Ik zie niet in waarom je het langer dan tien minuten aan zou laten staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef broer het volgende:
Ziet er wel nuttig uit, dat iBatt. Alleen jammer dat de trial versie er na tien minuutjes al mee kapt...
Kun je dat soort dingen daar ook mee doen?quote:
Kan je instellen @ VLC.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik me afvroeg:
Ik heb op dit moment MediaPlayer op mijn iBook staan om filmpjes op internet te kunnen bekijken. Dat vind ik eigenlijk vervelend, en ik wil nu VLC gaan gebruiken om dat te doen. Als ik MediaPlayer van mijn computer afgooi worden filmpjes die ik wil openen automatisch geopend in VLC ?
Ik ga me zo even meer inlezen op VLC sowieso, maar ik vroeg het me even af.
Ik doe dat anders. Gewoon op een file klikken met (bijv) .wmv extensie. Via Appeltje+i klik je dan 'Openen met VLC' en klik je op 'Gebruik dit programma om alle bestanden met deze extensie te openen.quote:
damnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef nietzman het volgende:
http://members.cox.net/jasontho2/
Damn, als je dat ziet vraag je je toch echt af waarom Apple niet een aantal mensen heeft ontslagen na die geripte Eminem reclame.
http://www.macosx.nl/ staat dat Windows de plugin voor Quick Time vanaf vandaag gratis maakt. Dan kun je volgensmij alles gewoon met Quick Time afspelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik me afvroeg:
Ik heb op dit moment MediaPlayer op mijn iBook staan om filmpjes op internet te kunnen bekijken. Dat vind ik eigenlijk vervelend, en ik wil nu VLC gaan gebruiken om dat te doen. Als ik MediaPlayer van mijn computer afgooi worden filmpjes die ik wil openen automatisch geopend in VLC ?
Ik ga me zo even meer inlezen op VLC sowieso, maar ik vroeg het me even af.
Helaas niet met de nieuwste update Quicktime; zie daarvoor diezelfde post op macosx.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://www.macosx.nl/ staat dat Windows de plugin voor Quick Time vanaf vandaag gratis maakt. Dan kun je volgensmij alles gewoon met Quick Time afspelen
dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef Slarioux het volgende:
19 december gaat mijn ipod nano op de post!
2006?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef Slarioux het volgende:
19 december gaat mijn ipod nano op de post!
Tijn, Google earth gaat daarvoor echt niet werken hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef XL het volgende:
Ik vind die intel-reclame toch wel ruig en wil wel eens proberen om hem om te zetten naar een gif-je zoals Chaos heeft gedaan met die Einstein-reclame.
Wat zou de makkelijkste manier zijn?
Je kunt hem met Quicktime Pro vanaf de AppleSite zo opslaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Heeft iemand die reclame al in .mov gespot? Dan kan ik hem even naar mijn iTunes trekken, want hij is toch wel erg vet
Wat dacht je van de Apple site?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Heeft iemand die reclame al in .mov gespot? Dan kan ik hem even naar mijn iTunes trekken, want hij is toch wel erg vet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Die gaan we dus meteen downloaden.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]Het programma is echt schijtlelijk
Maar het werkt wel goed
Wat vind je er zo lelijk aan dan? Vind 't wel meevallen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:19 schreef Tijn het volgende:Het programma is echt schijtlelijk
Maar het werkt wel goed
Het ziet er echt niet uit. Het lijkt op zo'n open-source Linux-programma wat via X11 draait. Of een Windows-programma ofzo. Lelijke menuutjes, lelijke tabbladen, lelijke knoppen, alles is gewoon afzichtelijk en niet-OSX-achtig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lelijk aan dan? Vind 't wel meevallen.
Zeg, X11 heeft wel een degelijke interface ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit. Het lijkt op zo'n open-source Linux-programma wat via X11 draait. Of een Windows-programma ofzo. Lelijke menuutjes, lelijke tabbladen, lelijke knoppen, alles is gewoon afzichtelijk en niet-OSX-achtig.
Maar het werkt!
Ik win nooit watquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef peterh het volgende:
ik ga de ipod nano winnen!Net een zak chips leeggegeten
![]()
Die denken van die het al een iBookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze hebben mij nieteens teruggemaild..
Waar ze nog een relatie mee heeft ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Die denken van die het al een iBook
Mij ook niet, en ik heb wel zes keer ingevuld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze hebben mij nieteens teruggemaild..
Ik ook! Al moet ik wel door vier verdiepingen heen kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |