Dan posten jij en ik er elke maand een paar keer in, dan is dat argument ook weg. Okay?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er weer gezegd, dat die oude gedateerd is.
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
TR,volgens mij wil jij hartstikke graag mod worden,is het niet?
helpt niet meteen hoor. Ik was ooit de grote favoriet maar de keuze viel op een anderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?
We kunnen het natuurlijk aan de heren mods voorstellen,een soort verkiezing voor een reserve-mod,voor als de rest er niet is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?
Dat was voor de meetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helpt niet meteen hoor. Ik was ooit de grote favoriet maar de keuze viel op een ander
Heatwave's masterplan is er niets bij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
TR,volgens mij wil jij hartstikke graag mod worden,is het niet?
HW pakte het tenminste nog subtiel aan....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heatwave's masterplan is er niets bij.
Ach, dat maakt toch niet zoveel uit. Ik houd het behoorlijk algemeen, dus dat kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is het leuk om daarmee te wachten tot de kwalificatie daadwerkelijk begint/op het punt staat te beginnen... en er dus ook echt iets zinnigs over te zeggen is?
Iig tot na het WK?
Zou 1 van de modjes hier op kunnen reageren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk aan de heren mods voorstellen,een soort verkiezing voor een reserve-mod,voor als de rest er niet is.
Het lijkt me een top idee, maar zouden er veel aanmeldingen komen? Een verkiezing met 1 persoon is ook zo wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou 1 van de modjes hier op kunnen reageren?
Er zal toch wel concurrentie zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het lijkt me een top idee, maar zouden er veel aanmeldingen komen? Een verkiezing met 1 persoon is ook zo wat.
Ik heb een hele andere fokquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan posten jij en ik er elke maand een paar keer in, dan is dat argument ook weg. Okay?
Ik heb ze gebookmarked, jij dan?
[afbeelding]
Niets outtasight outtamind!
Ik neem het mee naar achteren, we komen hier op terug, als het nog niet weggezakt is natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zal toch wel concurrentie zijn?
Anders stel je het effe aan Yvonne voor
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?quote:
Jawel, ik heb nu een gele, met koekiemonster.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?
Een beetje geheimen zitten verklappen over m'n verschillende plaatjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |