Het ziet er echt niet uit. Het lijkt op zo'n open-source Linux-programma wat via X11 draait. Of een Windows-programma ofzo. Lelijke menuutjes, lelijke tabbladen, lelijke knoppen, alles is gewoon afzichtelijk en niet-OSX-achtig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat vind je er zo lelijk aan dan? Vind 't wel meevallen.
Zeg, X11 heeft wel een degelijke interface ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit. Het lijkt op zo'n open-source Linux-programma wat via X11 draait. Of een Windows-programma ofzo. Lelijke menuutjes, lelijke tabbladen, lelijke knoppen, alles is gewoon afzichtelijk en niet-OSX-achtig.
Maar het werkt!
Ik win nooit watquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef peterh het volgende:
ik ga de ipod nano winnen!Net een zak chips leeggegeten
![]()
Die denken van die het al een iBookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze hebben mij nieteens teruggemaild..
Waar ze nog een relatie mee heeft ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Die denken van die het al een iBook
Mij ook niet, en ik heb wel zes keer ingevuld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze hebben mij nieteens teruggemaild..
Ik ook! Al moet ik wel door vier verdiepingen heen kijkenquote:
Vlaardingen staat er inderdaad best op. Alleen zijn de foto's van mijn wijk best oud.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:48 schreef Tijn het volgende:
Vlaardingen staat er niet slecht op
Hilversum gaat echt nergens over
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef Hugster het volgende:
Zo ziet hij er bij mij uit nu: http://hugo.1k.nl/earthwallpaper.png
Nou .. wat een antwoord op niveau zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
Stelling "Jojo_ut_Grun is een huillie"
Wat vinden jullie?
Ik vind dat je je aansteld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik wil graag een stelling deponeren: "de apple slow-chat is slecht voor de promotie van Apple
Ik zeg dit om de volgende reden, het valt me op dat elk nieuws betreffende apple in deze slow chat besproken wordt. Dat betekend dat er in het gewone forum minder apple topics zijn . Een ander nadeel is dat het hierdoor erg onoverzichtelijk wordt. Omdat in de slowchat zoveel verschillende onderwerpen worden behandelt. Een ander voorbeeld. Ik had een mooi topic gemaakt over Worldmac Expo. Echter die werd door de apple slow chat bijna doodgezwegen. Dit vindt ik jammer , omdat ik graag aan alle Fokleden wil laten zien wat apple allemaal te bieden heeft.
Wat vinden jullie ?
Ik denk dat er maar een klein percentage interesse heeft in Apple. Dat het percentage wat er geen interesse voor heeft onwetend genoeg is om zich eraan te storen. Daardoor negatieve publiciteit vormt en dat degene met interesse ons reeks wel in de gaten hebben, of zelfs meelezen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik wil graag een stelling deponeren: "de apple slow-chat is slecht voor de promotie van Apple
Ik zeg dit om de volgende reden, het valt me op dat elk nieuws betreffende apple in deze slow chat besproken wordt. Dat betekend dat er in het gewone forum minder apple topics zijn . Een ander nadeel is dat het hierdoor erg onoverzichtelijk wordt. Omdat in de slowchat zoveel verschillende onderwerpen worden behandelt. Een ander voorbeeld. Ik had een mooi topic gemaakt over Worldmac Expo. Echter die werd door de apple slow chat bijna doodgezwegen. Dit vindt ik jammer , omdat ik graag aan alle Fokleden wil laten zien wat apple allemaal te bieden heeft.
Wat vinden jullie ?
Nou misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat je je aansteld.
Dit is een slowchat, geen discussietopic. Kom maar terug als je een mac hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Als je het daar niet mee eens bent zul je het toch meer inhoudelijk moeten onderbouwen. Is mijn bescheiden mening.![]()
Ik ben aan het sparenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit is een slowchat, geen discussietopic. Kom maar terug als je een mac hebt..
.
Dan zien we je in Juniquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen![]()
Ik wacht nog even op een betaalbare ibook , met intel en dual boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |