Vlaardingen staat er inderdaad best op. Alleen zijn de foto's van mijn wijk best oud.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:48 schreef Tijn het volgende:
Vlaardingen staat er niet slecht op
Hilversum gaat echt nergens over
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef Hugster het volgende:
Zo ziet hij er bij mij uit nu: http://hugo.1k.nl/earthwallpaper.png
Nou .. wat een antwoord op niveau zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
Stelling "Jojo_ut_Grun is een huillie"
Wat vinden jullie?
Ik vind dat je je aansteld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik wil graag een stelling deponeren: "de apple slow-chat is slecht voor de promotie van Apple
Ik zeg dit om de volgende reden, het valt me op dat elk nieuws betreffende apple in deze slow chat besproken wordt. Dat betekend dat er in het gewone forum minder apple topics zijn . Een ander nadeel is dat het hierdoor erg onoverzichtelijk wordt. Omdat in de slowchat zoveel verschillende onderwerpen worden behandelt. Een ander voorbeeld. Ik had een mooi topic gemaakt over Worldmac Expo. Echter die werd door de apple slow chat bijna doodgezwegen. Dit vindt ik jammer , omdat ik graag aan alle Fokleden wil laten zien wat apple allemaal te bieden heeft.
Wat vinden jullie ?
Ik denk dat er maar een klein percentage interesse heeft in Apple. Dat het percentage wat er geen interesse voor heeft onwetend genoeg is om zich eraan te storen. Daardoor negatieve publiciteit vormt en dat degene met interesse ons reeks wel in de gaten hebben, of zelfs meelezen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik wil graag een stelling deponeren: "de apple slow-chat is slecht voor de promotie van Apple
Ik zeg dit om de volgende reden, het valt me op dat elk nieuws betreffende apple in deze slow chat besproken wordt. Dat betekend dat er in het gewone forum minder apple topics zijn . Een ander nadeel is dat het hierdoor erg onoverzichtelijk wordt. Omdat in de slowchat zoveel verschillende onderwerpen worden behandelt. Een ander voorbeeld. Ik had een mooi topic gemaakt over Worldmac Expo. Echter die werd door de apple slow chat bijna doodgezwegen. Dit vindt ik jammer , omdat ik graag aan alle Fokleden wil laten zien wat apple allemaal te bieden heeft.
Wat vinden jullie ?
Nou misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat je je aansteld.
Dit is een slowchat, geen discussietopic. Kom maar terug als je een mac hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Als je het daar niet mee eens bent zul je het toch meer inhoudelijk moeten onderbouwen. Is mijn bescheiden mening.![]()
Ik ben aan het sparenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit is een slowchat, geen discussietopic. Kom maar terug als je een mac hebt..
.
Dan zien we je in Juniquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen![]()
Ik wacht nog even op een betaalbare ibook , met intel en dual boot.
Hallo, Gexcon. Ben je weer losgelaten uit je kliniek?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen![]()
Ik wacht nog even op een betaalbare ibook , met intel en dual boot.
Dat is MenuCalenderClockquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vlaardingen staat er inderdaad best op. Alleen zijn de foto's van mijn wijk best oud.
Hugster,
wat is dat iCal symbooltje in je menubalk.
Het bluetooth icoontje is uit mijn menubalk verdwenen, ook al staat bij systeem voorkeuren dat het daar moet staan
Die moeten er ook zijnquote:
o.a. via de Elgato Eye Tvquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef skiczukie het volgende:
Even iets anders. Kan je kabel-tv aansluiten op een Apple? Hoe?
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevelquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Google Earth is![]()
![]()
Mijn huis kan ik niet zien, maar ja, dan had ik maar niet in Leeuwarden moeten gaan wonen I guess.
You've got mailquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef super-muffin het volgende:
En een stevige hoes voor mn Powerbook kost ¤45,- en een remote voor mn iPod ¤55,-
Zo kom ik nooit aan een ACD
Hier ook iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef super-muffin het volgende:
je hebt em zeker niet gekocht Hugster of wel?
Bij mij staat er heel irritand NOT REGISTERD EVALUATION USE ONLY?
Ik heb een 12inch ik hoef niets te compenserenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik voor mijn PB Tucano WorkOut for PowerBook 15": heel erg goed en aan te raden.
Heeft Gex iDex gebeld?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
iDex pas op straks belt ie weer!
Vertel eens wat meer over je configuratie. (internetaansluiting, modem, router (evt.)).quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
ik kan dus nog steeds geen bestanden downloaden boven de 2 MB ofzo. Heb draadloos internet en het downloaden loopt steeds vast. Wie o wie heeft een oplossing?
En dan moet je nu 's gaan tellen hoe vaak Steve 'it's amazing' zegt....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik zit die Keynote opnieuw te kijken. Ik lijk wel gek, maar het valt me op hoevaak die Steve 'And, BOOM!' zegt.
Shit, dat gaat snel!quote:Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.
IPOD NANO 4GB BLACK ENGRAVED-BNLquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jij gaat vast meer bestellen bij de Apple Store![]()
Ik zal eens bellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BNL? Buiten Naakt Lopen?
Irritant wijf.quote:
Ik heb een ADSL verbinding van KPN met een Alcatel speedtouch modem en een Sweex router.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:49 schreef sooty het volgende:
Vertel eens wat meer over je configuratie. (internetaansluiting, modem, router (evt.)).
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 00:06 uur schreef 'Slarioux' het volgende:
IPOD NANO 4GB BLACK ENGRAVED-BNL
Kannie wachten!
Gaaf hè, smilies!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:08 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Het wordt nog wat met jou zo te zien ..
Toekomstige Macfan boy?
![]()
Ik denk dat ze stiekem nog onderdeel is van Apples concurrentiestrijd met Microsoftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Irritant wijf.
Kan me niet voorstellen waarom ze haar een tweede keer hebben uitgenodigd, in de vorige keynote was ze ook al zo'n ramp.
Ik zou nog even wachten tot medio dit jaar, als ik jou was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zal ik het jaar 2006 gewoon goed beginnen en zowel mijn iMac G5 als PB G4 in de verkoop gooien en er intel-machines voor terugkopen?
General Manager van de Mac-afdeling van Microsoft. Ze komt af en toe tijdens een Keynote van Steve Jobs even langs om in dr piepstem te vertellen dat er weer een nieuwe Office aankomt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Who's Roz Ho?
Daar zit ik ook aan te denken maar nu kan ik nog wel wat meer vangen voor mijn PB G4 dan tegen die tijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot medio dit jaar, als ik jou was.
Als je bedoelt kun je op je Mac TV kijken : JA! wel ff een protje kopen (El Gato ofzo)quote:Op donderdag 12 januari 2006 om 20:28 uur schreef 'skiczukie' het volgende:
Even iets anders. Kan je kabel-tv aansluiten op een Apple? Hoe?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
Ik las ergens dat iLife 06 de illegale kanalen ook berijkt heeft, gaat dat toch snel
Dat kan helaas niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Tijn het volgende:
Ik ben benieuwd of iWeb ook naar andere hosts dan .Mac kan publishen. Zo ja, dan denk ik dat ik het ga gebruiken, want ik wil wel eens "ff snel een site maken" en met iWeb ziet het er dan ook gelijk fatsoenlijk uit
Ja en dat is ook vrij simpel denk ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet.
Maar ik heb wel gehoord dat het geheel ook lokaal te saven is, en dan is het nog een kwestie van handmatig uploaden.
Ja, dat is vrijwel hetzelfde wat mij betreftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet.
Maar ik heb wel gehoord dat het geheel ook lokaal te saven is, en dan is het nog een kwestie van handmatig uploaden.
Ik gebruik eigenlijk alleen iTunesquote:
Okayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is vrijwel hetzelfde wat mij betreft
Overigens moet ik erbij vermelden dat ik de 0/5 rating voor dat nummer van het plaatje, dat ik het daar wel eens mee ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef Furious het volgende:
Een leuk programma overigens, ik weet niet of deze al eens vermeld is, maar anywho; Growl.
Voor mooie meldingen bij bepaalde programma's op je scherm laten toveren. Bijv; een melding van een nieuw nummer in iTunes:
[afbeelding]
Ik had 'em destijds op m'n iBook staan.
http://www.apple.com/ilife/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef tonks het volgende:
Jawel hoor bij de keynote wel. iLife, iMovie, iDvd , Garageband , iWeb en iTunes
Nee, hij is uit het iLife pakket.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef tonks het volgende:
Jawel hoor bij de keynote wel. iLife, iMovie, iDvd , Garageband , iWeb en iTunes
Hij had het toch over 6 applicaties binnen iLife of is mijn geheugen zo slecht aan het worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, hij is uit het iLife pakket.
Dit zag je voordat hij iWeb ging aankondigen.
Ja, hier ook. En er is niemand die 'em verder heeft dan 16,4 %quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
nu issie bij mij opees 0.0 kbs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |