o.a. via de Elgato Eye Tvquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef skiczukie het volgende:
Even iets anders. Kan je kabel-tv aansluiten op een Apple? Hoe?
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevelquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Google Earth is![]()
![]()
Mijn huis kan ik niet zien, maar ja, dan had ik maar niet in Leeuwarden moeten gaan wonen I guess.
You've got mailquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef super-muffin het volgende:
En een stevige hoes voor mn Powerbook kost ¤45,- en een remote voor mn iPod ¤55,-
Zo kom ik nooit aan een ACD
Hier ook iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef super-muffin het volgende:
je hebt em zeker niet gekocht Hugster of wel?
Bij mij staat er heel irritand NOT REGISTERD EVALUATION USE ONLY?
Ik heb een 12inch ik hoef niets te compenserenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik voor mijn PB Tucano WorkOut for PowerBook 15": heel erg goed en aan te raden.
Heeft Gex iDex gebeld?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
iDex pas op straks belt ie weer!
Vertel eens wat meer over je configuratie. (internetaansluiting, modem, router (evt.)).quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
ik kan dus nog steeds geen bestanden downloaden boven de 2 MB ofzo. Heb draadloos internet en het downloaden loopt steeds vast. Wie o wie heeft een oplossing?
En dan moet je nu 's gaan tellen hoe vaak Steve 'it's amazing' zegt....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik zit die Keynote opnieuw te kijken. Ik lijk wel gek, maar het valt me op hoevaak die Steve 'And, BOOM!' zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |