quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef sr_firewire het volgende:
NIET BETIS ! UEFA MAFIA !
Aan de ene kant zonde, aan de andere kant goed voor het NL'se voetbal dat er dan zeker 1 doorgaat.quote:
Oh het wordt dus een Boekarest-Betis ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef WeebI het volgende:
Heerenveen tegen AZ als ze beiden winnen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Oh het wordt dus een Boekarest-Betis ?
Als Alkmaarderhout wordt afgekeurd voor een UEFA wedstrijd, wijken ze dan weer naar het Abe Lenstra stadion uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef WeebI het volgende:
Heerenveen tegen AZ als ze beiden winnen![]()
Betis versloeg in de CL wel Chelseaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef yurko het volgende:
Betis is toch de nummer laatst van de Primera Division en AZ toch de trotse leider van de Eredivisie. Lijkt me dus een eitje.
Wow, das een hele mooi. Worden leuke duels!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef WeebI het volgende:
Real Betis Balompié - AZ Alkmaar
Incidenteel kan iedereen wel eens van iedereen winnen. Betis heeft in de Primera Division echter pas 10 keer gescoord en slechts 2 keer gewonnen en dat na 15 duels.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef JoleX het volgende:
[..]
Betis versloeg in de CL wel Chelsea
Geweldig !!! Hehe....wat een biizar einde. Alleen hoor ik zelf niet precies wanneer ie affluit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
http://www.dinamomania.ne(...)amo_rezumat_omtv.asx
samenvatting van de wedstrijd. kan hem hier zelf niet openen dus oordeel zelf.
ja maar het verschil tussen betis en villareal is dat betis echt een hecht team is die voor elkaar werken en villareal een stel vedettes die niet willen verdedigen....maar goed ik zie wel kansen. Maar het kan ook zo zijn dat we na de eerste knock-out fase geen ene ploeg meer in europa hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef At_Fundum het volgende:
Vorig jaar speelde AZ toch ook uitstekend tegen Villarreal, die stonden er toen echt veel beter voor in de Primera Division dan Betis nu.
En wat was Frank Kramer weer een drama tijdens deze loting, zegt ie vooraf : "Heerenveen - Olympique zou leuk zijn" (als een wedstrijd niet kan was dat 'm)![]()
En toen Zenit uit een balletje kwam: "Ah AZ hoeft deze ronde iig niet naar St. Petersburg" (nee, natuurlijk niet, ze zaten in dezelfde ballenbak)
Dat is de volgende ronde pasquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:57 schreef DeTolk het volgende:
oei, lastige pot voor AZ en Hveen
Sorry maar in dit geval zie ik hier niks verkeerds aan hij belooft ze een winstpremie, gebeurt zelfs in Nederland maar dan doen sponsors dat.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef MaxPower het volgende:
Hij zal wel geen onderzoek willen omdat zijn eigen gedrag ook niet al te fris was (uitloven van premies aan Levski etc.)
Heerlijke loting voor Levskiquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef WeebI het volgende:
FC Artmedia Petrzalka - Levski Sofia
Chelsea had het ook zo makkelijk tegen Betis.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef yurko het volgende:
Betis is toch de nummer laatst van de Primera Division en AZ toch de trotse leider van de Eredivisie. Lijkt me dus een eitje.
ik ook, maar voor die gasten is het geen vakantie hoor !quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef Nicky_Rincon het volgende:
ik zou liever naar Spanje gaan dan naar Slowakije
quote:Wednesday, 15 February 2006
Artmedia Bratislava v Levski Sofia, 16:30
Basle v Monaco, 17:00
Bolton v Marseille, 19:45
Club Brugge v Roma, 19:45
Heerenveen v Steaua Bucuresti, 18:15
Hertha Berlin v Rapid Bucuresti, 17:00
Lille v Shakhtar Donetsk, 18:00
Liteks Lovetch v Strasbourg, 14:30
Lokomotiv Moscow v Sevilla, 16:30
Real Betis v AZ, 19:45
Rosenborg v Zenit St Petersburg, 18:30
Schalke 04 v Espanyol, 19:00
Udinese v Lens, 19:45
Thursday, 16 February 2006
FC Thun v Hamburg, 17:30
Slavia Prague v Palermo, 19:45
VfB Stuttgart v Middlesbrough, 19:45
Engelse tijden, dus +1 doen voor NL tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |