch over 6 applicaties binnen iLife of is mijn geheugen zo slecht aan het worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, hij is uit het iLife pakket.
Dit zag je voordat hij iWeb ging aankondigen.
Ja, hier ook. En er is niemand die 'em verder heeft dan 16,4 %quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
nu issie bij mij opees 0.0 kbs
Ik gebruik Sizzling Keys ook wel een vet progammaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef Furious het volgende:
Een leuk programma overigens, ik weet niet of deze al eens vermeld is, maar anywho; Growl.
Voor mooie meldingen bij bepaalde programma's op je scherm laten toveren. Bijv; een melding van een nieuw nummer in iTunes:
[afbeelding]
Ik had 'em destijds op m'n iBook staan.
Toe maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het momenteel tussen de 12 uur en 31 jaar![]()
Ah! Is dit het centrale hoe ver is jou download topic?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hier ook. En er is niemand die 'em verder heeft dan 16,4 %
en wat voor een downloadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ah! Is dit het centrale hoe ver is jou download topic? [afbeelding]
neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef tonks het volgende:
hey hugster, heb jij niet toevallig een mail adres
oh nou dan druk ik maar op cancelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef Remzz het volgende:
Dat mag niet
Je mag het niet aanbieden en je mag hier geen linkjes posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef Remzz het volgende:
Dat mag niet
En en en?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn ook traag, ik had hem gister al van usenet binnen..
Shitloads aan missing en corrupte bestanden.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog nooit usenet gebruikt to be honest
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Shitloads aan missing en corrupte bestanden..
Wanneer leren mensen normaal quoten!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef i-spy24 het volgende:
Wanneer leren nou eens om gewoon voor iets wat je niet hebt of nog niet kunt kopen tegaan leren sparen of een baantje erbij te nemen ipv alleen maar alles gratis te willen hebben en er niks voor te doen alsof dat de normaalste zaak vd wereld is.![]()
jij hebt wel makkelijk praten natuurlijk vanuit je villa met 20 macs.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef i-spy24 het volgende:
Wanneer leren nou eens om gewoon voor iets wat je niet hebt of nog niet kunt kopen tegaan leren sparen of een baantje erbij te nemen ipv alleen maar alles gratis te willen hebben en er niks voor te doen alsof dat de normaalste zaak vd wereld is.![]()
iWork '06 ga ik ook gewoon kopen, samen met een maat van mij, het family pack. Als ik iLife '06 zou willen, ga ik hem ook gewoon kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef i-spy24 het volgende:
ben nu bij file 20 en alle files zijn tot nu toe CRC 100% okayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef tonks het volgende:
Hopen dat die van 7.60 gig okee is
Jammer dat ik hem niet kan zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef nietzman het volgende:
http://img206.imageshack.(...)pple0000000007cy.jpg
En een toffe Steve-prent.. Ik laat er meteen een dekbedovertrek van drukken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 20:55 uur schreef 'Hugster' het volgende:
jij hebt wel makkelijk praten natuurlijk vanuit je villa met 20 macs.
Als het al echt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik alleen maar dat mij alles is komen aanwaaien of van de vrachtwagen
is komen vallen...![]()
De Apple Store die is echt, daar haal je de echte iLife.quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef i-spy24 het volgende:
Geloof je het toch lekker niet.jaloers zijn en leugens vertellen is zo makkelijk als jezelf niets hebt...
Het is heel makkelijk te bewijzen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef i-spy24 het volgende:
Geloof je het toch lekker niet.jaloers zijn en leugens vertellen is zo makkelijk als jezelf niets hebt...
Van veertig tot nog iets.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:10 schreef tonks het volgende:
Nou nietzman, bij welk bestand?
Simpel instappen in een zielige hype om internetverslaafden suffe dingen te verkopen getuigt ook niet van enig intelligent werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik alleen maar dat mij alles is komen aanwaaien of van de vrachtwagen
is komen vallen...![]()
Het is juist stoer als je EN een g4 EN een G5 EN een intel machine dagelijks in gebruik hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zal ik het jaar 2006 gewoon goed beginnen en zowel mijn iMac G5 als PB G4 in de verkoop gooien en er intel-machines voor terugkopen?
Joh schei nou uit met die onzin. Ik heb intussen in meerdere threads waar allerlei randdebielen begonnen te schreeuwen dat e.e.a niet waar was en gegoogled als het mijn pic's betrof op hun nummer gezet.Waarom,? Ik weet het niet maar waarschijnlijk omdat ze zelf helemaal niks te makken hebben en dus niet kunnen geloven dat iemand anders een ander soort leven heeft dat de hunne. En ipv dat het goed gebruik is (zelfs bij wet formeel= Hij die iets beweert eerst dient te bewijzen en niet omdat elke gek iets roept jij maar zijn ongelijk moet aantonen.) dat je dan gewoon laat zien met hard bewijs om je woorden te onderschrijven.blijven ze maar roepen tis niet waar ..tis niet waar " en als je ze dan vraagt: Laat eens zien waarop jij je mening basseert dan roepen ze alleen maar hezelfde ipv zelfde even foto's te overleggen met een link dat ze dus van google ofzo afkomstig zijn.. Kortom losertjes die alleen maar kunnen blerren en anderen zwart maken omdat ze zelf helemaal niks hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 21:24 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:[/i]
Het is heel makkelijk te bewijzen hoor. Maak gewoon een foto tussen je macs waar je zelf (eventueel onherkenbaar oid
) staat met een papier waarop je gewoon Apple Slowchat schrijft (wel leesbaar
). Hier posten, en voila... je hebt het bewezen.
Ik zie zelf geen reden om te twijfelen aan of het nou waar is of niet[/i]
Met alle respect, maar I-Spy wordt continue voor leugenaar uitgemaakt. Dat vind ik persoonlijk denigrerender (is dat een woord).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef Slarioux het volgende:
Call me a party-pooper maar het is veul makkelijker op te lossen door gewoon een foto te posten ipv te janken dat Anthraxx degene is die iets moet bewijzen.
Overigens mag je kappen met het verneuken van quotes op die manier. Nicknames tussen haakjes zetten vind ik persoonlijk nogal denigrerend.
Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Jij beweert dat iemands zaken niet kloppen. Dan moet JIJ aantonen met hard bewijs-dus geen lose woorden- dat het zo is. Overtuigend en wel.En anders je smoelwerk houden en zwijgen.
Dat zou goed kunnen, ik kan me er wel iets bijvoorstellen al interesseert me die discussie niet zo heel veel. Ging me meer om het "bewijzen", waar zo vaak om gevraagd wordt. Ik had zelf allang een foto gepost om er vanaf te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met alle respect, maar I-Spy wordt continue voor leugenaar uitgemaakt. Dat vind ik persoonlijk denigrerender (is dat een woord).
Ik heb hier ook voor een godsvermogen aan PC's, Mac's en Gadgets staan. Simpelweg omdat ik het leuk vind, en het me kan veroorloven. Zou bij I-Spy ook zomaar het geval kunnen zijn.
Nee de situatie is anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...
De bewijslast in deze ligt bij jou.
Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar zeggen 'ik heb een hot-tub op mijn dakterras' en daar een foto bij posten en dan zeggen 'bewijs maar dat het niet zo is' ... IK ben dan degene die aan moet tonen dat het MIJN dakterras en MIJN hot-tub is.
Nogmaals, ik wil geen enkel oordeel vellen in deze, maar moest het toch even kwijt.
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
Kunnen we het nu weer gezellig over Apple gaan hebben ?
Dus ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee de situatie is anders.
Er is een persoon welke zegt. 'Ik heb een hot-tub en ben heppiedepeppie, kijk hier een foto'
En andere personen zeggen vervolgens 'Dat is jouw hot-tub niet'
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.
En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Dat zou nooit passenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.
En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Ik zou gewoon zeggen 'Dan toch niet' En vervolgens met een koud biertje in mijn warme hot-tub gaan zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus ?
Moeten dan die personen bewijzen dat het NIET zijn hottub is ? Of die persoon bewijzen dat het WEL zo is ?
Hint: 1 van de 2 opties is maar mogelijk, je kan namelijk alleen maar de aanwezigheid van iets bewijzen en niet de afwezigheid. (niet al te strikt gesproken, maar in dit soort gevallen)
wowquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wat grappig hoeveel mensen er wel niet vallen om een post van mij. Kolere, ik heb nergens gezegd dat ik twijfel aan zijn foto.
Begrijpend lezen is voor sommige mensen ook een kunst.
Is hij aangeraakt door Steve Jobs?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penis
Ik wil het er echt niet meer over hebben, maar de eis/stelling is 'dat is mijn huis' dus DAT dient overtuigend bewezen te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de simpele zielen: De wet zeg heel simpel zelfs formeel: Hij die eist dient overtuigend te bewijzen!
ik zeg dat is mijn huis.
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC( denk ik..
)
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis![]()
Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC( denk ik..
)
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis![]()
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.
Geen idee, maar als ik kijk hoe ver ze nu voor lopen op de verwachtingen (introductie Intel Macs midden dit jaar) denk ik wel dat het dit jaar zal moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wanneer wordt de intel vervanger van de huidige PowerMacs nou verwacht?
Ja, sorry dat ik loog over mijn oude Tulip 486.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzen![]()
![]()
boeie... mongolen& patjepeeers zitten overal op het webquote:Op [vrijdag 13 januari 2006 om 21:58 uurschreef 'tonks' het volgende:
Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.
Merk hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
boeie... mongolen& patjepeeers zitten overal op het web![]()
Dus ik maak een foto van een villa uit schubbekutjeveen en zeg dat dat mijn huis is en zolang niemand die villa in het echt heeft gezien en mijn eigendomspapieren is het waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Ben jij een beetje leesblind 'ChOas' : lees eens verder dan je neus lang is. De aangever heeft al bewezen dat het zijn foto's zijn door ze te posten!!!! Dus meen jij dat dat niet zo is dan moet JIJ het tegendeel bewijzen middels andere foto's ! Nadenken!!!
Ik geef opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'ChOas':
Eerste stukje van je zin: JA!
tweede stuk: Nou laat die persoon dan die google link posten als zijn tegenbewijs klopt zodat hij mijn bewering onderuit kan halen. Zo werkt het .
Oh en als je goed kijkt - schrijfstijl - dan kun je zelfs zien dat mischien die foto's die ergens anders staan (forum) mischien van een en dezelfde persoon zijn ( alleen een andere nick)
Bewijslast formeel is heel simpel alleen de meesten draaien het om of maken er een zooitje van omdat ze het zelf niet weten. Als ik iets beweer en dat kan onderbouwen middels bewijs(wat het ook moge zijn) dan blijft dat TOTDAT iemand anders met tegenbewijs komt overeind staan als MIJN rechthebbende bewijs.
Mijn 2 pogingen zitten op 9,3 % en ongeveer op 25 %.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ah! Is dit het centrale hoe ver is jou download topic? [afbeelding]
Ik heb Google earth niet hier, maar volgens mij zijn er op dit moment alleen nog maar van Amsterdam centrum hoge resolutie beelden...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Kan iemand ff helpen hoe het komt dat ik de Amsterdam ArenA niet in beeld krijg?![]()
Als ik de ArenA opzoek krijg ik bewegende beelden van een concert van U2, dus die beelden zijn al best oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Kan iemand ff helpen hoe het komt dat ik de Amsterdam ArenA niet in beeld krijg?![]()
Dat weet ik wel zeker, want op MacWorld is gezegd dat alle Macs nog dit jaar over gaan. Een erg goede kandidaat lijkt, toch in ieder geval voor de aankondiging, lijkt me de in Juli te houden WorldWide Developer Conference, omdat ontwikkelaars een van de doelgroepen van de PowerMac is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik kijk hoe ver ze nu voor lopen op de verwachtingen (introductie Intel Macs midden dit jaar) denk ik wel dat het dit jaar zal moeten zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 22:39 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:
Omdat Google Earth gemaakt is door PSV fans
Nee, software met een vals serienummer is altijd illegaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef XL het volgende:
[..]
Je mag het niet aanbieden en je mag hier geen linkjes posten.
Maar downloaden uit de nieuwsgroepen, dat mag wel![]()
Oh ok, nou ok dan komt hier mijn nieuwe auto met ingebouwde iPod-installatie, de iPod-installatie kan ik helaas niet bewijzen want daar heb ik (nog) geen foto van, maar ik kan wel bewijzen dat het mijn auto is! Ik heb immers een foto!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Ben jij een beetje leesblind 'ChOas' : lees eens verder dan je neus lang is. De aangever heeft al bewezen dat het zijn foto's zijn door ze te posten!!!! Dus meen jij dat dat niet zo is dan moet JIJ het tegendeel bewijzen middels andere foto's ! Nadenken!!!
Even de zomer afwachten dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, want op MacWorld is gezegd dat alle Macs nog dit jaar over gaan. Een erg goede kandidaat lijkt, toch in ieder geval voor de aankondiging, lijkt me de in Juli te houden WorldWide Developer Conference, omdat ontwikkelaars een van de doelgroepen van de PowerMac is.
Ik ken de Intel Roadmap ook niet zo, maar er komt volgens mij over niet al te lange tijd een 64-bits versie van de Core Duo uit. Dat is wellicht een goede kandidaat voor de PowerMac. Overigens lijkt het me wel vrij logisch dat in ieder geval zeker het topmodel nu Quad Core (oftewel, twee Core Duo's) gaat krijgen. Ten eerste moeten ze natuurlijk beter zijn dan het huidige topmodel, en tweede heeft de 'consumentenmac' nu al twee cores, dan moet het topmodel zeker beter uitgerust zijn... Ik verwacht zelf Quad Core in elke PowerMac, zelfs..
Maar het gaat dan geen Power Mac meer heten he..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, want op MacWorld is gezegd dat alle Macs nog dit jaar over gaan. Een erg goede kandidaat lijkt, toch in ieder geval voor de aankondiging, lijkt me de in Juli te houden WorldWide Developer Conference, omdat ontwikkelaars een van de doelgroepen van de PowerMac is.
Ik ken de Intel Roadmap ook niet zo, maar er komt volgens mij over niet al te lange tijd een 64-bits versie van de Core Duo uit. Dat is wellicht een goede kandidaat voor de PowerMac. Overigens lijkt het me wel vrij logisch dat in ieder geval zeker het topmodel nu Quad Core (oftewel, twee Core Duo's) gaat krijgen. Ten eerste moeten ze natuurlijk beter zijn dan het huidige topmodel, en tweede heeft de 'consumentenmac' nu al twee cores, dan moet het topmodel zeker beter uitgerust zijn... Ik verwacht zelf Quad Core in elke PowerMac, zelfs..
Downloaden, mag nog steeds. Gebruiken van het valse serienummer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Nee, software met een vals serienummer is altijd illegaal.
[..]
De processor die de desktopvariant van de Core Duo moet worden heeft nu de codenaam Conroe en komt in Juli. Aankondigen kan dus in juni, leveren vanaf einde van de zomer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aangezien de discussie maar niet op lijkt te houden doe ik ook maar een duit in het zakje. Iemand post een foto van wat hij zegt dat zijn werkkamer en huis is. Vervolgens gaan mensen twijfelen, vragen om bewijs en zelf zeggen dat hij 'bewijslast' heeft. Dat vind ik toch wel erg ver gaan. Het zal mij eerlijk gezegd aan mijn derrière oxideren of het nu echt is of niet. Als het niet echt is is dat alleen maar zielig voor hem (wie moet nu met nepfotos zijn virtuele imago gaan hoog houden op een forum?) en als het wel echt is hoop ik dat ie er veel plezier van heeft. Klaar. Lijkt mij dan..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef de_sapje het volgende:
Het nadeel van een innoverend bedrijf als Apple is dat er altijd wel iets af te wachten valtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Even de zomer afwachten dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |