Hallo, Gexcon. Ben je weer losgelaten uit je kliniek?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen![]()
Ik wacht nog even op een betaalbare ibook , met intel en dual boot.
Dat is MenuCalenderClockquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vlaardingen staat er inderdaad best op. Alleen zijn de foto's van mijn wijk best oud.
Hugster,
wat is dat iCal symbooltje in je menubalk.
Het bluetooth icoontje is uit mijn menubalk verdwenen, ook al staat bij systeem voorkeuren dat het daar moet staan
Die moeten er ook zijnquote:
o.a. via de Elgato Eye Tvquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef skiczukie het volgende:
Even iets anders. Kan je kabel-tv aansluiten op een Apple? Hoe?
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevelquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Google Earth is![]()
![]()
Mijn huis kan ik niet zien, maar ja, dan had ik maar niet in Leeuwarden moeten gaan wonen I guess.
You've got mailquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie je wel topless liggen op dat schapevel![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:33 schreef super-muffin het volgende:
En een stevige hoes voor mn Powerbook kost ¤45,- en een remote voor mn iPod ¤55,-
Zo kom ik nooit aan een ACD
Hier ook iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef super-muffin het volgende:
je hebt em zeker niet gekocht Hugster of wel?
Bij mij staat er heel irritand NOT REGISTERD EVALUATION USE ONLY?
Ik heb een 12inch ik hoef niets te compenserenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik voor mijn PB Tucano WorkOut for PowerBook 15": heel erg goed en aan te raden.
Heeft Gex iDex gebeld?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
iDex pas op straks belt ie weer!
Vertel eens wat meer over je configuratie. (internetaansluiting, modem, router (evt.)).quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef snoopy het volgende:
ik kan dus nog steeds geen bestanden downloaden boven de 2 MB ofzo. Heb draadloos internet en het downloaden loopt steeds vast. Wie o wie heeft een oplossing?
En dan moet je nu 's gaan tellen hoe vaak Steve 'it's amazing' zegt....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik zit die Keynote opnieuw te kijken. Ik lijk wel gek, maar het valt me op hoevaak die Steve 'And, BOOM!' zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |