Lopend naar Hilversum CS?quote:
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, want dan moet ik nl. om 23:18 al terug.
Daar moet ie heenquote:
Ik moet wel naar CSquote:
Ik ga ze even in dr topic gooienquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
CDP ik ben benieuwd naar de foto's van Ellen
ik bedoelde eigenlijk een van de idols svennieboyquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik woon er niet, maar studeer er wel!
Omdat hij pas 17 is mag hij van de Nederlandse Wet niet na elven op TV komen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gisteren pas de uitslag van de liveshow gezien en vroeg me af waarom Aaron ineens niet bij de uitslag was, dat heb ik namelijk ook gemist.
Hij mag na 11 uur niet meer op tv.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gisteren pas de uitslag van de liveshow gezien en vroeg me af waarom Aaron ineens niet bij de uitslag was, dat heb ik namelijk ook gemist.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat hij pas 17 is mag hij van de Nederlandse Wet niet na elven op TV komen...
Heeft hij even geluk zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
Nee, die zijn van 22:30 tot 23:00.
Ja, kwaliteit van kandidaten ligt iets hoger. Misschien door de veranderingen van dit seizoen dat ik het minder vind. Nou ja, als Raffaela of Aaron maar wintquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vind 'm leuker dan Idols II, betere kandidaten vooral.
Ik blijf het lachwekkend vinden dat je daar kunt studeren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik woon er niet, maar studeer er wel!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf het lachwekkend vinden dat je daar kunt studeren.
Hmm..wat voor categoriën zat je dan zoal te denken??quote:
Meppel een wereldstadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef sbientje het volgende:
nou, meppel is leuk hoor, wat een wereldstad. Ik was ook nog in zwolle, ook leuk
een AH to Goquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een ahtogo, is dat Afrikaanse eettent?
Ach in beide werken genoeg allochtonen zonder goede kennis van de Nederlandse taal..quote:
OMGquote:En de meet & greet voor twee personen tijdens de live show is gewonnen door:
G.J. Kooijman
Ik wil niet op TV!!!!quote:
Was mn tipquote:Laat je niets aansmeren. Je weet wie je bent en waar je goed in bent..Wees niet bang om onbekende nummers te zingen en draag eens wat fellere kleuren!
Jawel, kun je reclame voor FOK! makenquote:
Ik doe geen FOK shirtje aan..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, kun je reclame voor FOK! maken
Maar op http://www.rexona.nl/subhome.php?idol=5staat:quote:4. Een vakkundige jury bestaande uit de redactie van het programma Idols?kiest elke week de beste tip/ het beste advies uit de inzendingen. Elke week zal één van de Idolskandidaten die nog in de race zijn voor de Idolsfinale, de beste tipgever ontmoeten. De winnaar kan dan persoonlijk zijn/haar tip/advies aan de Idolskandidaat vertellen. De wekelijkse keuze welke Idolskandidaat de winnaar zal ontmoeten, wordt gemaakt door de redactie van het programma Idols?.
5. De te winnen prijzen zijn: elke week 1 (één) uitnodiging om de winnende tip/advies te gaan vertellen aan een Idolskandidaat. Indien daar ruimte voor is, zal dit plaatsvinden tijdens de backstage show en live worden uitgezonden.
Wat is t nou?quote:Elke week ontmoet één van de Idols finalekandidaten zijn of haar fan. De winnende fan wordt uitgenodigd om de generale repetitie op vrijdag bij te wonen en krijgt de gelegenheid om een praatje te maken met zijn of haar favoriete Idolskandidaat. En natuurlijk worden er ook foto's gemaakt.
Hoe kun je winnen?
Als je een tip instuurt, ding je automatisch mee naar deze prijs. Van het totaal aantal tips dat aan alle Idolskandidaten samen wordt gemaild, is de verzender van de 100ste mail de winnaar van de meet & greet. Dus als jij die 100ste mail stuurt, mag je (samen met een vriend of vriendin) naar Hilversum voor een ontmoeting.
Nou ja, leukste user, user die zijn favoriet het meest loopt te hypen, user met de meeste kritiek op alles, enz.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmm..wat voor categoriën zat je dan zoal te denken??
Vaag!quote:Beste tipgever,
met jouw tip heb je 2 kaarten gewonnen voor de Idols liveshow van a.s zaterdag (7 jan.) in Hilversum.
Bijgevoegd vind je de kaarten en een routebeschrijving.
Wij wensen je heel veel plezier a.s. zaterdag
Groeten,
Het Rexona Team
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, leukste user, user die zijn favoriet het meest loopt te hypen, user met de meeste kritiek op alles, enz..
Whehe, dat had ik nog nooit gezegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achteren.
Kantoornummer..betwijfel of ze nog open zijn nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:02 schreef BVO het volgende:
Heb je geen tel.nummer van ze?
Ik snap dr de ballen vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop voor je dat het optie twee zal zijn CDP.
En Maud is niet onzinnig.![]()
Opmerking 1: gaat over je gewonnen prijs, met de verwarringquote:
Ik had t over dat ik van die hele Rexona situatie niets snapquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Opmerking 1: gaat over je gewonnen prijs, met de verwarring
Opmerking 2: gaat over de awardopmerking van jou
Nee, de een zegt dit en de ander dat lees ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t over dat ik van die hele Rexona situatie niets snap
Whehequote:
Komen er waarschijnlijk wel, maar we willen nog even wachtenquote:
Hoppa.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb Ellen uit het Survival spel getrapt![]()
Zo vaak zie ik haar helemaal nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komen er waarschijnlijk wel, maar we willen nog even wachten. Sowieso komt er een Hind-award voor de user die je het vaakst ziet, maar eigenlijk liever niet wil zien.
Het gaat er ook meer om hoevaak het over haar gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik haar helemaal niet.
9 februari weer.
Ik weet ook geen leuk exit voor d'r, mag d'r gewoon niet zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef Svensational het volgende:
En niet eens een leuke exit bedacht.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komen er waarschijnlijk wel, maar we willen nog even wachten. Sowieso komt er een Hind-award voor de user die je het vaakst ziet, maar eigenlijk liever niet wil zien.
FINALE: De laatste 11!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat mij eens bij K'nijn. Harm zit er nog steeds in? Wie zijn de favo's?
De favo's zijn toch wel Floortje, Raffaela en Afro-Aaron. Daarachter denk ik Harm en Marescha. Ook de piepende huisneger I-Jay zit er nog in, niemand snapt er wat van. En Charissa, een van de moeders is 5 maand zwanger dus die buik is zich aan het ontwikkelen. Renske en Ariel liggen er inmiddels uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat mij eens bij K'nijn. Harm zit er nog steeds in? Wie zijn de favo's?
Ze stond maar een beetje om zich heen te kijken alsof ze echt aandacht wou maar niet kreeg...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef BVO het volgende:
Wat vind je nou zo raar aan Rahhhhaaaaaaaaaafffffffff.
Kheb gezegd dat ik dr tof vond..maar ze reageerde niet echt terug..ze keek en mompelde watquote:Op zondag 8 januari 2006 01:40 schreef BVO het volgende:Dat vind ik juist zo leuk aan d'r.
Had d'r dan ook wat aandacht gegeven!!
Wat ik zo vreemd vind aan Raffaëla is haar wisselende stemming. Het is altijd hollen of stilstaan met haar, qua stemming dan. Sommige mensen denken dat dat fake is of aanstellerij, maar dát denk ik nu juist niet, die stemmingswisselingen zijn echt, maar daarom niet minder vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef BVO het volgende:
Wat vind je nou zo raar aan Rahhhhaaaaaaaaaafffffffff.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat ik dr tof vond..maar ze reageerde niet echt terug..ze keek en mompelde wat![]()
Succesquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef BVO het volgende:
[..]Alleen bij de gedachte al
![]()
.
Het is wel iemand met een gebruiksaanwijzing geloof ik, maar die wil ik graag ontdekken.
Oftewel, ik ga mee doen aan die Rexona-prijsvraag.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind aan Raffaëla is haar wisselende stemming. Het is altijd hollen of stilstaan met haar, qua stemming dan. Sommige mensen denken dat dat fake is of aanstellerij, maar dát denk ik nu juist niet, die stemmingswisselingen zijn echt, maar daarom niet minder vreemd.
Ze heeft een vriend toch?!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SuccesOf je kunt naar een liveshow gaan en haar na afloop ontmoeten
Ze was gewoon down door het commentaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat ik dr tof vond..maar ze reageerde niet echt terug..ze keek en mompelde wat![]()
Succesquote:Op zondag 8 januari 2006 01:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend toch?!.
Nou ja, ze valt op blank geloof ik, en die vriend en ex-vriend zijn nou niet bepaald moeders mooiste
. Kan ik veel beter
.
Volg de ShowChat eens wat beterquote:
Vanwege Marescha denk ik? Raf en Floortje zijn bij de meesten wel favoriet...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Succes
Mark (uitvoerend producent van Idols) leest hier trouwens vaak mee
Carnaval ging iig niet door als liveshow-thema..en hij noemde de FOKkers verrassend en afwijkend qua keuze van favorieten
Lijkt me wel ja, ze haalde ook maar ternauwernood de finale met die 3e plaats.quote:
Over veel meer kandidaten had ie t overquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanwege Marescha denk ik? Raf en Floortje zijn bij de meesten wel favoriet...
Damn, dat was echt zo fucking mooi, zo had ik Ellen nog nooit horen zingenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft iemand een mp3tje van dat ding met Ellen en Christon van Backstage"?
Wij konden het in de zaal niet horen..naja heel slecht en zachtquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, dat was echt zo fucking mooi, zo had ik Ellen nog nooit horen zingen!
Ja dat mag je zeggen. Inderdaad helemaal mooi hoe Ellen toen zong.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Svensational het volgende:
Damn, dat was echt zo fucking mooi, zo had ik Ellen nog nooit horen zingen!
Je hebt het ook niet opgenomenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij konden het in de zaal niet horen..naja heel slecht en zacht
En t klonk echt goed..
De opmerkingen met geluid, licht etc worden zeker gelezenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef BVO het volgende:
Nog andere dingen die die Mark zei?!
VCR is kapoet..hopelijk heeft vriendin t opgenomenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet opgenomen?
Je kan er gemakshalve vanuit gaan dat Floortje zowel vorige week als deze week met ruime voorsprong de nummer 1 was. Het verschil met de rest is gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Ayaxola het volgende:
En word er eigenlijk ook bekend gemaakt wie er eerste was zegmaar, en wie was dat dan?
Ik zie Tom en Sven t spel nog wel manipulerenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef sbientje het volgende:
hahahaha
hoezo? vanwege het deleten van mares?van mij krijg je nu meteen pluspunten!
Een complot is zo gemaakt hoorquote:Sterker nog, waarschijnljk wordt dit leuker ivm gekrenkte ego's, geheime pacts, complotten en algehele hysterie.
Nee, leuk idee!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg ik ga vrijdag natuurlijk naar die repetities en mag ik waarschijnlijk alle Idols weer ontmoeten.
Is het een leuk idee om ze allemaal een boodschap te laten schrijven voor de IDO-Fokkers en die met de Idols op de foto te zetten?
Of te riskant ipv hoog photoshopgehalte?
Het probleem is alleen dat k bang ben dat we leuke photoshopgrappen gaan krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef BVO het volgende:
Die met Bridget was ook zo leuk.
Moet jij bij Raf ook proberen![]()
.
Het is dat ik geen printer tot mn beschikking heb, anders had ik wel voorgesteld om een FOK! boek te maken..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef sbientje het volgende:
nou, bel even naar idols en vraag of je wat fokkers mee mag nemen![]()
en als dat niet mag, dan eh, zeg tegen floortje dat ik een grote fan ben!
T moet ook weer niet tè uitbundig wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:54 schreef sbientje het volgende:
heh, dat zou wel leuk zijn! kopen we een grote grabbelton en die doen we vol met echte fok-complimenten (zoals: als ze maar goed pijpt zingt) enzo!
Het zal een klein groepje zijn volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef --Globe-- het volgende:
Maar t is echt wel cool dat je naar de repetities magBest bijzonder toch, of zullen er nog veel meer mensen zitten..
Weet je al hoe laat je er moet zijn enz.?
denk niet dat Mark (de uitvoerend producent die hier meeleest) het fijn vind om vrijdagavond op FOK te lezen wat het thema is en wat iedereen zingtquote:Op maandag 9 januari 2006 01:23 schreef --Globe-- het volgende:
Ach wat kunnen ze je maken..
Ik haat je ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:42 schreef BVO het volgende:
Leuk.
Doe Raf de groeten van me.
Wat ben ik eigenlijk erg.
is goed, ik ben alleen heel weinig op msnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
ik volg eigenlijk niets op tv, behalve idols en csi miami... ik heb een hekel aan tv kijken![]()
edit - ik ga je even toevoegen op msn, okee?
hoeveel personenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Rexona heeft gebeld.. het is geregeld voor vrijdag
2quote:
Toch wel CA he neem ik aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2![]()
Ik zo : Mag ik nog mensen meenemen?
zij: Ja je mag in totaal met zn 2en!
Baluh.... nu hopen dat Mark mij lief vind... en dat ik alsnog mag komenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2![]()
Had dr graag meegenomen..maar dan rent ze weer naar Raf toequote:
Never nooit dus dat ik een kaartje krijgquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had dr graag meegenomen..maar dan rent ze weer naar Raf toe
heeeeeeey ik ben meer christon fan dan Raf fanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had dr graag meegenomen..maar dan rent ze weer naar Raf toe
Kijk Samantha blijft met mij bij Christon hangen
Nee hooor..kbaal wel dat k dr geen 2 mag meenemen... maar ik ga wel iets proberen te regelen
het werkt echt in je nadeel jah.... voor Raf zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Never nooit dus dat ik een kaartje krijg.
Nouuuuquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Never nooit dus dat ik een kaartje krijg.
maaruh dus gebeld door Rexona, en niet gemaild door markquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2![]()
Mwjah ik word nog gemaild door Rexona of door Idols bij wie ik me moet meldenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maaruh dus gebeld door Rexona, en niet gemaild door mark![]()
Ik hoop zoooooooooo dat ik vrij krijg vrijdagmiddag en dat ik dan ook naar de repetities mag![]()
ok hopen dan maar.....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah ik word nog gemaild door Rexona of door Idols bij wie ik me moet melden
Mwjah, moet nog even bedenken hoe..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik beeld me nu dus wel steeds in dat je aan 't praten bent met 'n spuitbus.
Leuk idee, FOK! pimpen vrijdag, CDP!
Ik hoef alleen maar een hallootje van Raf hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah, moet nog even bedenken hoe..
Misschien als mn digicam t aankan laat k ze allemaal wel ff snel gedag zeggen ofzo
Niet dat k ervoor ga zorgen...misschien dat k Marescha wel even laat gillen voor Tom en Svenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een hallootje van Raf hoor.
Wéér minpunten in de survival game dusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet dat k ervoor ga zorgen...misschien dat k Marescha wel even laat gillen voor Tom en Sven
t zijn minpunten van jou, maar dubbele punten van Tom en Sven hopelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wéér minpunten in de survival game dus![]()
.
Dat denk je nuquote:
Ik volg je niet, maar goedquote:
Alle shows zijn uitverkocht..en de finale haalt ze toch nietquote:
Dat als ik zeg: ALLEMAAL MINPUNTEN VOOR CDP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle shows zijn uitverkocht..en de finale haalt ze toch niet![]()
Rexona vroeg of ik mn foto's na afloop wou opsturen..dus ik denk het welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat je je digicam mee mag nemen.
Anders zou het wel tof zijn als ze een persoonlijke boodschap voor FOK! zouden maken
Voor mij en Tomquote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rexona vroeg of ik mn foto's na afloop wou opsturen..dus ik denk het wel
En ik ga wel ff vragen of Marescha je een kusje toeblaast hoor
Ik ga t proberenquote:
Waarom nietquote:
quote:
Doe niet zo stomquote:
Omdat het een arrogante kapsonestrut isquote:
Nee Raffaela is een groepsmens wil je zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante kapsonestrut is.
Volgens mij weet je echt niet wat kapsones is, elke week is er wel weer iemand ander die kapsones heeftquote:
jah jullie wel, maar zij niet... daar voelt ze zich te goed voorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo stom. Tom en ik zijn keitof
.
Ik weet ZEKER dat ik tot d'r door zou dringenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee Raffaela is een groepsmens wil je zeggen
sinds ik aanwezig ben geweest bij de liveshow is het mij opgevallen, dat Raf, Charissa en Marescha veel kapsones hebben...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij weet je echt niet wat kapsones is, elke week is er wel weer iemand ander die kapsones heeft.
Ze loopt zo langs je heenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet ZEKER dat ik tot d'r door zou dringen.
quote:
Ze hitsen elkaar denk ik ook enorm op.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds ik aanwezig ben geweest bij de liveshow is het mij opgevallen, dat Raf, Charissa en Marescha veel kapsones hebben...
CDP??? Hoe deed Marescha toen ze langsliep?
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach.... onderschat BVO niet zo joh![]()
Kheb eigenlijk niet op Marescha geletquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds ik aanwezig ben geweest bij de liveshow is het mij opgevallen, dat Raf, Charissa en Marescha veel kapsones hebben...
ik be altijd heel erg rustig hoor.... ik ben geen hyppelkutjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]Als jullie er als, nou ja, laat ik zeggen, heel enthausiast enm hyper omheen staan te springen wel ja, je moet haar anders benaderen, dan ligt ze zo aan m'n voeten
.
Ik ken die types.
Kben keirustig naar Floortje, Christon, Ellen en Serge toegegaan hoor..!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]Als jullie er als, nou ja, laat ik zeggen, heel enthausiast enm hyper omheen staan te springen wel ja, je moet haar anders benaderen, dan ligt ze zo aan m'n voeten
.
Ik ken die types.
tijdens de showquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb eigenlijk niet op Marescha geletVolgens mij stond k toen in de felblauwe ogen van Ellen te staren
Nou ja, ehh, Raf is tofquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik be altijd heel erg rustig hoor.... ik ben geen hyppelkutje![]()
En als ik met ze op de foto ben geweest dan bedank ik ze ook... zoals het hoort!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Oh ja toen liep ze straal door..quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik bedoel, over Hind gingen die verhalen ook altijd, terwijl zij dus écht niet arrogant is hè.
Dat blondje rechts zekerquote:
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritantquote:
Whahahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritant![]()
Join The Clubquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritant![]()
Of ze het nodig heeft is onzeker, of ze veel aandacht op eist iswel zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Ayaxola het volgende:
Ja weet niet of het echt irritant is, maar wel een beetje storend, kan het kloppen dat ze een beetje veel aandacht nodig heeft?![]()
Ja zoiets dusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of ze het nodig heeft is onzeker, of ze veel aandacht op eist iswel zeker
Ik ga ookquote:
*Verhuist naar de slowchat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We zitten allebei in VWO 6, ik ben 3 dagen ouder dan jij, onze usernames beginnen beiden met een ''A'', verder nog?![]()
Tennis en handbal zijn er 2 toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
*Verhuist naar de slowchat.![]()
Uh nja dat bedoelde ik ja. Tzijn ook geen alledaagse namen, en we zijn gek van (één) sport.
Jij van waterpolo, ik van tennis&handbal.![]()
Nou allebei 2 dan. Alleen maar meer overeenkomstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tennis en handbal zijn er 2 toch?Ben ook voetbalfan trouwens hoor
![]()
Ik heb vandaag ook een beetje moeite om niet te slowchatten![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou allebei 2 dan. Alleen maar meer overeenkomst![]()
Slowchatten
![]()
Neen, juist tof, aangezien ik PABO doequote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal hem er morgen eens op attenderen, anders reageert Mich hier nooit.
makt me niet uit, ik vind ze allebei leuk. woon niet in brabant, maar zit er niet ver vanafquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Cee het volgende:
het is toch 'hoe dichter bij Dordt hoe rotter 't wordt? Of zijn er meerdere versies?
Ja tuurlijk, die gast met z'n flexe te gek coole kekke naam.quote:
ik houd van vleeswaren, vandaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Cee het volgende:
het is toch 'hoe dichter bij Dordt hoe rotter 't wordt? Of zijn er meerdere versies?
Hij zag wel aankomen dat iedereen hem Iwan de Verschrikkelijke zou gaan noemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die gast met z'n flexe te gek coole kekke naam.![]()
Iwan is toch veel leuker?
dan moet ik met m gaan pratenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vragen waren I-Jay zich I-Jay noemt en niet gewoon Iwan.
Whehequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dan moet ik met m gaan praten![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe
Wat heb je trouwens ineens tegen CDP?
Ow kut, tegen BVO bedoel ikquote:
Oh nix hoor..hij maakte me belachelijk in t IDO-User spelleke dus nou kan ie t krijgen ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ow kut, tegen BVO bedoel ik.
Nee dat zou er nog boven op moeten komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is anders wel één van de weinigen die jou geen minpunten heeft gegeven nadat je had valsgespeeld
Ach.. ik heb mn hoop allang opzij gezet... en heb mn volledige steun al aan een ander gegevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
Je hebt geluk dat je er nog inzit!
Ik heb je zelfs nog twee punten gegeven op de dag dat je had "gemanipuleerd".quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach.. ik heb mn hoop allang opzij gezet... en heb mn volledige steun al aan een ander gegeven
*noteert*quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog twee punten gegeven op de dag dat je had "gemanipuleerd".
*hint.
Ook Talpa aan? Hier stond het ook net aan, maar gelukkig staat hij weer op "Van Etter tot Engel", waar een hele leuke Engelse probleemjongen inzit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ivo Niehe...
die man kan dus echt niet zingen
Moeder kijkt hier TV..gelukkig heb k de pilot van South Beach opstaan..de hoofdrolspeler is erg aangenaam voor een latinoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ook Talpa aan? Hier stond het ook net aan, maar gelukkig staat hij weer op "Van Etter tot Engel", waar een hele leuke Engelse probleemjongen inzit.
Probleemjongens-slet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ook Talpa aan? Hier stond het ook net aan, maar gelukkig staat hij weer op "Van Etter tot Engel", waar een hele leuke Engelse probleemjongen inzit.
Maar hij had eenquote:
Slechtste film ooitquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef sbientje het volgende:
ik kan zaterdag weer niet kijkenik ga naar de bios met mijnvriendinnetje
we gaan naar een film die me niet eens leuk lijkt, rumour has it ofzo... met jennifer aniston
ik ga zelden met de trein en al sik met de trein ga dan schrijf ik niet op banken neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
Zeg CA, als je in de trein zit, schrijf je dan wel eens wat op banken?
Okeequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga zelden met de trein en al sik met de trein ga dan schrijf ik niet op banken nee
Ik zat in de trein en daar stond op de bank:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt!
Nee daarom.. mocht vandaag al bij de repetities zijn terwijl als het aan Rexona lag ik het kon schudden..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zou ik ook niet zo'n goed gevoel bij hebben.
Nou het was misgegaan met de mailtjes en als het aan hen lag had ik dus alleen de liveshow kaarten gewonnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook niet verkeerd, met deze aanpak heb je de kans dat je er nog wel vaker komt. Ga je nu aandringen dan gaat het irriteren.
Waarom deden die gasten van Rexona zo moeilijk?
Mark is tofquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig hebben ze hun zin niet gekregen.
Ga anders even naar de WCquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef sbientje het volgende:
kut orange klantenservice... lekker wachten a 0,10 euro per minuut, jaja
hahahahahhah, ik heb inmiddels contactquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |