GEEN WOORDEN, MAAR DADEN!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft z'n allerlaatste waarschuwing gehad, geeft hij daar geen gehoor aan dan is het wegwezen.
Het was al opgelost, zie ik:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:21 schreef rubbereend het volgende:
we gaan kijken of er nog wat wiebertjes zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef Dagonet het volgende:
guzman, kloon, originele account week langer weg
tijd om te gaan slapen, denk ik.quote:
of dichtquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef dndiek het volgende:
Dan laat dat oude topic maar gewoon nominatieronde
Nog inflatie in 2006quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef rubbereend het volgende:
je kan de rekening gewoon overmaken op het gebruikelijke rekeningnummer
bij mij krijg je 10% kortingquote:
verkapte sollicitatie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[dndiek mode]
He modjes,kijk eens hier!
Nieuwe Astel superprof actie!! superpingels
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[dndiek mode]
He modjes,kijk eens hier!
Nieuwe Astel superprof actie!! superpingels
Ik heb gekeken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil iemand even gaan kijken in het Associatietopic? Twee koningen verzieken de boel daar nog al.
Die ging op 24-12 een maand weg en mag mailen als hij terug wil.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar blijft Cart Man?
Vond je het leuk?quote:
Het was hilarisch idd. Wat een lol moeten ze ook gehad hebben.quote:
Beetje onzin mijn inziens aangezien 3 ervan al geen scheidsrechter meer zijn (collina, frisk, hoyzer) 1 het nog niet is en misschien ook wel nooit word ( den ouden) Meer een speler topic dus.. 1 klaagbaak topic waarvan de TS van mening is dat de betreffende scheids geen scheidsrechter meer mag zijn(bossen), daar zal ook niemand meer posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
In het handige linkjestopic zie je dat meerdere scheidsrechters een eigen topic hebben, dus dat laten we mooi zo. Als het maar over de betreffende persoon gepraat wordt.
Verwachten? Als wij winnen ga ik geen 3 pagina's volspammen met smilies. De 2 laatste pagina's staat niks inhoudelijks meer. Alleen maar smilies en klets. Terwijl er gewoon weer nieuwe wedstrijden bezig zijn. Waar het livetopic toch voor bedoeld is.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt er zelf ook volwassen mee omgaan. Net na de wedstrijd kun je zulke dingen verwachten. Er zit wel veel nietszeggends bij, dat klopt maar dat hou je niet tegen. Er zijn gelukkig nog genoeg users die inhoudelijk bezig zijn.
Heb je nu inmiddels door dat dit gewoon gedaan is omdat er al weken op een soortgelijke manier op elk puntverlies van Ajax gereageerd wordt? Dan wil ik nu ook wel even trollen hoor. En het lukte aardigquote:Op zondag 22 januari 2006 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het continu posten van enkel smilies in het eredivisie topic door o.a. Da_Sandman kan daar iets aangedaan worden. Dat je blij bent a la, maar om dat nou tot in den treure te herhalen door dit soort nietzeggende onzin begint een beetje irritant te worden.
Niet met potten en ketels komen Robbie. Je bent zelf ook nog al eens schuldig aan offtopic trollen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verwachten? Als wij winnen ga ik geen 3 pagina's volspammen met smilies. De 2 laatste pagina's staat niks inhoudelijks meer. Alleen maar smilies en klets. Terwijl er gewoon weer nieuwe wedstrijden bezig zijn. Waar het livetopic toch voor bedoeld is.
Wat hij zegtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijken jullie de samenvattingen sinds Talpa ?
Kan toch gewoon in het talpa topic?
Ze zijn snel he, die mods van tegenwoordig.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
Heeft maar anderhalve dag geduurd. Hulde
tsss we hebben niet allemaal zo'n turbo rollatorquote:Op maandag 23 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zijn snel he, die mods van tegenwoordig.
Dat ontken ik ook niet maar dan stond er minstens nog een zin. En dat was maar een enkele keer. Jij staat er wel 25 keer met alleen eenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet met potten en ketels komen Robbie. Je bent zelf ook nog al eens schuldig aan offtopic trollen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
En de reacties waren heerlijk.
Heb jij Tony_Montana nog meegemaakt? Die maakte daar een sport van...
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening gegeven, zonder daarbij modder te gooien naar andere Fok!kers, ik zie heel veel Fok!kers niet verder komen dan hooligan-taal, een beetje raar dat je je dan ergert aan mijn inhoudelijke posts.²
Hey Golfer, ben je geen mod meer?quote:
Nee, ik heb gebruik gemaakt van de VUT-regeling van Fok!.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Golfer, ben je geen mod meer?²
Ook goedquote:Op maandag 23 januari 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Slotje en nieuwe topic lijkt me het makkelijkst?
Had ik al even gedaan, k zat er nu toch.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef DeTolk het volgende:
[EK2008 Kwal. Group G] Met Nederland naar het Oosten
Mag de TT aangepast naar [EK08-Groep G, Kwal.] Met Nederland naar het Oosten ?
Die komen niet omhoog, worden gewoon weer nieuwe aangemaakt.. Net als altijd...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef rubbereend het volgende:
als er geen behoefte is om over te posten dan zakken de topics vanzelf weg en komen tzt wel weer omhoog. Blijkt dat er behoefte is, bijvoorbeeld als de speelschema's bekend zijn dan kan er gebruik van gemaakt worden.
Als jij nu zorgt dat je er strak opzit en het hier meteen meldt, is er geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die komen niet omhoog, worden gewoon weer nieuwe aangemaakt.. Net als altijd...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij nu zorgt dat je er strak opzit en het hier meteen meldt, is er geen probleem.
Nee, dan wordt er weer gezegd, dat die oude gedateerd is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij nu zorgt dat je er strak opzit en het hier meteen meldt, is er geen probleem.
Dan posten jij en ik er elke maand een paar keer in, dan is dat argument ook weg. Okay?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er weer gezegd, dat die oude gedateerd is.
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
TR,volgens mij wil jij hartstikke graag mod worden,is het niet?
helpt niet meteen hoor. Ik was ooit de grote favoriet maar de keuze viel op een anderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?
We kunnen het natuurlijk aan de heren mods voorstellen,een soort verkiezing voor een reserve-mod,voor als de rest er niet is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?
Dat was voor de meetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helpt niet meteen hoor. Ik was ooit de grote favoriet maar de keuze viel op een ander
Heatwave's masterplan is er niets bij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
TR,volgens mij wil jij hartstikke graag mod worden,is het niet?
HW pakte het tenminste nog subtiel aan....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heatwave's masterplan is er niets bij.
Ach, dat maakt toch niet zoveel uit. Ik houd het behoorlijk algemeen, dus dat kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is het leuk om daarmee te wachten tot de kwalificatie daadwerkelijk begint/op het punt staat te beginnen... en er dus ook echt iets zinnigs over te zeggen is?
Iig tot na het WK?
Zou 1 van de modjes hier op kunnen reageren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk aan de heren mods voorstellen,een soort verkiezing voor een reserve-mod,voor als de rest er niet is.
Het lijkt me een top idee, maar zouden er veel aanmeldingen komen? Een verkiezing met 1 persoon is ook zo wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou 1 van de modjes hier op kunnen reageren?
Er zal toch wel concurrentie zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het lijkt me een top idee, maar zouden er veel aanmeldingen komen? Een verkiezing met 1 persoon is ook zo wat.
Ik heb een hele andere fokquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan posten jij en ik er elke maand een paar keer in, dan is dat argument ook weg. Okay?
Ik heb ze gebookmarked, jij dan?
[afbeelding]
Niets outtasight outtamind!
Ik neem het mee naar achteren, we komen hier op terug, als het nog niet weggezakt is natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zal toch wel concurrentie zijn?
Anders stel je het effe aan Yvonne voor
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?quote:
Jawel, ik heb nu een gele, met koekiemonster.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?
Een beetje geheimen zitten verklappen over m'n verschillende plaatjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik hier misschien even komen foeteren over de onspoilerachtige TT's.
BEDANKT HE!
Ik wil de uitslagen niet weten, om op een andere manier De Wedstrijden te kijken. Nou open ik echter de Active Topics, zie ik een TT met iets van 'Ajax laatste minuut, blabla'.. dat wil ik dus helemaal niet wetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wil de uitslagen niet weten, om op een andere manier De Wedstrijden te kijken. Nou open ik echter de Active Topics, zie ik een TT met iets van 'Ajax laatste minuut, blabla'.. dat wil ik dus helemaal niet weten![]()
.
Toespeling op vorige week. Dat topic is geopend ver van te vorenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wil de uitslagen niet weten, om op een andere manier De Wedstrijden te kijken. Nou open ik echter de Active Topics, zie ik een TT met iets van 'Ajax laatste minuut, blabla'.. dat wil ik dus helemaal niet weten![]()
.
Nu ineens wel??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me het beste, .
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
De insteek van Daggla was iets anders, maar logisch dat het zo wordt opgevat. Ik heb dat bericht en de reactie's daarop verwijderd.
Tnx, was misschien wat kort door de bocht idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
De insteek van Daggla was iets anders, maar logisch dat het zo wordt opgevat. Ik heb dat bericht en de reactie's daarop verwijderd.
dan staan er 300 posts in....quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef Beschouw het volgende:
Vraagje: hoe weet ik wanneer een topic vol is?
soms meerquote:
Geef Beschouw even de tijd ja!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat dat logo topic nog komen?
Oke, in dat geval tot volgend jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geef Beschouw even de tijd ja!
Die moet nog uitvinden hoe zijn computer, Fok, het plaatsen van plaatjes, het linken naar plaatjes, het opzetten van tournaments, en het openen van nieuwe topics werkt.
Je post tot volgend jaar niet meer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke, in dat geval tot volgend jaar![]()
Ik post juist meer, omdat de posts van vandaag niet meegeteld worden.. Dat moet weer ingehaald worden natuurlijk :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je post tot volgend jaar niet meer?
Heerlijk, wat een goed nieuws.
Beetje laat, maar het slotje is gezet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
En dan kan er dus ook een slotje op de Logo nomineerronde.
Dankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje laat, maar het slotje is gezet.
de prachtige TT is compleet nu.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:20 schreef Noca het volgende:
Oww zo. Bedankt, laat ik die er eerst wel uit. Al is de OP bijna hetzelfde
Bedankt Rubber!! Kun je de titel nog veranderen in: De maand van de waarheid.
Zou mooi zijn!
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je titel staat erachter.
Ja, wie heeft het nou gedaan?quote:
wat is de bedoeling? Reclame maken voor het toernooi? Daar is dit topic niet voor bestemd.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef Beschouw het volgende:
Eén van de 32 wedstrijden die nog lang niet beslist is:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nog niet gestemd? \\\\\\\\\\\\\\\'t Kan nog.....op: Best logo ever, 1e ronde
inderdaad, mensen zien het wel in de index staan en als ze willen stemmen komen ze vanzelf. Hoe verder je in het toernooi komt hoe meer stemmers er gaan komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het Ajax topic hoeft je ook niet te gaan posten voor dat toernooi
Als mensen willen stemmen, dan stemmen ze vanzelf wel. Ga in ieder geval niet lopen pushen, want dat heeft toch alleen maar een tegendraads effect.
Het grote AFC AJAX-topic #280
Helaas, er is wel vaker een titel van een PL topic met een clubnaam erin. De TS heeft de eer de titel te verzinnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:10 schreef Grimm het volgende:
Kan die tt van het premier league thread veranderd worden? we zijn niet allemaal fan van dat arsenal
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Grimm het volgende:
Ja hoor dat slaat werkelijk nergens op, kom op man, dit is toch geen normale TT.
Zijn 't allemaal van die arsenal nerds hier ofzo
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Grimm het volgende:
Ja hoor dat slaat werkelijk nergens op, kom op man, dit is toch geen normale TT.
Zijn 't allemaal van die arsenal nerds hier ofzo
Valt niet mee he, weer verliezen? Of bedoel je dat er niet mee?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
FC Utrecht weer gewonnen van Ajax
Genoegdoening halen uit overwinningen van het tweede. Wees er trots op.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Valt niet mee he, weer verliezen? Of bedoel je dat er niet mee?![]()
Geez chill... ik maakte slechts een geintjequote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Genoegdoening halen uit overwinningen van het tweede. Wees er trots op.
Gebruik dan ook een PI johquote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Geez chill... ik maakte slechts een geintje![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een PI johIk weet echt nooit wanneer jij sarcastisch bent
Maar dan nog kan ik op dit moment weinig hebben hoor
Vriendjes?![]()
Nou, als je OP leest, dan zie je wedstrijden staan he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:24 schreef rubbereend het volgende:
watr wil je dat het precies wordt nu?
daar verschillen de meningen overquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maakt niet uit Eend. Je kan het best.
Wat ben jij ook een topiczoeker en meesterhulp. Maar waar maak je je druk om, de OP is prima en het is een talentvolle jongen waar in de toekomst wat van verwacht mag worden. En het is denk ik een jongen waar straks wel veel over gesproken wordt hier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft hij nu ineens wel recht op een eigen topic? Vanwege een half uurtje invallen tegen Fnoord?
Graag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Noca het volgende:
Ik zal er straks even een openen over Valery Sedoc
topiczoeker? Staat gewoon in dat topic wat er nu is hoor...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een topiczoeker en meesterhulp. Maar waar maak je je druk om, de OP is prima en het is een talentvolle jongen waar in de toekomst wat van verwacht mag worden. En het is denk ik een jongen waar straks wel veel over gesproken wordt hier.
Stanley Aborah kreeg ook z'n topic toen hij debuteerde, wie weet kunnen jullie Jeffrey over een paar jaar ook wel begroeten. Wie weet.
dit zijn toch gewoon internationals gewordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel jeugdspelers van ajax hebben de laatste jaren hun belofte (vooralsnog) niet nagekomen.. de jong, vd vaart, pienaar, aborah, heitinga etc. Stuk voor stuk hadden ze een eigen topic..
Ik vind van niet. Aborah schijnt een eigen topic te hebben...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Hoeveel spelers van FCDB hebben eigenlijk een eigen topic of zijn daar geen spelers voor te vinden die het waard zijn?
Romano Denneboom ook.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dit zijn toch gewoon internationals gewordenen Pienaar voor ZAf toch ook ?
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik durfde nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Heeft Robbin Kieft eigenlijk al een topic ?
Noca durfde ook al nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Maar ik durfde niet
Goed topicquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
Kan een mod trouwens effe de TT aanpassen van het grote Robbin Kieft topic? Dubbel B graag ipv enkel B
Whehequote:Op donderdag 9 februari 2006 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
Kan een mod trouwens effe de TT aanpassen van het grote Robbin Kieft topic? Dubbel B graag ipv enkel B
En zo niet, zakt het wel weg en staat het niet in de weg. Toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Ik vind het nog steeds onnodig om een topic over een net debuterende speler te openen, maar het zal wel bestaansrecht hebben.
Zo is het ook nog, wat zeur ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En zo niet, zakt het wel weg en staat het niet in de weg. Toch?
Ik eik ook maar als we Terrorkneus een beetje kunnen zieken zullen we het zeker niet latenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Ik vind het nog steeds onnodig om een topic over een net debuterende speler te openen, maar het zal wel bestaansrecht hebben.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik eik ook maar als we Terrorkneus een beetje kunnen zieken zullen we het zeker niet laten
quote:
Laat dat misschien maar weg, hij is aangepast.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[UEFA Cup] Woensdag met AZ en SC Heerenveen
Titel kan misschien wat aangepast worden.
Dan laat je hem terugzetten door een FA. Sim-pel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |