oh nou dan druk ik maar op cancelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef Remzz het volgende:
Dat mag niet
Je mag het niet aanbieden en je mag hier geen linkjes posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef Remzz het volgende:
Dat mag niet
En en en?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn ook traag, ik had hem gister al van usenet binnen..
Shitloads aan missing en corrupte bestanden.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog nooit usenet gebruikt to be honest
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Shitloads aan missing en corrupte bestanden..
Wanneer leren mensen normaal quoten!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef i-spy24 het volgende:
Wanneer leren nou eens om gewoon voor iets wat je niet hebt of nog niet kunt kopen tegaan leren sparen of een baantje erbij te nemen ipv alleen maar alles gratis te willen hebben en er niks voor te doen alsof dat de normaalste zaak vd wereld is.![]()
jij hebt wel makkelijk praten natuurlijk vanuit je villa met 20 macs.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef i-spy24 het volgende:
Wanneer leren nou eens om gewoon voor iets wat je niet hebt of nog niet kunt kopen tegaan leren sparen of een baantje erbij te nemen ipv alleen maar alles gratis te willen hebben en er niks voor te doen alsof dat de normaalste zaak vd wereld is.![]()
iWork '06 ga ik ook gewoon kopen, samen met een maat van mij, het family pack. Als ik iLife '06 zou willen, ga ik hem ook gewoon kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef i-spy24 het volgende:
ben nu bij file 20 en alle files zijn tot nu toe CRC 100% okayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef tonks het volgende:
Hopen dat die van 7.60 gig okee is
Jammer dat ik hem niet kan zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef nietzman het volgende:
http://img206.imageshack.(...)pple0000000007cy.jpg
En een toffe Steve-prent.. Ik laat er meteen een dekbedovertrek van drukken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 20:55 uur schreef 'Hugster' het volgende:
jij hebt wel makkelijk praten natuurlijk vanuit je villa met 20 macs.
Als het al echt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik alleen maar dat mij alles is komen aanwaaien of van de vrachtwagen
is komen vallen...![]()
De Apple Store die is echt, daar haal je de echte iLife.quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef i-spy24 het volgende:
Geloof je het toch lekker niet.jaloers zijn en leugens vertellen is zo makkelijk als jezelf niets hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |