Als Hofs en Castelen/Vincken er weer bij zijn, staat het team nóg sterker en zijn we echt amper te stoppen als je kijkt hoe we speelden zonder hun.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Nuttige overwinning in een traditionele moeilijke uitwedstrijd in Arnhem.
Debuut van Vlaar, Biseswar in de basis en Drenthe mocht invallen. Gaat de goeie kant op met de jonge (Nederlandse) spelers.
Hopelijk volgende week Nicky Hofs weer op het middenveld...
Ow wacht, die 3 moet een # zijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef DeTolk het volgende:
3127?
Ik zie ook liever Vincken spelen dan Castelen, maar het gaat het er meer om dat er iemand op rechts staat die voorzetten kan geven.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoewel ik niet zo kapot ben van Castelen is hij wel de man die kansen kan creëren op rechts!
En een middenveld met Hofs, De Guzman en Paauwe is prima imho!
Wat een geluk dat Bahia flaporen heeft......quote:Feyenoord neemt horde Vitesse met wat geluk
[VI]
Feyenoord heeft voor het eerst weten te winnen in Het Gelredome (0-1). De Rotterdammers waren nauwelijks beter en dankten de zege een gelukkig doelpunt van André Bahia, die scoorde terwijl hij met andere dingen bezig was.
De Braziliaan werd in de 28ste minuut matchwinner. Bij een hoekschop van Jonathan de Guzman was Bahia druk in gevecht om zich los te worstelen. Omdat iedereen de bal miste, kreeg de centrale verdediger de bal plots tegen zijn oor, waarna het leer over de Arnhemse doellijn ging.
De wedstrijd kenmerkte zich verder door veel strijd. Beide teams trokken zich nooit terug uit de duels, waardoor er van enige rust of zorgvuldig opgebouwde aanvallen zelden sprake was. De kansen die er kwamen, waren vooral schoten van buiten de zestienmeter. Alleen Salomon Kalou brak in de slotfase alleen door. De Ivoriaan lobte de bal echter over het doel.
Ron Vlaar debuteerde naar behoren bij Feyenoord. De Noord-Hollander kreeg te maken met Mads Junker, de nieuwe Deense spits van Vitesse. Junker troefde Vlaar één keer af bij een kopduel maar zijn inzet verdween voorlangs. De Scandinaviër haakte een half uur voor tijd met een pijnlijke heup af.
Door de overwinning is Feyenoord in ieder geval voor een paar uur koploper in de Eredivisie. De ploeg van Erwin Koeman heeft twee punten meer dan PSV, dat om 16.30 uur tegen Sparta Rotterdam speelt. Vitesse verloor voor de vijfde keer in zes duels en blijft bovenaan het rechterrijtje staan.
Dit ben ik helemaal met je eens, Castelen zorgt toch voor dreiging, kansen en goals, ondanks dat ik me vaak kapot erger aan hem. Vincken kwam op mij nog te licht over voor zijn blessure, verhuren die gast!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat mensen liever Vincken zien dan Castelen. Ik ben totaal geen fan van Castelen maar die jongen heeft tenminste wel al bewezen dat hij best nuttig kan zijn, en hij is in ieder geval dreigend en soms effectief. Vincken moet zich eerst maar is gaan bewijzen bij een club als RKC.
Nou doe maar niet Leoquote:Radio Rijnmond meldt dat Leo Beenhakker zeer aandachtig toeschouwer was in het Gelredome bij Vitesse - Feyenoord. Uit navraag van Radio Rijnmond bij de bondscoach van Trinidad & Tobago bleek dat er een link is gevonden via welke Feyenoord aanvaller Diego Biseswar mogelijk voor het nationale elftal van Trinidad & Tobago uit zou kunnen komen op het komende WK. Beenhakker wil die mogelijkheid bekijken en bekeek of de jonge aanvaller van Feyenoord daar al klaar voor is.
Ik heb die euforie over Vincken ook nooit zo gesnapt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met je eens, Castelen zorgt toch voor dreiging, kansen en goals, ondanks dat ik me vaak kapot erger aan hem. Vincken kwam op mij nog te licht over voor zijn blessure, verhuren die gast!
Ik ben geneigd hetzelfde te denken, maar het is zo wisselvallig bij Feyenoord. Als ze van AZ hadden verloren was het bijvoorbeeld al een heel ander verhaal geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef Staanplaats het volgende:
Wanneer we zelf in Arnhem gaan winnen, dan begint het echt ergens op te lijken.
Mooi dat we nu grotendeels jonge Nederlandse groep hebben met nog vee'l 'rek' erin! En dit moets eigenlijk het zoveelste overgangsjaar worden, maar het 'nieuwe' technische beleid begint al lekker z'n vruchten af te werpen..
Ben benieuwd waar dit eindigt
Ik dacht dat Biseswar een Nederlander was?quote:
Wij zijn Liev!quote:Feyenoord sportiefste ploeg van Nederland
[Voetbalzone]
In de eerste helft van de competitie is Feyenoord de sportiefste ploeg van Nederland gebleken. Het Nationale-Nederlanden Fair Play-klassement komt tot stand op basis van punten die betaalde clubs krijgen voor onder meer hun spelopvatting, hun houding ten aanzien van de scheidsrechter en het gedrag van het publiek. Vorig seizoen eindigde de Rotterdammers nog op de derde plaats, achter AZ en VVV.
Ajax valt in negatieve zin op. De Amsterdammers bezetten de 34e plaats van de 38.
Fair Play-klassement:
1. Feyenoord 8,22
2. Psv 8,11
3. Vvv-Venlo 8,09
4. Az 8,04
5. Fc Volendam 7.97
6. Sc Heerenveen 7,97
7. Mvv 7,97
8. Excelsior 7,95
9. Rkc Waalwijk 7,93
10. Fc Dordrecht 7,91
11. Fc Zwolle 7,91
12. Vitesse 7,91
13. Fc Twente 7,90
14. Nec 7,83
15. Heracles Almelo 7,80
16. Roda Jc 7,76
17. Helmond Sport 7,74
18. Fc Den Bosch 7,74
19. Fc Omniworld
20. Sparta Rotterdam 7,74
21. Haarlem 7,73
22. Bv Veendam 7,71
23. Agovv Apeldoorn 7,71
24. Nac Breda 7,71
25. Stormvogels Telstar 7,69
26. De Graafschap 7,67
27. Fc Eindhoven 7,67
28. Cambuur Leeuwarden 7,65
29. Ado Den Haag 7,63
30. Willem II 7,59
31. Go Ahead Eagles 7,59
32. Fc Utrecht 7,58
33. Fortuna Sittard 7,58
34. Ajax 7,54
35. TOP Oss 7,51
36. Fc Emmen 7,51
37. Fc Groningen 7,16
38. Rbc Roosendaal 6,92
Hij kan toch familie hebben uit Trinidadquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord en VI geven de Nederlandse nationaliteit aan bij Diego Biseswar. Dus ik snap het bericht ook niet echt.
Idd! Stelletje mietjes!quote:
Ook al zal die dat hebben. Hij is toch niet gek.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik dacht dat Biseswar een Nederlander was?Of heeft ie soms twee nationaliteiten?
...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef MarkNMGN het volgende:
PSV zal wel 0-1 maken in de 84e minuut...![]()
Hoe voorspelbaar...10 minuten te vroeg dat welquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef MarkNMGN het volgende:
PSV zal wel 0-1 maken in de 84e minuut...![]()
triestquote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef renz0r het volgende:
Sparta Rotterdam 0 - 1 PSV
Eredivisie - Aanvang 16.30 uur / Eindstand
2x geel 45. Lamey
0 1 75. Gudelj (eigen doelpunt)
2x geel 89. Schenkel
ECHT PSV WEER! Winnen door een eigen doelpunt
Gedeeltelijk eens. Werd de laatste wedstrijden steeds meer fan van Castelen omdat hij steeds produktiever ging spelen, minder acties teveel doorzetten maar tijdig afspelen en je hebt een wereld vleugelspeler. Vincken hoeft van mij overigens niet meteen verhuurd te worden, geef hem lekker speelminuten in het eerste van Feyenoord op zijn tijd. Vooral met Castelen die telkens de benen onder het lijf worden getrapt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat mensen liever Vincken zien dan Castelen. Ik ben totaal geen fan van Castelen maar die jongen heeft tenminste wel al bewezen dat hij best nuttig kan zijn, en hij is in ieder geval dreigend en soms effectief. Vincken moet zich eerst maar is gaan bewijzen bij een club als RKC. En boussabon mag van mij aan het eind van het seizoen weg, die kan er gewoon niet zo veel van.
Valt me mee dat je Martens niet eens noemt om te kopen....................quote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef yvette1982 het volgende:
mooi dat ze gewonnen hebben, zo komt er toch weer wat druk op Az en Psv. Hopelijk spelen ze voortaan met Greene als rechtsback.
Ik snap niet dat mensen liever Vincken zien dan Castelen. Ik ben totaal geen fan van Castelen maar die jongen heeft tenminste wel al bewezen dat hij best nuttig kan zijn, en hij is in ieder geval dreigend en soms effectief. Vincken moet zich eerst maar is gaan bewijzen bij een club als RKC. En boussabon mag van mij aan het eind van het seizoen weg, die kan er gewoon niet zo veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |