Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Jij beweert dat iemands zaken niet kloppen. Dan moet JIJ aantonen met hard bewijs-dus geen lose woorden- dat het zo is. Overtuigend en wel.En anders je smoelwerk houden en zwijgen.
Dat zou goed kunnen, ik kan me er wel iets bijvoorstellen al interesseert me die discussie niet zo heel veel. Ging me meer om het "bewijzen", waar zo vaak om gevraagd wordt. Ik had zelf allang een foto gepost om er vanaf te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met alle respect, maar I-Spy wordt continue voor leugenaar uitgemaakt. Dat vind ik persoonlijk denigrerender (is dat een woord).
Ik heb hier ook voor een godsvermogen aan PC's, Mac's en Gadgets staan. Simpelweg omdat ik het leuk vind, en het me kan veroorloven. Zou bij I-Spy ook zomaar het geval kunnen zijn.
Nee de situatie is anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...
De bewijslast in deze ligt bij jou.
Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar zeggen 'ik heb een hot-tub op mijn dakterras' en daar een foto bij posten en dan zeggen 'bewijs maar dat het niet zo is' ... IK ben dan degene die aan moet tonen dat het MIJN dakterras en MIJN hot-tub is.
Nogmaals, ik wil geen enkel oordeel vellen in deze, maar moest het toch even kwijt.
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
Kunnen we het nu weer gezellig over Apple gaan hebben ?
Dus ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee de situatie is anders.
Er is een persoon welke zegt. 'Ik heb een hot-tub en ben heppiedepeppie, kijk hier een foto'
En andere personen zeggen vervolgens 'Dat is jouw hot-tub niet'
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.
En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Dat zou nooit passenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.
En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Ik zou gewoon zeggen 'Dan toch niet' En vervolgens met een koud biertje in mijn warme hot-tub gaan zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus ?
Moeten dan die personen bewijzen dat het NIET zijn hottub is ? Of die persoon bewijzen dat het WEL zo is ?
Hint: 1 van de 2 opties is maar mogelijk, je kan namelijk alleen maar de aanwezigheid van iets bewijzen en niet de afwezigheid. (niet al te strikt gesproken, maar in dit soort gevallen)
wowquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wat grappig hoeveel mensen er wel niet vallen om een post van mij. Kolere, ik heb nergens gezegd dat ik twijfel aan zijn foto.
Begrijpend lezen is voor sommige mensen ook een kunst.
Is hij aangeraakt door Steve Jobs?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penis
Ik wil het er echt niet meer over hebben, maar de eis/stelling is 'dat is mijn huis' dus DAT dient overtuigend bewezen te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de simpele zielen: De wet zeg heel simpel zelfs formeel: Hij die eist dient overtuigend te bewijzen!
ik zeg dat is mijn huis.
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC( denk ik..
)
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis![]()
Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC( denk ik..
)
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis![]()
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.
Geen idee, maar als ik kijk hoe ver ze nu voor lopen op de verwachtingen (introductie Intel Macs midden dit jaar) denk ik wel dat het dit jaar zal moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wanneer wordt de intel vervanger van de huidige PowerMacs nou verwacht?
Ja, sorry dat ik loog over mijn oude Tulip 486.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzen![]()
![]()
boeie... mongolen& patjepeeers zitten overal op het webquote:Op [vrijdag 13 januari 2006 om 21:58 uurschreef 'tonks' het volgende:
Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.
Merk hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:01 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
boeie... mongolen& patjepeeers zitten overal op het web![]()
Dus ik maak een foto van een villa uit schubbekutjeveen en zeg dat dat mijn huis is en zolang niemand die villa in het echt heeft gezien en mijn eigendomspapieren is het waarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Ben jij een beetje leesblind 'ChOas' : lees eens verder dan je neus lang is. De aangever heeft al bewezen dat het zijn foto's zijn door ze te posten!!!! Dus meen jij dat dat niet zo is dan moet JIJ het tegendeel bewijzen middels andere foto's ! Nadenken!!!
Ik geef opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'ChOas':
Eerste stukje van je zin: JA!
tweede stuk: Nou laat die persoon dan die google link posten als zijn tegenbewijs klopt zodat hij mijn bewering onderuit kan halen. Zo werkt het .
Oh en als je goed kijkt - schrijfstijl - dan kun je zelfs zien dat mischien die foto's die ergens anders staan (forum) mischien van een en dezelfde persoon zijn ( alleen een andere nick)
Bewijslast formeel is heel simpel alleen de meesten draaien het om of maken er een zooitje van omdat ze het zelf niet weten. Als ik iets beweer en dat kan onderbouwen middels bewijs(wat het ook moge zijn) dan blijft dat TOTDAT iemand anders met tegenbewijs komt overeind staan als MIJN rechthebbende bewijs.
Mijn 2 pogingen zitten op 9,3 % en ongeveer op 25 %.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ah! Is dit het centrale hoe ver is jou download topic? [afbeelding]
Ik heb Google earth niet hier, maar volgens mij zijn er op dit moment alleen nog maar van Amsterdam centrum hoge resolutie beelden...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Kan iemand ff helpen hoe het komt dat ik de Amsterdam ArenA niet in beeld krijg?![]()
Als ik de ArenA opzoek krijg ik bewegende beelden van een concert van U2, dus die beelden zijn al best oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Kan iemand ff helpen hoe het komt dat ik de Amsterdam ArenA niet in beeld krijg?![]()
Dat weet ik wel zeker, want op MacWorld is gezegd dat alle Macs nog dit jaar over gaan. Een erg goede kandidaat lijkt, toch in ieder geval voor de aankondiging, lijkt me de in Juli te houden WorldWide Developer Conference, omdat ontwikkelaars een van de doelgroepen van de PowerMac is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik kijk hoe ver ze nu voor lopen op de verwachtingen (introductie Intel Macs midden dit jaar) denk ik wel dat het dit jaar zal moeten zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 om 22:39 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:
Omdat Google Earth gemaakt is door PSV fans
Nee, software met een vals serienummer is altijd illegaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef XL het volgende:
[..]
Je mag het niet aanbieden en je mag hier geen linkjes posten.
Maar downloaden uit de nieuwsgroepen, dat mag wel![]()
Oh ok, nou ok dan komt hier mijn nieuwe auto met ingebouwde iPod-installatie, de iPod-installatie kan ik helaas niet bewijzen want daar heb ik (nog) geen foto van, maar ik kan wel bewijzen dat het mijn auto is! Ik heb immers een foto!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Ben jij een beetje leesblind 'ChOas' : lees eens verder dan je neus lang is. De aangever heeft al bewezen dat het zijn foto's zijn door ze te posten!!!! Dus meen jij dat dat niet zo is dan moet JIJ het tegendeel bewijzen middels andere foto's ! Nadenken!!!
Even de zomer afwachten dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, want op MacWorld is gezegd dat alle Macs nog dit jaar over gaan. Een erg goede kandidaat lijkt, toch in ieder geval voor de aankondiging, lijkt me de in Juli te houden WorldWide Developer Conference, omdat ontwikkelaars een van de doelgroepen van de PowerMac is.
Ik ken de Intel Roadmap ook niet zo, maar er komt volgens mij over niet al te lange tijd een 64-bits versie van de Core Duo uit. Dat is wellicht een goede kandidaat voor de PowerMac. Overigens lijkt het me wel vrij logisch dat in ieder geval zeker het topmodel nu Quad Core (oftewel, twee Core Duo's) gaat krijgen. Ten eerste moeten ze natuurlijk beter zijn dan het huidige topmodel, en tweede heeft de 'consumentenmac' nu al twee cores, dan moet het topmodel zeker beter uitgerust zijn... Ik verwacht zelf Quad Core in elke PowerMac, zelfs..
Maar het gaat dan geen Power Mac meer heten he..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, want op MacWorld is gezegd dat alle Macs nog dit jaar over gaan. Een erg goede kandidaat lijkt, toch in ieder geval voor de aankondiging, lijkt me de in Juli te houden WorldWide Developer Conference, omdat ontwikkelaars een van de doelgroepen van de PowerMac is.
Ik ken de Intel Roadmap ook niet zo, maar er komt volgens mij over niet al te lange tijd een 64-bits versie van de Core Duo uit. Dat is wellicht een goede kandidaat voor de PowerMac. Overigens lijkt het me wel vrij logisch dat in ieder geval zeker het topmodel nu Quad Core (oftewel, twee Core Duo's) gaat krijgen. Ten eerste moeten ze natuurlijk beter zijn dan het huidige topmodel, en tweede heeft de 'consumentenmac' nu al twee cores, dan moet het topmodel zeker beter uitgerust zijn... Ik verwacht zelf Quad Core in elke PowerMac, zelfs..
Downloaden, mag nog steeds. Gebruiken van het valse serienummer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Nee, software met een vals serienummer is altijd illegaal.
[..]
De processor die de desktopvariant van de Core Duo moet worden heeft nu de codenaam Conroe en komt in Juli. Aankondigen kan dus in juni, leveren vanaf einde van de zomer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aangezien de discussie maar niet op lijkt te houden doe ik ook maar een duit in het zakje. Iemand post een foto van wat hij zegt dat zijn werkkamer en huis is. Vervolgens gaan mensen twijfelen, vragen om bewijs en zelf zeggen dat hij 'bewijslast' heeft. Dat vind ik toch wel erg ver gaan. Het zal mij eerlijk gezegd aan mijn derrière oxideren of het nu echt is of niet. Als het niet echt is is dat alleen maar zielig voor hem (wie moet nu met nepfotos zijn virtuele imago gaan hoog houden op een forum?) en als het wel echt is hoop ik dat ie er veel plezier van heeft. Klaar. Lijkt mij dan..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef de_sapje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |