Dank je voor de FeedBack, over huidige tenues en uit- en thuis-tenues door elkaar... behalve als mensen daar bezwaar tegen hebben dan kunnen dat 2 aparte toernooien worden....quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:37 schreef golfer het volgende:
Ex-moderatortip: hebben we het over NL-shirts of ook buitenlandse shirts?
Hebben we het over het mooiste thuis-shirt of ook het mooiste uit-shirt?
Moeten we plaatje van het betreffende shirt in dit topic plaatsen of alleen de naam van de club noemen?
ligt er een beetje aan, wat mij betreft allemaal in 1 keer, maar als er veel mensen zijn die meerdere shirt-toernooien willen moeten we maar weer ff kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
Dus in welke categorieen mogen we nu mailen?
Landenteams - uit/thuis
clubteams - uit/thuis ?
is denk ik het handigste. (en alleen eredivisie of ook buitenland? )quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef dndiek het volgende:
mijn idee was om eerst van het huidige seizoen te doen...
Je zou ook van de laatste vijf jaar oid kunnen doen, en apart nog een All-Time verkiezing. Want All-Time is wel leuk, maar dan zal er toch een oud shirtje gaan winnen denk ik, terwijl het juist ook wel leuk is om te zien welk recent shirtje hier het mooist gevonden wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Het All-Time mooiste shirt lijkt me ook wel leuk Diek. Met alleen dit seizoen beperk je het toch wel behoorlijk.
Het is maar een begin waar nog veel geschaafd kan worden aan het komende toernooi....quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Het All-Time mooiste shirt lijkt me ook wel leuk Diek. Met alleen dit seizoen beperk je het toch wel behoorlijk.
Heb je gelijk in. Dndiek is de organisator, die beslist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:02 schreef brighton het volgende:
[..]
Je zou ook van de laatste vijf jaar oid kunnen doen, en apart nog een All-Time verkiezing. Want All-Time is wel leuk, maar dan zal er toch een oud shirtje gaan winnen denk ik, terwijl het juist ook wel leuk is om te zien welk recent shirtje hier het mooist gevonden wordt.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:08 schreef dndiek het volgende:
Als het zo hoor is er dus animo voor 2 toernooien:
1) over recente shirts
2) over All-Time shirts
Dan zou ik met 1 beginnen en daarna ook nog 2 doen indien er nog genoeg animo is
Dat zou inderdaad heel fijn zijn, dus nomineren met plaatjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk idee.
Plaatjes erbij is wel een vereiste neem ik aan.
Oow, ik dacht dit seizoen. Is ook net zo mooi denk ik. En dan eventueel nog een toernooi met alle jaartallen..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef dndiek het volgende:
Recente shirts van landen- en clubteams en de grens ligt op 10 seizoenen....
als iemand anders een beter voorstel heeft zal het in overweging worden genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |