Hier is besloten dat de users bestaan uit de 45 topposters van het Idols III forum, aangevuld met de users uit de prono die niet in die top 45 vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
quote:
Ja.quote:
quote:
Alweer?!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik ga stemmen
For the time being, als de nono's er straks uit zijn ga ik eraanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:
tvp, BVO steekt er wel erg bovenuit trouwens
ohja grapje, heb al gestemd inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Alweer?!.
Idols 3 Users Survival Game #1 Let the games begin
Maar dat heeft iedereenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
For the time being, als de nono's er straks uit zijn ga ik eraan.
Jawel, eigenlijk altijd, maar het was nu zo'n stuk. En het werd er niet allemaal duidelijker op. Ken al die mensen uit het homo-topic ook niet. En zo lang was de samenvatting niet, klein moeite voor de één bespaard een grote moeite voor de anderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij leest dit topic nooit terug als je een paar uur niet online bent geweest?
Die staat toch gewoon in de OPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Woelli het volgende:
Houd er iemand nog de uiteindelijke score lijst bij?
De uiteindelijke, dus met alle afvallers!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat toch gewoon in de OP
Done.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens.... waarom staat er niks in de OP over degenen die mogen stemmen?
Er was toch afgesproken dat alleen de users vam de beginlijst mogen meestemmen, of gaat dat niet door?
Waarom zou je alle afvallers nog willen weten, ze waren toch bijna allemaal onbekendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
De uiteindelijke, dus met alle afvallers!
Op het eind is het toch wel leuk om de volgorde van afvallen te weten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou je alle afvallers nog willen weten, ze waren toch bijna allemaal onbekend
voor de rangorde... dan kun je over drie jaar zeggen: "Ik eindigde als 56e bij de User Survival game"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou je alle afvallers nog willen weten, ze waren toch bijna allemaal onbekend
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor de rangorde... dan kun je over drie jaar zeggen: "Ik eindigde als 56e bij de User Survival game"
Nee dat is niet de reden, ik schreef namelijk;quote:Minpunten omdat ik in plaats van toe te geven iemand niet te kennen (zoals iedereen) ga voor het alfabet excuus. Terug naar de middenmoot!
Dus het gaat erom dat je twee keer dezelfde persoon minpunten gaf.quote:LeBeau Omdat je 2 keer minpunten aan dezelfde geeft vanwege alphabetische volgorde.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef Omega het volgende:
Lijkt me eerlijker als je dan de volgende neemt, toch?
Nou enquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Na jou, zou ik denk ik komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Nee natuurlijk is dat niet eerlijk!
Alsof ik jou -2 geef omdat je naam met de O begint.![]()
Klopt.quote:
We zitten allebei in VWO 6, ik ben 3 dagen ouder dan jij, onze usernames beginnen beiden met een ''A'', verder nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens best veel met je gemeen Ayaxola![]()
Uitgeschakeld:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
De uiteindelijke, dus met alle afvallers!
Sorry, en ik heb je nog wel +2 gegeven!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Slowchat is de andere kant op! Jullie krijgen allemaal min 10 punten van me als dat zo door gaat! En ik heb het spel opgezet, dus ik mag de regels veranderen..
Ik vind je ook wel lief.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Sorry, en ik heb je nog wel +2 gegeven!![]()
Maar ik ga al.![]()
Als hij jou kent en dus niet op jou stemt dan niet natuurlijk. Maar hij gaat uit van mensen die hij niet kent.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Nee natuurlijk is dat niet eerlijk!
Alsof ik jou -2 geef omdat je naam met de O begint.![]()
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Normaal haat ik complete posts in bold, maar ik wil dat iedereen dit leest, dus doe ik het toch..
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
Sorry voor de bold..
Dat kan ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Volgens mij was jij het juist niet eens met Vaduz.
Ik had je al twee keer 2 punten gegeven en wat doe jij? NIKSquote:Die krijg je terug zometeen.
Ik dacht dat het nog niet nodig was me nu al bij je in te likken, omdat jij mij toch wel zou sparenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
Ik had je al twee keer 2 punten gegeven en wat doe jij? NIKS:R:R:R:R;r;r:r:r;rr:r;;r;r;R;r R: R ;:(
:R
Je kan dus ook mij omhoog kicken... dan help ik je welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog niet nodig was me nu al bij je in te likken, omdat jij mij toch wel zou sparen. Nou, mooi niet dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |